دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مناسب ترین قیمت چادر ترانزیتی نیسان

the-most-reasonable-price-of-nissan-transit-tent

قیمت چادر ترانزیتی نیسان، را در مرکز فروش آن بیابید. با کیفیت ترین پارچه ترانزیتی با مناسب ترین قیمت را همین حالا از این فرصت طلایی استفاده کنید و بصورت عمده از مرکز فروش آن تهیه نمایید.

 چادر ترانزیتی برای وانت نیسان

چادر ترانزیتی نوعی برزنت مستحکم و منعطف است که به دو صورت پارچه ترانزیتی یک رو و پارچه ترانزیتی دو رو تولید می شود. پارچه ترانزیتی های یک رو دارای یک لایه پارچه ای و اما ترانزیتی دو رو از دو لایه پارچه و چرم تشکیل شده است. چادر ترانزیتی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد به عنوان محافظ برای تمام ماشین های باربری استفاده می شود.

درست است که پارچه های برزنت ترانزیتی برای پوشش بام ها، مکان های موقت، سازه های موقت اسپیس فریم بکار می رود؛ اما استفاده رایج آن ها برای چادر انواع ماشین ها مخصوصا نیسان و وانت می باشد.
لایه چرم پارچه ترانزیتی باعث ضد آب بودن این پارچه شده است، که بار ماشین را از رطوبت، سرما، برف و باران حفظ می کند.
پارچه های برزنت دارای تنوع بسیاری هستند که به هنگام خرید این پارچه ها باید دقت داشته باشید که با وجود این تنوع بتوانید بهترین برزنت تهران را تشخیص داده و تهیه نمایید.
نوع دوخت چادر ترانزیت نیسان و وانت بسیار حایز اهمیت است؛ زیرا که در این دوخت ها نباید هیچگونه درزی باشد. نا گفته نماند که چادر ترانزیتی نیسان و وانت، فقط مختص به استفاده برای نیسان ها نیستند، بلکه برای استفاده در پوشش قسمت بارگیری تریلی ها، کامیون ها، و کاربرد در سایبان های مکان های تفریحی و فروشگاهی، پوشش سازه های اسپیس فریم، کاور مناسبی برای پوشش کالا و اجناس در انبار ها، پوشش و روکش برای محصولات کشاورزی، در دوخت چادر های مسافرتی، چتر، کالسکه، محافظ انوع وسیله برقی و ... بکار می روند.
نصب چادر های نیسان و وانت، بسیار ضروری است؛ زیرا این پارچه بار ماشین را از آسیب های وارده در امان نگه می دارد و اگر هرگونه سهل انگاری در نصب صورت گیرد، سبب نفوذ رطوبت به داخل گشته و به بار ماشین آسیب می رسد.
پارچه های برزنت، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل طبیعی چون، برف، باران، یخ زدگی، سرما، گرما، آتش و ضربه و خراش و ... هستند.
پارچه های ترانزیتی نیسان و وانت در طرح و رنگ های بسیار متفاوتی عرضه می گردند که هریک از این طرح ها سلیقه ی خاصی را می طلبد.

قیمت چادر ترانزیتی نیسان در بازار

قیمت چادر ترانزیتی نیسان در بازار فروش، شاید کمی با نوسان همراه باشد و دلیل آن هم مشخص است. قیمت چادر ترانزیتی نیسان همانند دیگر انواع چادر ترانزیتی ها مناسب است؛ اما این دخالت عواملی چون مشکلات اقتصادی و دخالت دست سودجویان است که سبب به وجود آمدن قیمت نجومی محصولات موجود در بار شده است.
همچنین قیمت نکته مهمی است که به هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین چادر ترانزیتی نیسان با قیمت منصفانه و مقرون بصرفه را دارید، تنها راه ممکن، خرید مستقیم و بدون واسطه از مراکز فروش آنلاین چادر ترانزیتی ارزان قیمت نیسان می باشد.
پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت نسوز چه نوع پارچه ای است؟

سایت فروش مستقیم بهترین چادر ترانزیتی

 سایت فروش بهترین چادر ترانزیتی، همانند بسیاری از شرکت های فروش آنلاین صنعتی و تجاری بصورت آنلاین فعالیت می کند. یکی از مزایای سایت های اینترنتی همین ارتباط مستقیم و بدون واسطه می باشد که همین امر سبب روی آوردن اکثر مردم به دنیای خرید و فروش اینترنتی شده است.
با وجود مشغله های فراوان، شلوغی، آلودگی صوتی و هوا، رفت و آمد های مکرر، خستگی و بیماری در حال حاضر که تمام جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند، و نکته مهم اینکه این بیماری سبب خانه نشین شدن مردم جهان شده است و با وجود این مسئله نیز دنیای مجازی، بیشتر روی کار آمده و بطور کامل جای خرید حضوری را گرفته است. اگر قصد خرید بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت چادر ترانزیتی نیسان را دارید، بهتر است از طریق سایت های مستقیم فروش آنلاین اقدام نمایید. با خرید مستقیم، لذت لحظه های ناب را در کنار خانواده تجربه کنید.

مجموعه دنیای چادر ارائه دهنده چادرهای ترانزیتی

دنیای چادر، یک مرکز شناخته شده و معتبری است که، بهترین چادر های ترانزیتی را با قیمت مقرون بصرفه عرضه می کند. این مرکز با بهره مندی از هوش و ذکاوت کاربران خود، چادر های ترانزیتی نیسان ضد آب، با کیفیت خوب و درجه یک را، تولید و عرضه می کند.

این مرکز فروش، با بیش از چندین سال سابقه درخشان در حوزه های تولید و عرضه، فعالیت داشته و از بنیان گذاران فروش پارچه برزنت در کشور می باشد که در صدد تامین نیاز بازار است.
دنیای چادر انواع مختلف برزنت ها را در طرح و رنگ های بسیار گسترده عرضه کرده و دنبال خلق ایده ای تازه و متفاوت با سایر مراکز فروش ترانزیتی بوده و هست. و حتی با راه اندازی سایت مجازی در تلاش است تا مشتریان را با حضور در محیطی مطمئن و امن به خریدی رضایت بخش دعوت کند.
اگر قصد خرید مناسب ترین قیمت چادر ترانزیتی نیسان و جنس درجه یک و اصل هستید؟ بهتر است، با کارشناسان فروش دنیای چادر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این مرکز فروش پارچه برزنتی، شما را در جهت یک خرید خوب و مقرون بصرفه راهنمایی نمایند.
این مرکز فروش معتبر، بهترین برزنت های درجه یک را برای شما در نظر دارد و مطمئن باشید که این مرکز آنچه را که لیاقت و در شان یک خریدار ایرانی باشد، در این سایت در نظر گرفته است.

خرید مستقیم پارچه برزنتی نانو ضد آب
خرید پارچه برزنت کیفی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat