دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی با دوام بالا

Highly-durable-transit-fabric

برزنت یا همان پارچه ترانزیتی، پارچه ای بادوام و انعطاف پذیر است که برای ایجاد پناهگاهی برای خود یا یک شی از آسیب عناصر خارجی ایده آل است. بیشتر برزنت ها ضد آب یا مقاوم در برابر آب هستند، و آن را به پارچه ای ایده آل برای چادر های مسافرتی یا تولید کیف های بادوام تبدیل می کند. سیستم های طبقه بندی اصلی برای سبک های مختلف برزنت، مشخصات مواد یا دسته های عملکردی هستند. 

هنگام کار برای طراحی و ایجاد یک چادر ترانزیتی با دوام بالا، برزنت به دلیل دوام، تطبیق پذیری و سهولت تمیز کردن، یکی از انتخاب های پارچه ای پیشنهادی ما است. نمایه مواد توضیح می دهد که پارچه ترانزیتی با دوام بالا از چه متریالی تشکیل شده است.  

سه نوع اصلی مواد اولیه مرغوب و با کیفیت  

پلی اتیلن، رایج ترین پلاستیک در جهان، به طور گسترده ای برای ساخت پارچه ترانزیتی با دوام بالا استفاده می شود. پلی تارپ به نوبه خود رایج ترین نوع برزنت برای مصرف کنندگان می باشد و به طور کلی یک ورق بافته شده از پارچه مشبک بین دو ورق پلی اتیلن است. محبوبیت این برزنت از گزینه های بی شماری در رنگ، اندازه و ضخامت ناشی می شود.

پارچه ترانزیتی کتان قابل استفاده مجدد، مقاوم در برابر آب و کپک و مقاوم در برابر شعله طراحی شده است. یکی از روزمره ترین کاربرد های برزنت نخی برای پوشاندن مبلمان یا فرش های داخلی یا خارجی در هنگام رنگ آمیزی یا ساخت و ساز است.  پارچه های برزنتی نخی بادوام برای ساخت سرپناهی برای محافظت در برابر آفتاب، باران و باد ایده آل هستند

پارچه ترانزیتی وینیل با دوام بالا، دارای استحکام صنعتی بوده و سنگین است. وینیل پس از پلی اتیلن دومین پلاستیک پرکاربرد در جهان است. از این برزنت های بادوام برای محافظت طولانی مدت در برابر باد، آب، پارگی و گرمای شدید یا دمای سرد استفاده می شود. پارچه های ترانزیتی ارزان قیمت و با دوام بالای وینیل از مواد طبیعی ساخته شده اند و آن ها را بسیار مقرون به صرفه و قابل بازیافت می کند در حالی که میزانی از دوام را دارند که بوم یا پلی تارپ به آن دست پیدا نمی کند.

پارچه ترانزیتی پی وی سی پلی استر بر اساس پارچه پلی استر با روکش پی وی سی با قدرت بالا، خمیر رزین پی وی سی روکش شده با عوامل ضد قارچ، آسترهای گیاهی مصنوعی، عوامل ضد الکتریسیته ساکن، عامل ضد فرسودگی و سایر افزودنی های شیمیایی است که با دمای بالا پلاستیکی شده است. با خواص ضد کپک، ضد آب، ضد سرما، ضد الکتریسیته ساکن و ضد پیری و استحکام شکستگی، استحکام پارگی، طویل شدن اشک بسیار کاربردی تر از برزنت سنتی است.

دوام پارچه ترانزیتی پی وی سی 

در شرایط عمومی و استاندارد استفاده، عاملی که قوی ‌ترین فاکتور بر دوام یک ماده است، مقاومت در برابر اکسیداسیون توسط اکسیژن ویژه است. پارچه ترانزیتی پی وی سی، با داشتن ساختار مولکولی که در آن اتم کلر به هر زنجیره کربنی متصل می شود، در برابر واکنش های اکسیداتیو بسیار مقاوم است و عملکرد خود را برای مدت طولانی حفظ می کند و برای چادر های ترانزیتی با دوام تریلی و کامیون بهترین ساختار را دارند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی درجه یک

 کاربرد های پارچه ترانزیتی با دوام بالا:

پارچه ترانزیتی بادوام بالا عمدتاً در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

 معدن

از این برزنت ها می توان برای پوشاندن مواد در فضای باز که باید از آفتاب، باران و باد محافظت شوند، استفاده کرد. پی وی سی غیر قابل اشتعال است. بنابراین به طور طبیعی ضد حریق می باشد. هم چنین در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی از جمله برخی اسید ها مقاوم است.

حمل و نقل 

از برزنت ترانزیتی برای ساختن پرده های جنبی برای کامیون ها استفاده می شود که کالاهای حمل شده را از شرایط آب و هوایی شدید نجات می دهد.

زمین های ورزشی

آیا زمین ورزشی دارید که در هوای بد باید پوشانده شود؟ برزنت های پی وی سی بهترین و ارزان قیمت ترین راه حل هستند، زیرا می توانند متناسب با هر شکل زمینی ساخته شوند و در نتیجه می توانند به حفظ زمین شما در بهترین شرایط کمک کنند. تارپ های پی وی سی برای ساخت روکش های زمین کریکت نیز استفاده می شوند. 

کشاورزی

پارچه های ترانزیتی با دوام بالا برای ساختن خانه های بزرگ برای مرغداری ها استفاده می شوند که به مدیریت دما و نور کمک می کند. هم چنین یک پارچه ترانزیتی بادوام و منحصر به فرد وجود دارد که به طور انحصاری توسط کشاورزان برای نجات غلات خود استفاده می شود. این نوع پارچه ترانزیتی به دلیل گرمای زیاد که با برزنت پی وی سی معمولی تجربه می کنید، از قالب گیری یا کیک شدن دانه جلوگیری می کند. پارچه پایه برزنت مخصوص دانه نیز دارای ویژگی های ضد باکتریایی و ضد قارچی است. پی وی سی با مواد غذایی تولید می شود که باعث می شود مواد شیمیایی بد وارد محصول شما نشوند. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه ترانزیتی نقره ای را نیز مطالعه کنید.

خواص بازدارنده آتش پارچه های ترانزیتی PVC

پی وی سی به دلیل محتوای کلر خود، حتی در نبود مواد بازدارنده آتش، ذاتاً بهترین ویژگی های ضد حریق را دارد. به عنوان مثال، دمای اشتعال پی وی سی تا 460 درجه سانتیگراد است و ماده ای است که خطر آتش سوزی کم تری دارد زیرا به سادگی مشتعل نمی شود. علاوه بر این، حرارت آزاد شده در سوختن با پی وی سی بسیار کم تر است.

تمامی نمونه های برزنت را می توان در فروشگاه دنیای چادر یا وبسایت اینترنتی آن دید و سفارش داد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه ها و محصولات برزنتی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. هم چنین انجام تمامی پروژه های سازه ای یا محصولات برزنتی که نیاز به نصب داشته باشند را در سراسر کشور اجرا می نماید.

از پارچه برزنت چه می دانیم ؟
فروش پارچه کانتینری با کیفیت بالا

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat