دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر نمایشگاهی در کرج

فروش چادر نمایشگاهی در کرج

 فروش چادر نمایشگاهی در کرج

  فروش چادر نمایشگاهی در کرج بدون واسطه و با قیمت ارزان از خدمات ارائه شده توسط گروه دنیای چادر می باشد. این مجموعه با ارائه چادرهای نمایشگاهی برزنت ضد آب و نسوز شرایط را برای خریدی عالی به صورت حضوری و تلفنی و اینترنتی فراهم نموده است. در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد گروه دنیای چادر و نحوه همکاری و فروش انواع چادر برزنت نمایشگاهی بیشتر آشنا خواهید شد.

فروش چادر نمایشگاهی با کیفیت

پارچه های مورد استفاده برای چادرهای نمایشگاهی دارای تنوع زیادی بوده و برندهای مختلف داخلی و خارجی در تولید آنها فعالیت دارند. این پارچه ها از نظر میزان ضخامت و کیفیت با هم تفاوت زیادی دارند و بر همین اساس طول عمر و ماندگاری آنها نیز فرق دارد. با توجه به اینکه هدف از خرید این چادره چیست و در چه شرایط محیطی آنها نصب میشوند، انتخاب های متفاوتی می توانید داشته باشید. اما اگر قصد دارید پارچه های خریداری شده بتوانند ماندگاری بالایی داشته باشند و بتوان از آنها برای برگزاری نمایشگاه های موقت و دائمی استفاده نمایید، کیفیت را مد نظر داشته باشید.

فروش چادر نمایشگاهی برزنت با کیفیت عالی که توسط گروه چادر 24 ارائه میشود، می تواند انتخاب مناسب به شمار رود. برزنت های مورد استفاده برای این چادرها دارای ضخامت و گرماژ بالایی بوده و به دلیل چند لایه بودن در برابر تماس با اشیای نوک تیز استحکام زیادی دارند. توجه داشته باشید که برخی از پارچه های برزنتی که برای چادرها استفاده میشود، در برابر نوسانات دمایی به مرور دچار ترک شده و خیلی زود سطح آنها پاره میشود.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

نحوه شستشوی برزنت

خرید چادر کانتینری عمده و جزئی

فروش چادر نمایشگاهی ضد آب کرج 

پارچه کانتینری و ترانزیتی و برزنت همگی برای این چادرها مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر ضخامت پارچه لازم است به نوع روکش آنها نیز توجه شود. چون این چادرها همگی در فضاهای باز مورد استفاده قرار میگیرند و به همین خاطر باید کاملا در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشند. دنیای چادر برای فروش چادر نمایشگاهی در کرج، پارچه های برزنت با روکش های پی وی سی و پلی استر را پیشنهاد می دهد. این پارچه ها به صورت یک رو و دو رو ارائه شده و به خوبی می توانند مانع از عبور آب شوند.

فروش چادر نمایشگاهی نانو

یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین پارچه هایی که برای چادرهای نمایشگاهی می توان انتخاب کرد، پارچه نانو می باشد. این پارچه ها به دلیل نوع فن آوری به کار رفته در تولیدشان در برابر نفوذ آب، ضربه و همچنین تابش اشعه UV مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل می توان از آنها برای چادرهایی که در محیط های بسیار گرم یا سرد به مدت طولانی دایر میشوند استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که قیمت این پارچه ها نسبت به نوع برزنت های معمولی و مشمع کانتینری بیشتر می باشد.

پارچه برزنت نانو مورد استفاده در این چادرها از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در محل تا خوردگی به مرور ترک و پارگی ایجاد نمیشود. مجموعه چادر 24 امکان فروش چادر نمایشگاهی بزرگ نانو در کرج را فراهم نموده و محدودیتی در متراژ و ابعاد مورد نظر برای این چادرها وجود ندارد.

قیمت چادر نمایشگاهی در کرج 

در تعیین قیمت این چادرها عوامل بسیار زیادی نقش دارند که مهم ترین آنها، نوع پارچه ای می باشد که برای بدنه چادر انتخاب می کنید. این پارچه ها همان طور که در طول متن اشاره شد، دارای تنوع بالایی بوده و برزنت نانویی، کانتینری، پارچه ترانزیتی و انواع پارچه های مشمع دو رو و یک رو را شامل میشود. به همین دلیل قیمت نهایی چادر با توجه به نوع پارچه تعیین می گردد. علاوه براین، میزان سفارش پارچه برای چادر نیز چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. هر چه خرید کلی و عمده تر باشد، به همان نسبت نیز تخفیف های بیشتری ارائه شده و در نهایت قیمت ها کمتر خواهد بود. برای خرید ارزان قیمت این چادرها، پیشنهاد می کنیم خرید عمده از نمایندگی و بدون واسطه را انتخاب کنید.

فروش عمده چادر نمایشگاهی در کرج

اگر به عنوان فروشنده در زمینه فروش چادر نمایشگاهی در کرج و سایر شهر و شهرستان ها فعالیت دارید، چادر 24 تحت برند دنیای چادر امکان فروش عمده را در خدمات خود قرار داده است. تمام محصولات و چادرهای این مجموعه به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب درب کارخانه قابل فروش می باشد.

به منظور فراهم ساختن شرایط بهتر برای خرید آسان تر از هر نقطه از ایران، این مجموعه امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم نموده است.همچنین لازم به ذکر است که برای انتخاب بهتر برای تمام خریدهای جزئی و کلی، کارشناسان فروش دنیای چادر مشاوره رایگان ارائه داده و تجربیات خود را در اختیارتان قرار خواهند داد. با توجه به اینکه دنیای چادر نمایندگی می باشد، به همین دلیل بدون واسطه و با قیمت ارزان محصولاتی همچون پارچه کانتینری ، ترانزیتی و ..  را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش چادر نمایشگاهی در مدل مورد نظرتان روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat