دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ویژگی های پارچه کانتینری مناسب

Features-of-container-fabric ویژگی های پارچه کانتینری مناسب​

ویژگی های پارچه کانتینری مناسب

پارچه کانتنری از پارچه های بسیار مقاوم محسوب می شود که اغلب برای سازه چادری استفاده می شود. همچنین می توان برای پوشش بارها از عوامل طبیعی و غیر طبیعی استفاده کرد چراکه مقاومت بالایی در برابر مواد مختلف خواهد داشت و محافظ بسیار خوبی محسوب میشود. 

پارچه کانتینری به دلیل اینکه ویژگی ضد آب داره و میتواند در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد در ماشین ها حمل بار ، تریلی و وانت ها برای روکش کالاها استفاده می شود که اکثراً در زمان اسباب کشی شاهد یک روکش پارچه ای بر روی بارهای خود بودید. 

اما در نحوه ی قیمت گذاری پارچه ترانزیتی کیفیت و اندازه ی پارچه ملاک است. یعنی میزان کیفیت و عرض پارچه بسیار مهم است تا قیمت نهایی به مشتریان عرضه شود. 

اگر می خواهید از نظر اقتصادی یک هزینه ی مقرون بفه رثه ای را بپردازید می توانید از این مدل  پارچه استفاده کنید هم قیمتش مناسب است هم اینکه وزن بسیار سبکی دارد.  به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد. 

پارچه کانتینری مناسب از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

از ویژگی های بسیار اصلی پارچه کانتینری می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و اینکه هیچگونه رطوبتی نمی توان در آن نفوذ کند در این صورت همین ویژگی باعث می شود تا برای انواع ماشین های حمل بار استفاده شود. 

پارچه ترانزیتی از ویژگی عدم اشتعال برخوردار است و به هیچ وجه نمی سوزد و آتش نمیگیرد به همین جهت اگر ماشین حمل بار دچار صانحه شود بار یا وسایل کاملاً سالم می مانند. 

ویژگی دیگر پارچه کانتینری مناسب این است که در برابر اشعه یو وی یا خورشید مقاومت بالایی دارد و هیچگونه گرمایی در زیر آن احساس نخواهد شد. البته اگر کیفیت خوبی داشته باشد شما می توانید این ویژگی را بعد از نصب متوجه شوید. 

بنابراین برای اینکه تمام ویزگی های ذکر شده را باهم داشته باشید لازمه اش این است که شرکت مناسبی را جهت سفارش پارچه کانتینری انتخاب کنید تا بتوانید از محیط کاملاً محافظت کنید و اینکه دیگر لازم به تعویض و تعمیری نداشته باشد. 

نکاتی که در حین خرید پارچه ترانزیتی باید بدانید!

برای اینکه خرید پارچه ترانزیتی به درستی انجام دهید لازمه اش این است که حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید تا از خریدتان پشیمان نشوید:

- اولین نکته قبل از خرید باید به میزان سختی و انعطاف پارچه دقت کنید یعنی چی؟ یعنی اینکه هرچقدر میزان انعطاف پذیری پارچه ترانزیتی بالاتر باشد می تواند روی طول عمر آن تاثیر مثبتی بگذارد اما اگر غیر از این باشد نمی توان گفت که طول عمر بالایی دارد و شما باید بعد از چند سال نسبت به تعویض آن اقدام کنید. 

- دومین نکته هم در نظر گرفتن نوع استفاده از پارچه ترانزیتی است. به عنوان مثال اگر می خواهید برای سازه چادری استفاده کنید باید نوع آن را مشخص کنید که یک لایه یا دو لایه باشد. چراکه هم بر روی قیمت و هم بر روی کیفیت تاثیر مستقیمی دارد. 

- از شرکت های معتبر هم اقدام به خرید کنید. شرکت چادر 24 به عنوان بهترین تولید کننده در زمینه ی پارچه برزنتی است که می تواند با استفاده از بهترین متریال بهترین را هم به شما ارائه دهد. 

- تهیه ی پارچه ترانزیتی از شرکت هایی که قیمت مناسبی را ارائه می دهند. همه ی ما این را میدانیم که گران بودن کالا معنی بر این ندارد که حتما کیفیت فوق العاده دارد بنابراین باید در این زمینه دقت کنید. 

خرید پارچه ترانزیتی با کیفیت از چادر 24

با وجود موارد و نکاتی که در بالا ذکر کردیم به شما پیشنهاد میکنیم جهت داشتن یک خرید مطمئن و تضمینی چادر 24 می تواند بهترین انتخاب شما باشد چراکه اولاً از مواد اولیه بسیار مرغوب و پارچه های فوق العاده با کیفیت استفاده می کند دوماً اینکه می تواند قیمت مناسبی را برای شما ارائه دهد. 

در جهت سفارش پارچه کانتینری و انواع سازه چادری ، سازه نمایشگاهی می توانید با بهترین تولید کننده ، شرکت چادر 24 در ارتباط باشید. بهترین را از بهترین تولید کننده بخواهید. 

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat