دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه کانتینری با کیفیت بالا

forosh_parche_cantineri.jpg

انواع پارچه کانتینری در بازارهای داخلی و خارجی به مقدار زیاد و با عرض های مختلف تولید و به خرید و فروش می رسد که بیشترین استفاده آنها برای پوشاندن بار ماشین های ترانزیتی و کامیون های حمل بار می باشد، البته انواع این پارچه ها مصارف زیاد دیگری هم دارد که در اینجا به آن می پردازیم.

جنس انواع این پارچه ها از نوع برزنت می باشد که دارای رنگ های متنوعی مانند قرمز، نارنجی، سبز، سفید، آبی و ... می باشد و به طور کامل و صد درصد ضد آب و بسیار مستحکم می باشند.
انواع پارچه ها با توجه به ضخامت شان دارای قیمت ها و کیفیت های مختلفی می باشند که بیشتر خریداران با توجه به نوع استفاده و کاربری شان به دنبال پارچه کانتینری ارزان و با قیمت مناسب تری می باشند.
عموما خریداران انواع این پارچه ها با توجه به نوع و اهمیت استفاده شان به دنبال خرید پارچه های متفاوت می روند و همیشه به دنبال با کیفیت ترین پارچه که قیمتش هم بالاتر می باشد نیستند.

ویژگی های انواع پارچه کانتینری
انواع این پارچه ها دارای خصوصیات مهمی مانند ضد پوسیدگی، ضد جذب باکتری و قارچ ها، ضد حریق و ضد آب میباشند که سبب شده است که صنایع مختلف از آنها استقبال زیادی به عمل بیاورند.
پارچه های کانتینری پارچه هایی انعطاف پذیر و مقاوم به آب می باشند که در برابر فشار چندین میلی متری آب هم مقاومت می کند و آب را از خود عبور نمی دهد.
این پارچه ها با توجه به نوع ساختشان دارای کیفیت بالایی می باشند و چون با استفاده از مواد محلول ضد آب کلراید، لاستیک، پلی وینیل، سیلیکون و ... پوشش داده شده اند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشند.

انواع مصارف پارچه های کانتینری
از این نوع پارچه ها علاوه بر استفاده در روکش دار کردن ماشین های ترانزیتی برای پوشش و مسقف کردن فضاهای باز، سوله ها، انبار ها، ساخت آلاچیق، سالن های ورزشی، ساخت انواع چادرهای مسافرتی و چترها نیز استفاده می شود.
همچنین از انواع این پارچه ها برای دوخت چادر های امدادی و انواع کیسه خواب نیز استفاده می شود زیرا دوامشان زیاد است.
ناگفته نماند که خرید پارچه کانتینری به دلیل مقاومت در برابر انواع خط و خش، ضربه و یخ زدگی، اشعه ماوراء بنفش، مواد اسیدی و بازی و اجسام برنده نیز بسیار زیاد است.
به چه دلایلی فروش پارچه کانتینری بیشتر می شود؟
انواع این پارچه ها با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنها دارای کیفیت های متفاوتی می شوند، عموما تولید کننده پارچه کانتینری انواع این پارچه ها را بیشتر از نخ های پنبه ای، پلی استر و پلی استر پنبه ای تولید می کند.
به همین دلیل هر چقدر میزان نخ پنبه استفاده شده در تولید پارچه کانتینری بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود چون دارای کیفیت و مقاومت بالاتری نیز است.
در صورتی که اگر به دنبال خرید پارچه کانتینری ارزان قیمت هستیم باید به دنبال پارچه ای برویم که در ساخت آن بیشتر از پلی استر استفاده شده است زیرا مقاومتش در برابر عوامل مختلف کمتر می شود و در نتیجه عمر کمتری هم دارد.

فروشنده پارچه کانتینری چه معیارهایی را در قیمت تاثیرگذار می داند؟
چون انواع این پارچه ها با توجه به ضخامت های متفاوت یک لا تا شش لا تولید می شوند یکی از معیارهای تعیین قیمت پارچه کانتینری همین مورد می باشد.
همچنین عرض و جنس تولید پارچه نیز می تواند از دیگر فاکتورهای قیمت گذاری باشد.
ناگفته نماند که میزان مقاومت انواع پارچه ها در برابر پوسیدگی، آب، آتش و یخ زدگی هم سبب تغییر قیمت می شوند، هر چند که انواع این پارچه ها که از جنس برزنت تولید شده باشند دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و به خصوص ماشین های ترانزیتی سعی می کنند بابت تهیه آنها هزینه های هنگفتی را بپردازند زیرا در صورت خریداری پارچه بی کیفیت در طی یک سال بارها مجبور به تعویض آن می باشند.
البته بیشتر شرکت های تولیدی این پارچه سعی می کنند به فروش عمده پارچه کانتینری بپردازند تا دست واسطه ها از میان حذف شود و قیمتش هم مناسب تر از آب دربیاید.
قیمت عمده پارچه کانتینری نسبت به قیمت تک فروشی آن بسیار متفاوت است به همین دلیل مردم نیز سعی می کنند این پارچه ها را از نمایندگی های پخش پارچه کانتینری خریداری کنند.
پارچه ترانزیتی با دوام بالا
پارچه برزنت نانو چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat