دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بازار روز خرید چادر برزنتی مسافرتی با قیمت کارخانه

bazar-kharid-chador-berezenti-mosaferati--gheyat-kharkhane.jpg خرید چادر برزنتی مسافرتی

 خرید چادر برزنتی مسافرتی با قیمت کارخانه همین حالا در بزرگترین مرکز تولید و توزیع انواع برزنت امکان پذیر است. انواع برزنت درجه یک را با قیمت رقابتی به صورت اینترنتی تهیه کنید.


چادر برزنتی مسافرتی

چادرهای مسافرتی پارچه هایی هستند که به شکل های متنوعی به عنوان اتاقک های سیار پارچه ای، از آنان به هنگام مسافرت و تفریح استفاده می شود و این پارچه ها ویژگی ها و خصوصیاتی دارند که موجب تمایز آن ها نسبت به یکدیگر پارچه ها می گردد.
چادر برزنتی مسافرتی، یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه هایی می باشد که برای ساخت چادر مسافرتی از آن استفاده می کنند؛ چرا که دارای تمام مزیت های یک چادر خوب و مناسب است و می تواند در برابر عوامل طبیعی چون باران، برف، تگرگ، ضربه، خراش و ... مقاومت کند.
چادر مسافرتی به دلیل اینکه در شرایط آب و هوایی و فواصل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، باید ضد آب، ضد حرارت، مقاوم، سبک، مستحکم، منعطف و غیره باشد.
چادر برزنتی یکی از پارچه های کاربردی می باشد که دارای تمام ویژگی های یک چادر مسافرتی خوب بوده و این نوع برزنت مدت هاست که به عنوان پارچه تولید انواع چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته است در جایگاه بهترین پارچه پر کاربرد درجه یک قرار بگیرد.
یک چادر برزنتی خوب علی رغم ضد آب بودن و حفظ دمای داخل چادر، باید بتواند رطوبت و هوای داخل چادر را به خارج هدایت کند؛ به نوعی قابل تنفس باشد.
البته ناگفته نماند که ویژگی های بارز و کارآمد این نوع برزنت موجب شده تا از این پارچه در صنایع دیگری نظیر تولید انواع سایبان، آلاچیق، سقف های متحرک، چتر، روکش برخی از وسایل کشاورزی و دامداری، روکش ماشین ‌و ... مورد استفاده قرار بگیرد.


قیمت عمده چادر برزنتی مسافرتی درجه یک

آیا می دانید قیمت عمده خرید چادر برزنتی مسافرتی چقدر است؟
یا این نوع برزنت کارآمد را از کجا می توان تهیه کرد؟
چادر برزنتی مسافرتی باکیفیت، یکی از انواع برزنتی است که بسیار پر کاربرد و پر فروش می باشد.
قیمت عمده این پارچه به عوامل متعددی چون نوع شرکت تولیدی، مرکز فروش، روش خرید چادر برزنتی مسافرتی، نوع مواد اولیه تولیدی و ... بستگی دارد.
اما اگر قصد خرید پارچه برزنتی مسافرتی درجه یک و قیمت مناسب را دارید، مرکز فروش اینترنتی انواع برزنت با رعایت استانداردهای لازم انواع برزنت پارچه هاب باکیفیت را با قیمت کارخانه به فروش می رساند.
جهت خرید برزنت مسافرتی اصل و درجه یک می توانید از طریق پل های ارتباطی با ما تماس بگیرید.


خرید چادر برزنتی مسافرتی در مرکز فروش آنلاین

شرکت تولیدی انواع برزنت های مقاوم و ضد آب، مدت هاست که کار خود را با محوریت تولید و توزیع عمده انواع پارچه برزنت درجه یک و قیمت مناسب آغاز کرده است.
استفاده از مواد تولیدی درجه یک، بهره مندی از کادری مجرب و متخصص، بکارگیری تکنولوژی روز، استفاده از دستگاه های پیشرفته و کارآمد و در نتیجه تولید محصول باکیفیت، فروش اینترنتی و جلب رضایت مشتری از خدمات ویژه این مرکز خرید چادر برزنتی مسافرتی به شمار می روند که سبب ارتقا تولید و فروش این مجموعه می شوند.
این مجموعه فروش، بهترین چادر مسافرتی درجه یک را به صورت اینترنتی عرضه می کند ‌و با طرح خرید اینترنتی باعث ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مشتریان می گردد.
توجه داشته باشید که آنچه موجب ثبات قدم این مرکز در راه تولید انواع برزنت شده و حتی آن را به جهت ادامه این فرآیند مصمم کرده است، عرضه باکیفیت ترین چادر برزنتی مسافرتی با قیمت رقابتی می باشد که این امر سبب جلب رضایت مشتری و در نتیجه اعتبار شرکت می شود.
برزنت سقفی
شرکت فروش مستقیم برزنت ترانزیتی و کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat