دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه ترانزیتی تریلی

خرید پارچه ترانزیتی تریلی

خرید عمده پارچه ترانزیتی تریلی

خرید پارچه ترانزیتی تریلی از نمایندگی با قیمت ارزان را می توانید با محصولات گروه چادر 24 تجربه نمایید. این چادرها دارای تنوع بالایی از نظر جنس و رنگ بوده و شامل مجموعه ای محصولات برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشند. چادر 24 در ادامه تمام آنچه برای خرید چادر ترانزیتی تریلی بدانید از قبیل موارد مهم در انتخاب پارچه برزنت، قیمت و نحوه سفارش آنها را بررسی خواهد نمود.

چرا خرید پارچه ترانزیتی تریلی اهمیت دارد؟

حمل و نقل محصولات با ویژگی های مختلف در جاده در شرایط آب و هوایی گوناگون در ساعات طولانی نیاز به در نظر گرفتن استانداردها و اصول ایمنی می باشد. عدم توجه به این موارد می تواند منجر به آسیب وارد شدن به بار پشت کامیون و تریلی و سایر ماشین ها میشود. به همین دلیل است که خرید پارچه ترانزیتی تریلی با کیفیت از موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه داشت. استفاده از این چادرها چند مزیت مهم دارد که عبارتند از:

  • پارچه ترانزیتی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از کالاها تا حد بسیار زیادی محافظت می کند. این مساله مخصوصا برای حمل محصولات کشاورزی و مواد غذایی اهمیت بیشتری دارد.
  • برزنت های مورد استفاده در این چادرها در برابر آتش سوزی مقاومت زیادی دارند. لذا می توانند حفظ کالاهای پشت کامیون و تریلی در برابر آتش سوزی را تضمین کند.
  • پارچه ترانزیتی از چند لایه تشکیل شده اند و به همین دلیل امکان پاره شدن آنها در صورت تماس با اشیای نوک تیز از قبیل چاقو وجود دارد. این ویژگی چادرها باعث میشود تا امکان سرقت کالا از پشت ماشین های سنگین وجود نداشته باشد.
  • لایه های پلی استر و پی وی سی به کار رفته در این چادرها باعث میشود تا اشعه یو وی از آنها عبور نکند. مقاومت بالا در برابر نفوذ اشعه uv باعث میشود تا محصولات و مواد غذایی زیر چادر به دلیل قرار گرفتن ساعات های متوالی زیر نور خورشید دچار خرابی نشوند.
مطالب پیشنهادی زیر را مطالعه کنید :

نحوه شستشوی برزنت

چه نوع پارچه ترانزیتی تریلی بخریم؟

برندهای مختلف داخلی و خارجی به تولید پارچه های برزنت ترانزیتی مشغول می باشند و تنوع بالایی در محصولات ارائه شده در آنها از نظر قیمت و جنس و مقاومت وجود دارد. به دلیل تنوع بالایی که در این پارچه ها وجود دارد، ممکن است سوالات و ابهاماتی در زمان خرید چادر تریلی وجود داشته باشد. به منظور خرید و انتخاب بهتر، لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • برزنت نوعی پارچه چند لایه می باشد که نخ و متریال به کار رفته در آنها تنوع زیادی دارد. با توجه به اینکه این چادرها در محیط های باز با شرایط محیطی مختلف استفاده میشوند، لذا بهتر است نوع چند لایه آنها را انتخاب کنید. برزنت های نخی گزینه ایده آلی برای این چادرها نمی باشد و مقاومت خوبی ندارند.
  • حتما به جنس و متریال به کار رفته برای روکش این چادرها توجه داشته باشید. یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب در این شرایط، برزنت های روکش دار دو طرفه می باشد که موارد پلی استر و پی وی سی در آنها استفاده میشود. این لایه ها باعث میشوند تا برزنت مشمع شود و امکان نفوذ آب و رطوبت به داخل آنها وجود نخواهد داشت.
  • برای حفظ زیبایی و همچنین قابلیت رویت ماشین های سنگین از مسافت های طولانی در شب و روز، بهتر است به رنگ چادر آنها توجه شود. خوشبختانه با تنوع زیادی از نظر رنگ در زمان خرید چادر ترانزیتی تریلی مواجه خواهید بود. انواع مختلفی از قبیل چادرهای آبی، سبز، قرمز و زرد و سبز همگی می توانند انتخاب های ایده آلی به شمار روند. البته چادرهای سفید با طرح های چاپی سفارشی نیز با استقبال زیادی در این زمینه مواجه هستند.
  • کیفیت پارچه های مورد استفاده برای چادر تریلی علاوه بر متریال، به روند تولید آنها نیز بستگی دارد. برندهای مختلف کیفیت های متفاوتی را برای محصولات خود ارائه می دهند که در زمان خرید باید به آن توجه داشت. به عنوان مثال، یکی از بهترین و با کیفیت ترین گزینه ها چادر ترازیتی کره ای می باشد که ضخامت و انعطاف بسیار بالایی داشته و کاملا ضد آب و نسوز می باشد.
قیمت چادر ترازیتی تریلی چقدر است؟

قیمت های ارائه شده برای این چادرها تنوع زیادی دارند و دلیل این تفاوت ها، فاکتورهای متعددی می باشند که در نرخ گذاری آنها نقش دارد. از مهم ترین آنها می توان به نوع برزنت به کار رفته برای بدنه چادر اشاره نمود. همان طور که در طول متن نیز اشاره شد، برزنت های دو رو با روکش پلی استر و پی وی سی با تعداد لایه های بالا کیفیت زیادی داشته و از نظر قیمت نیز گران تر می باشند. علاوه بر جنس برزنت، برند تولید کننده آنها نیز بسیار مهم بوده و به شدت بر نرخ ها اثرگذار می باشد. علاوه بر کیفیت بالای برندهای خارجی، نوسانات نرخ ارز نیز می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت ها نقش داشته باشد.

خرید چادر برزنت تریلی بدون واسطه

برای خرید ارزان قیمت چادرهای ترازیتی تریلی، علاوه بر توجه به جنس برزنت مورد استفاده در آنها، لازم است به نحوه خرید نیز توجه داشته باشید. خریدهای عمده و کلی از نمایندگی ها از بهترین انتخاب ها در این شرایط می باشد که باعث میشود تا این محصولات را با قیمت ارزان خریداری نمایید. 

دنیای چادر که از بزرگترین نمایندگی های فروش این چادرها می باشد، تمام محصولات خود را بدون واسطه و به صورت عمده و جزئی به تمام نقاط ایران با قیمت ارزان ارسال می کند. چادرهای ارائه شده در این مجموعه شامل انواع مختلف ایرانی و کره ای و خارجی بوده و همگی دارای تضمین کیفیت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان گروه چادر 24 تماس بگیرید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat