دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس

buy-exhibition-tents-for-schools

چادر نمایشگاهی یکی از پدیده هایی هستند که به تازگی مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند. این چادر ها به دلیل داشتن قابلیت های متنوع و مزایای خوبی که دارند، کاربرد های بسیار گسترده ای مانند کمپ کردن، برگزاری نمایشگاه، درست کردن سایبان و مواردی از این دست دارند. 

وجود این چادر ها باعث شده است که دیگر برای انجام بسیاری از کارها نیازی به اجاره کردن مکان و پرداخت هزینه های زیاد نباشد. از این رو توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس نیز می تواند کاربردی باشد و به اشکال مختلف مورد استفاده قرار گیرد.  

 مزایای استفاده از چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی بهترین ابزار برای کمپ کردن، برگزاری محافل مختلف و برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها می باشد. این چادر ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند و از طرفی آن که می توان از آن ها در هر فضایی استفاده کرد، بسیار محبوب هستند. 

برای برگزاری یک نمایشگاه اگر بخواهید یک مکان کرایه کنید باید هزینه ی بسیار زیادی را متحمل شوید. اما با استفاده از این محصول دیگر نیازی نیست که برای برگزاری هر مراسمی دیگر نیازی به این کار نمی باشد. 

چادر نمایشگاهی این امکان را به شما می دهد که در هر مکان باز و آزادی اقدام به برپا کردن مراسم و یا نمایشگاه مورد نظر نمایید. هم چنین می توان این چادر ها را به راحتی نصب و جمع کرد. مزیت های چادر نمایشگاهی به شرح زیر می باشد.

  • بی نیاز کردن شما از اجاره ی مکان
  • امکان برپا کردن در فضا های مختلف
  • راحتی نصب و جمع کردن
  • مقاومت در برابر شرایط جوی نامطلوب
  • هزینه کم

 کاربرد چادر نمایشگاهی در مدرسه

خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس می تواند یکی از اقدام های هوشمندانه در جهت رفع برخی مشکلات مدرسه باشد. اولین کاربردی که می تواند چادر نمایشگاهی داشته باشد، این است که می توان از آن ها به عنوان سایه بان در حیاط مدرسه استفاده کرد. 

یکی از مشکلاتی که در مدارس وجود دارد؛ مشکلات جوی و شرایط آب و هوایی است. چادر های نمایشگاهی نیز در برابر شرایط جوی مقاوم هستند و در هر شرایطی عملکرد خوب خود را حفظ می کنند.

در هر فصلی می توان از انواع چادر نمایشگاهی برای رفع مشکلات استفاده کرد. در فصل پاییز و زمستان که احتمال بارش برف و باران وجود دارد، دانش آموزان نمی توانند برای زنگ تفریح خود به حیاط مدرسه بروند. 

پیشنهاد برای مطالعه:

بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی

 دیگر کاربرد های مهم چادر نمایشگاهی مدارس

چادر نمایشگاهی می تواند تا حد زیادی به مدارس کمک کند از جمله این که در زمان بارش دانش آموزان به راحتی می توانند به حیاط بروند و دیگر کف حیاط خیس و لغزنده نمی شود و از آسیب های احتمالی آن نیز در امان می مانند. 

در زمانی که هوا آفتابی است نیز برای برگزاری مراسم می توان در حیاط مدرسه این چادر ها را برپا نمود تا مکانی برای دورهمی دانش آموزان باشد زیرا این چادر ها از پارچه های مرغوبی مانند پارچه برزنت ساخته شده اند و شرایط را برای ما مطلوب می نمایند.

خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس از ابعاد دیگری نیز کاربردی می باشد. از چادر نمایشگاهی مدارس می توان برای اردو ها هم استفاده کرد. می توانید در اردو هایی که دانش آموزان را به طبیعت می برید، از این چادر ها برای کمپ کردن در طبیعت استفاده کنید.

اگر علاقه مند به دانستن نحوه طراحی این چادر ها هستید پیشنهاد می کنیم مطلب نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی را مطالعه نمایید.

 چادر نمایشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید چادر های نمایشگاهی مدارس نیاز است تا اطلاعات کافی راجع به چادر های نمایشگاهی در اختیار داشته باشید و با توجه به نیاز خود و منطقه ی و شرایط جوی منطقه ی خود، چادر نمایشگاهی درست را انتخاب کنید. 

از این سو خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس کار آسانی نیست و نیاز به دقت و داشتن اطلاعات کافی دارد و نمی توان بدون تحقیق اقدام به خرید آن کرد. از این رو نیاز است که برای این که هم خرید مطمئنی داشته باشید و هم انتخاب درستی داشته باشید، مرکزی تخصصی در این زمینه بشناسید و به آن مراجعه کنید که هم تنوع محصول کاملی داشته باشند و هم بتوانند با دادن مشاوره ی درست به شما، باعث شوند تا انتخاب درستی داشته باشید. 

برای خرید چادر های نمایشگاهی مدارس ، فروشگاه دنیای چادر یکی از بهترین گزینه ها می باشد. دنیای چادر از تخصصی ترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد که به راحتی می توانید سفارشات خود را به آن ها بسپارید. این مجموعه از کادر مجربی تشکیل شده است که می تواند مشاوره تخصصی به شما بدهد و شما را در امر خرید چادر نمایشگاهی راهنمایی کند.

 نتیجه گیری

 خرید چادر نمایشگاهی برای مدارس می تواند بسیار کاربردی باشد. از چادر نمایشگاهی هم می توان به عنوان راهکاری برای جلوگیری از بارش برف و باران یا ایجاد سایه در زیر آفتاب استفاده کرد. 

از سوی دیگر می توان چادرهای نمایشگاهی را برای اردو های مدارس به کار برد. با استفاده از چادر های نمایشگاهی می توان در طبیعت کمپ کرد و این موضوع باعث ایجاد حس خوب در دانش آموزان می شود. خرید چادر نمایشگاهی نیاز به داشتن آگاهی کافی و دقت دارد. 

 فروشگاه دنیای چادر یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع چادرهای نمایشگاهی، سازه چادری، سازه کششی و... می باشد که شما را در خرید تمامی سازه ها یاری خواهد کرد.

آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟
روش استفاده از سازه پارچه ای

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat