دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع کانتینری ارزان قیمت

Linoleum-container

پس انداز کردن پول همیشه یک امر دشوار در هر اقتصادی است. شما در یک فروشگاه بزرگ هستید و یک مشمع کانتینری را با قیمت بسیار ارزان می بینید. این معامله ای است که نمی توانید از آن بگذرید، درست است؟ قبل از خرید آن برزنت کانتینری با قیمت ارزان، مطمئن شوید که متوجه شده اید برای چه چیزی پول خرج می کنید. برزنت ارزان قیمت نادرست بیشتر از چیزی که انتظارش را دارید، برای شما هزینه بر می دارد.

همه برزنت ها برای استفاده همه منظوره مناسب نیستند 

مشمع های کانتینری ارزان قیمت معمولاً برای استفاده سبک طراحی شده اند. آن ها قرار نیست بار ها و بار ها برای سال ها استفاده شوند. اگر از برزنت برای ایجاد سایه در حین فروش حیاط استفاده می کنید، ممکن است یک برزنت تخفیف دار با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. با این حال، اگر آن روز باد باشد، برزنت ممکن است با هر وزش باد شروع به پاره شدن کند. 

در این صورت ممکن است متحمل هزینه های بیشتری از پولی که ذخیره کرده اید، شوید. یک مشمع کانتینری پلاستیکی ممکن است اجازه عبور هوا را ندهد. رطوبت می تواند زیر این برزنت جمع شود و روی اجسام زیر چکه کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که هنگام کمپینگ از خواب بیدار شوید و ببینید که از سقف چادر آب می چکد. یک برزنت تنفسی ممکن است ضد آب باشد یا نباشد.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشمع کانتینری برای چه محصولاتی استفاده می شود؟

 ویژگی هایی که باید قبل از خرید مشمع کانتینری ارزان قیمت در نظر بگیرید

تا زمانی که عوامل مختلف را به دقت نسنجیده اید، برزنت نخرید. برزنت ها همیشه با هم یکسان نیستند. برخی از آن ها از بوم ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر پلاستیکی هستند. نوعی از برزنت های کانتینری وجود دارد که با سیلیکون پوشانده شده اند و برخی دیگر در مخلوط روغن و موم که آب را دفع می کند. برخی دیگر هیچ پوششی ندارند و اجازه می دهند باران از آن ها عبور کند، بنابراین در داخل یا فقط در روزهای غیر بارانی استفاده می شوند.

هر پارچه کانتینری با نیاز متفاوتی مطابقت دارد و این تفاوت ها بر اهداف شما تأثیر می گذارد. قبل از خرید مشمع کانتینری ارزان قیمت، ویژگی هایی را که باید در نظر بگیرید را لازم است تا به خوبی بشناسید. این با عوامل اساسی مانند ضخامت، ماهیت محافظ و ساختار شروع می شود.

ضخامت و وزن مشمع کانتینری ارزان قیمت 

برزنت ها دارای وزن و ضخامت های متفاوتی هستند. هرچه وزن کم تر باشد، برزنت نازک تر است. برزنت های نازک تر برای استفاده سبک طراحی شده اند. لذا مشمع کانتینری ارزان قیمتی که می خواهید خریداری کنید، ممکن است آنقدر که شما نیاز دارید محافظ نباشد. نکته اصلی که باید در نظر بگیرید این است که به جای خرید یک مشمع کانتینری ارزان قیمت که متناسب با نیاز های شما نیست، می توانید از دنیای چادر یک پارچه برزنتی با کیفیت تر را با قیمت ارزان و رقابتی تهیه کنید.

مشمع کانتینری با کیفیت دنیای چادر برای مقاومت در برابر استفاده های سنگین طراحی شده است، و در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می شود، بنابراین نور خورشید به الیاف برزنت آسیب نمی رساند. این برزنت در عین حال که قیمتی ارزان نسبت به کارایی که ارائه می دهد، دارد بلکه دوام بیشتری نیز دارد. به جای تعویض هر سال یک مشمع کانتینری ارزان قیمت بی کیفیت، می توانید سه یا چهار سال از برزنت های با کیفیت و ارزان دنیای چادر استفاده کنید. به این ترتیب شما پول بیشتری پس انداز کرده اید.

 ضد آب در مقابل مقاوم در برابر آب

تفاوت زیادی بین پارچه کانتینری ضد آب و مقاوم در برابر آب وجود دارد. برزنت های مقاوم در برابر آب به محافظت در برابر آب کمک می کنند، اما اگر آب و هوا تغییر نکند، آب می تواند در برخی مواقع از آن نفوذ کند. اگر برف های ذوب شده برای ماه ها بالای آن برزنت بنشیند، در برخی مواقع، الیاف خیس می شوند و اجازه می دهند مقداری رطوبت از آن عبور کند. یک برزنت ضد آب با سیلیکون پوشانده شده است تا از نفوذ آب در مواد جلوگیری کند. سایر برزنت ها دارای مخلوط روغن و موم هستند که آن ها را ضد آب می کند.

این برزنت ها دارای بو هستند و می توانند اقلام زیر خود را لکه دار کنند. اگر سقف نشتی را بپوشانید، نمی خواهید رطوبت به داخل نفوذ کند. خرید مشمع کانتینری عایق رطوبتی بهترین گزینه برای جلوگیری از هرگونه آسیب اضافی آب است. اگر در طول یک باران کوتاه، تجهیزات چمن را می پوشانید، یک برزنت مقاوم در برابر آب با کیفیت تمام محافظتی که نیاز دارید را ارائه می دهد.

اندازه مشمع کانتینری ارزان قیمت 

برزنت ها در اندازه های مختلف وجود دارند. بسیاری از آن ها از محدوده 6 فوت در 8 فوت شروع می کنند، اما می توانند به اندازه کافی بزرگ باشند که یک خانه را پوشش دهند. در حالی که این اندازه‌های آماده برای سفارش ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشند، اگر خارج از آن گزینه‌ ها به برزنت نیاز داشته باشید، چه؟ فروشگاهی را انتخاب کنید که سفارشات سفارشی را می پذیرد. شما می توانید یک مشمع کانتینری سفارشی با ابعاد دقیق خود داشته باشید. این چیزی است که هرگز در یک فروشگاه بزرگ پیدا نخواهید کرد.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مشمع کانتینری آنتی باکتریال را نیز مطالعه کنید. 

به کارشناسان اعتماد کنید

دنیای چادر دارای مشمع های کانتینری ارزان قیمت و با کیفیت در ده ها اندازه و متریال است. ما خوشحالیم که روی یک برزنت سفارشی نیز با شما کار می کنیم. اگر برایتان سوال است که چه نوع برزنتی می فروشیم؟ ما همه این ها را ارائه می دهیم و بسیاری از پارچه ترانیزیتی ها، برزنت و... در اندازه های سفارشی موجود هستند. 

سایبان پارچه ای حیاط
بررسی قیمت پارچه برزنت پلی استر

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat