دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چرا پارچه ترانزیتی بخریم؟

دلیل خرید پارچه ترانزیتی دلیل خرید پارچه ترانزیتی

دلیل خرید پارچه ترانزیتی چیست؟

 پارچه ترانزیتی یا پارچه کانتینری از زیرمجموعه های پارچه ترانزیتی است که به شکل مشمع کانتینری مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل خرید پارچه ترانزیتی این است که مقاومت ، طول عمر بالا ، نسوز بودن ، ضد آب و .. دارد که محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

پارچه کانتینری یا ترانزیتی به علت ویژگی های بسیار خوبی که دارد برای کامیون هایی که حمل بار انجام می دهند می تواند به عنوان یک پوشش خوبی برای بارها استفاده شود همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد که به مشتریان عزیز عرضه می شود این پارچه های هم از نظر اقتصادی بسیار مناسب است هم اینکه بسیار سبک و قابل حمل هستند. 

خصوصیات پارچه ترانزیتی

 محبوبیت پارچه ترانزیتی نشأت گرفته از ویژگی های منحصربفردش است که باعث شده بیشتر افراد تشویق به خرید این نوع پارچه شوند. البته الیاف بسیار مرغوبی که در این نوع پارچه به کار رفته هم باعث شده تا از نظر کیفیت بسیار عالی باشد هم اینکه قابلیت انعطاف پذیری بالایی هم داشته باشد و همچنین مقاومت بالای پارچه کانتینری هم در گرو الیاف بسیار مرغوب استفاده شده در آن است.

از ویژگی های به خصوص این پارچه می توان به ضد آب بودن ، ضد اشتعال و .. اشاره کرد که در اکثر وانت ها ، کامیون های حمل بار و .. استفاده می شود و از مهمترین کارهای کسانی که در حوزه ی باربری فعالیت می کند باید نسبت به خرید پارچه ترانزیتی اقدام کنند تا بتوانند در این زمینه بهترین خودشان را به مشتریان نشان دهند یعنی چی؟ یعنی اینکه در هر شایط می توانند از بارهای مشتریان خود حفاظت کامل را انجام دهند.

وزن بسیار کم پارچه هم از جمله دیگر دلیل خرید پارچه ترانزیتی است اما در مقاومت آن هیچ تاثیری نداشته یعنی اینکه مقاومت پارچه کانتینری دارای مقاومت هم رده ی جداره های فلزی است.

رنگبندی و طرح های بسیار جذابی دارد که هر طرحی را خواستید می توانید از چادر 24 سفارش دهید و از همه مهم تر در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی هم دارد ، همچنین می تواند مقاومت بالایی در برابر اسید ها و مواد شیمیایی از خودش نشان دهد. 

کاربرد پارچه کانتینری یا ترانزیتی چیست؟

 همانطور که کمی قبلتر به آن اشاره کردیم متوجه شدیم که بیشتری مصرفی که از پارچه کانتینری می شود به عنوان روکش برای انواع وسایل نقلیه مثل کامیون ها ، وانت ها ، تریلی ها است که کسانی در این حوزه کار می کنند می دانند که چقدر استفاده از پارچه ترانزیتی برای محافظت از بارها در برابر باران ، تابش مستقیم نور خورشید اهمیت زیادی دارد.

اما شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که چرا باید از پارچه ترانزیتی استفاده کنیم؟ چرا از پوشش های فلزی استفاده نکنیم؟

اول اینکه مقاومت پارچه کانتینری با پوشش های فلزی برابر می کند و حتی ممکن است بیشتر هم باشد و اینکه پوشش های فلزی وزن بسیار سنگینی دارند برداشتن و قرار دادن آن ها کار بسیار سختی در صورتی که پارچه ترانزیتی از وزن بسیار سبکی برخوردار است و حمل آن بسیار راحت انجام می شود.

به همین منظور بیشتر شرکت های باربری به منظور پوشش بارها و حفاظت از آن ها از این نوع پارچه استفاده می کند رنگ های استفاده شده در این پارچه بسیار جذاب است و اکثراً از رنگ های قرمز و آبی استفاده می شود و جذابیت خودرو را بیشتر می کند.

از دیگر موارد کاربرد پارچه کانتینری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- روکش مناسب برای انواع محصولات مثل محصولات کشاورزی

- پوشش مناسب جهت پوشش اجناس در انبارها

- پارچه ای مناسب جهت سایبان پارچه ای ، چادر های کمپینگ

- استفاده برای کالسکه و چتر ها

عوامل تعیین کننده قیمت پارچه ترانزیتی

عوامل تعیین کننده قیمت پارچه ترانزیتی بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اول از همه متراژ و کیفیت آن تعیین کننده ی قیمت خرید پارچه ترانزیتی است که باید این موضوع را در حین خرید از شرکت چادر 24 در نظر داشته باشید.

دومین مورد فروش پارچه به صورت تکی و عمده است اگر به تعداد عمده نسبت به خرید پارچه کانتینری اقدام کنید می توان گفت که هزینه ی پرداختی شما ممکن است کمتر از تکی شود در این صورت به دلیل کارایی که دارد خرید به صورت عمده از چادر 24 می تواند به نفع شما تمام شود. 

سفارش پارچه ترانزیتی با کیفیت باورنکردنی

جهت سفارش بهترین پارچه ترانزیتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب چادر 24 بهترین انواع برای شما عزیزان است شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین متریال جهت تولید پارچه کانتینری به شما عزیزان می باشد.

همچنین جهت سفارش چادر نمایشگاهی با کیفیت بالا ، سایبان چادری ، سازه چادری و .. می توانید با ما در ارتباط باشید. 

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat