دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع کانتینری

moshamae-cantineri-tehran

 مشمع کانتینری

مشمع کانتینری سبک ، مقاوم در برابر رطوبت و نسبتاً ارزان هستند. آنها از رشته های بافته شده پلی اتیلن (PE) ، پلی پروپیلن یا پلاستیک پلی الفین و نیز دیگر مواد تشکیل شده اند. محصولاتی که در هر اینچ مربع دارای بافت ضربدری بیشتری هستند، بنابراین مقاومت و دوام بیشتری دارند. حال در این بخش توضیحی مختصر از انواع پارچه های کانتینری برای شما آماده کرده ایم تا آشنایی خوبی با این محصولات داشته باشید.
علاوه بر مواد گفته شده مشمع کانتینری از پارچه برزنت هایی مانند کنف ، کتان یا پارچه نخی کاملاً بافته شده ساخته می شوند. آنها سنگین تر از محصولات پلی اتیلن هستند، اما محکم تر هستند و مقاومت بهتری در برابر باد دارند.

برزنت های وینیل از پلی استر با روکش وینیل ساخته شده اند و اغلب با پلی وینیل کلرید مقاوم در برابر شعله (PVC) پوشانده می شوند. آنها الیاف سنگین تری نسبت به پلی اتیلن دارند که در مواردی که به محافظت مطمئن تری نیاز باشد، استفاده می شوند. آنها تمایل به ضد آب بودن، مقاومت در برابر سایش و مقاوم در برابر خوردگی یا آلودگی هایی مانند روغن، اسی و کپک دارند.
مشمع کانتینری به طور کلی با مواد پلی اتیلن ، وینیل یا بوم ساخته می شوند که به صورت رشته ای ساخته شده و به صورت الگوی صفحه نمایش بافته می شوند. این نوع پارچه ها امکان عبور نسبی باد و نور را فراهم می کنند و آنها را برای محفظه ها ، سایبان ها ، سازه پارچه ای ،  پوشش های سبز گلف و ساخت و سازهای ساختمانی مناسب می سازند.

 معیارهای انتخاب مشمع کانتینری

انتخاب مشمع کانتینری به تجزیه و تحلیل مشخصات مشمع و نیز برنامه ای مشخص نیاز دارد. مشخصاتی همچون مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش و ویژگی های مختلف.مقاومت در برابر آب برای مشمع هایی که باید از باران و رطوبت محافظت کنند مهم است. مشمع های کانتینری مختلف سطح محافظت متفاوتی را ایجاد می کند، از مقاومت کم تا کاملا ضد آب.
مقاومت در برابر خوردگی تعیین می کند که مشمع کانتینری در برابر خوردگی ناشی از نور ماورا UV بنفش و مواد خارجی مانند روغن ها، اسیدها، گریس ها و کپک مقاومت کند. برای ایجاد مقاومت در برابر انواع عناصر بیرونی، می توان از روکش های خاصی استفاده کرد.مقاومت در برابر سایش، مقاومت پارچه برزنتی در برابر پاره شدن و شکافتن به دلیل نقاط و لبه های تیز است. مشمع وینیل نسبت به مواد پلی اتیلن مقاومت به سایندگی بیشتری دارند.هنگام خرید مشمع کانتینری ، اندازه و مساحت مورد نیاز باید مورد توجه قرار گیرد تا پوشش لازم برای فعالیت شما فراهم شود.

مشمع کانتینری در انواع کاربردها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آنها به عنوان روکش خودرو، سازه نمایشگاهی ، روکش استخر، روکش قایق، ایجاد سایبان پارچه ای و ساخت چادر استفاده می شود. برخی دیگر به عنوان پوشش های محصولات کشاورزی و دامداری استفاده می شوند. آنها همچنین در پروژه های ساختمانی برای پوشش پل ها، ساختمان ها و برج ها استفاده می شوند. برای محوطه سازی و نگهداری از چمن، و نیز برای انتقال برگها یا سایر ضایعات حیاط نیز استفاده کرد. 

بهترین قیمت پارچه برزنت نانو در کرج
چادر کانتینری تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat