دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت سقفی

berezent-saqfi-3
اگر به دنبال مرکز خرید برزنت سقفی می گردید، مراکز مختلفی در سطح کشور وجود دارد که می توانید تمامی نیازهای خود را به راحتی و با ارزان ترین قیمت از این مراکز تهیه کنید. اما توجه داشته باشید که پیدا کردن معتبرترین مکان برای خرید برزنت های سقفی با کیفیت از میان هزاران مرکز ممکن است کمی دشوار و زمان بر باشد. پس ما در این مطلب مرکزی را به شما معرفی می کنیم تا با حداقل قیمت و نیز با بالاترین کیفیت بتوانید این محصول را خریداری کنید. 

تولید کننده برزنت سقفی با کیفیت

مجموعه دنیای چادر را می توان معتبرترین مراکز برای خرید برزنت سقفی در سطح کشور دانست. این مجموعه معروف و محبوب در طی چندین سال فعالیت خود در این حوزه توانسته به موفقیت های بسیار بزرگی در سطح کشور دست پیدا کند. شما می توانید کلیه محصولات برزنتی ضد آب، نسوز، مقاوم و با کیفیت را از مجموعه دنیای چادر با کمترین میزان قیمت خریداری کنید.

دنیای چادر ارائه دهنده انواع، برزنت سقفی و نیز بسیاری دیگر از محصولات برزنتی در کشور می باشد. برای خرید از مجموعه دنیای چادر، بهتر است ابتدا شناختی کلی و کامل در مورد برزنت تولیدی این مجموعه به دست بیاورید تا بتوان انتخاب صحیح تری داشته باشید. شما می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری کلیه نیاز های برزنتی خود را از این مجموعه برطرف کنید.
شما می توانید به راحتی و با ارزان ترین قیمت انواع برزنت سقفی سبک و مقاوم را که در صنعت حمل و نقل برای پوشش بار کامیون استفاده می شود را از مجموعه دنیای چادر تهیه کنید. علاوه بر صنعت حمل و نقل برای ایجاد چادر و یا پناهگاه موقت در مناطق مختلف نیز می توانید از برزنت های سقفی استفاده کنید.
شما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر به راحتی به انبوهی از مدل های برزنت دسترسی دارید و می توانید هر آنچه را که نیاز دارید با کمترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت تهیه کنید. مجموعه بزرگ و نام آور دنیای چادر متشکل از اعضای ماهر، متخصص و نیز با استعداد است که، می توانند تمامی نیازهای مصرف کنندگان در کشور را در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازند. این مجموعه از تمامی محصولات تولیدی خود پشتیبانی می کند و در صورت وجود ایراد می توانید با پشتیبانی مجموعه دنیای چادر تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

عرضه برزنت سقفی 

عرضه برزنت سقفی در انواع مختلف در سراسر کشور وجود دارد و خریداران می توانند در هر جایی که هستند این محصول را تهیه کنند. اگر ساکن تهران و یا کرج هستید می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه دنیای چادر خرید خود را با تخفیفات خوبی انجام دهید.

تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه با ضمانت نامه معتبر بوده و شما می توانید برای دریافت تخفیفات ویژه خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. این کار باعث می شود برزنت سقفی با کیفیت و مقاوم را با قیمت ارزانی خریداری کنید.

با ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها در وب سایت دنیای چادر، سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فرستاده می شود. 

انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم
بازار روز خرید چادر برزنتی مسافرتی با قیمت کارخانه
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat