دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین قیمت پارچه برزنت نانو در کرج

1

​قیمت پارچه برزنت نانو در کرج، با بهترین ایده های تخفیف فروش، به همگان عرضه می گردد. این مرکز، با فروش برزنت با کیفیت ارزان، فرصت ویژه ای را به همه ارمغان داده است.

همه چیز درباره پارچه برزنت نانو


همانطور که مستحضر هستید، پارچه برزنت، نوعی پارچه ی مقاوم و ضد آب و ضد آتش بوده که انواع بسیاری دارد.
از میان فراوانی برزنت ها، پارچه برزنت نانو، بنابر مصارف خاص و منحصربفرد، از برزنت های پر فروش است.
پارچه برزنت نانو نیز همانند سایر برزنت ها، جنسی ضخیم، محکم و انعطاف پذیر دارد. این پارچه ضد آب، ضد آتش، مقاوم و بسیار مستحکم است.
یک روی پارچه برزنت نانو، پارچه و رویه دیگر آن روکشی از پلاستیک و یا چرم می باشد. (یک رویه برزنت نانو از الیاف پلی استر، کتان و پنبه، و یک رویه دیگر آن از پلی اتیلن، یورتان، پلی وینیل کلراید و پی وی سی تهیه می شود.)
پارچه برزنت نانو دارای رنگ و طرح های گوناگونی است که هر کدام از این تنوع ها با توجه به نیاز مصرف کننده برای مصارف بسیار و گوناگونی به فروش می رسند.
برزنت نانو، کاربردهای فراوانی در تهیه انواع چادر ماشین، قایق های بادی، استخرهای بادی، کاور کولر، کاور اسپیس فریم ها، ساخت جان پناه صحرایی، ساخت انواع چادر، سقف های متحرک، لباس های نظامی، کف پوش کمپین های صحرایی و نظامی و روکش پالت دارد. پارچه برزنت نانو به علت مزیت هایی که دارد، به شهرت رسیده است.
از مزیت های پارچه برزنت نانو که این نوع پارچه برزنت را از سایر برزنت ها متمایز کرده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تنوع در طرح و رنگ های بسیار گوناگون
• علی رغم سختی دارای لطافت خاص بودن
• آب گریز، ضد آب و ضد لک بودن
• بدون بو و حساسیت
• مقاومت زیاد در برابر تابش نور آفتاب (و عدم پوسیدگی حاصل از اشعه ماورإ بنفش نور خورشید؛ زیرا که این نوع پارچه به دلیل موادی که در آن بکار برده شده است ضد ماورإ بنفش خورشید است.(
• عدم تغییر رنگ پارچه در برابر هر عامل طبیعی
• عدم جذب انواع مایعات اعم از آب، برف و ...
• قابلیت شست و شوی پارچه بعد از آب گریز کردن
• ماندگاری طولانی مدت له دلیل مقاومت و سختی پارچه
• پارچه ای کاملا اقتصادی و رقابتی در بین تمام پارچه ها
• قابل اجرا بر روی انواع پارچه های با ارزش و قیمتی
• افزایش خاصیت مکانیکی پارچه (مقاومت در برابر خراش، ضربه، کشش و )
پارچه برزنت نانو به دلیل جنس منحصربفردی که دارد، پوشش بسیار مناسبی برای حفاظت می باشد.
• مناسب بودن قیمت پارچه برزنت نانو
نکات مهم قبل از خرید پارچه برزنت اصل چیست؟
قبل از خرید پارچه برزنت، همانند سایر اجناس و کالاهای دیگر باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد که در اینجا ما به چند نمونه از آن نکات اشاره خواهیم کرد:
• اولین نکته خرید برزنت نانو اصل، خرید از مرجعی مطمئن است. (مراجع مطمئن هیچگاه محصولی بی کیفیت را عرضه نمی کنند؛ زیرا اعتبار چندین ساله خود را زیر سوال خواهد برد.)
• توجه به قیمت پارچه برزنت نانو (با خرید از تولیدی و یا نمایندگی های فروش می توانیم برزنت را با قیمت مناسب خرید کنیم.)


به کدام مراکز فروش پارچه برزنت در کرج می توان اطمینان کرد؟


بزرگترین مراکز تولید و فروش پارچه برزنت نانو در کرج قرار دارند. البته دغدغه ای که، برای خریداران وجود دارد این است که، پارچه برزنت نانو را از کدام مرکز مطمئن می توان تهیه کرد؟ همه ی ما می دانیم، کیفیت همیشه در همه جا به هنگام خرید در راس ستون نکات مهم به هنگام خرید قرار دارد و یک مرکز تولید و عرضه، پارچه برزنت، معتبر می تواند، با تولید جنس با کیفیت رضایت مردم را جلب کند؛ پس باید دید که کدام یک از مراجع فروش پارچه، از پر فروشترین مراجعی بوده است که توانسته با ارائه محصولی با کیفیت رضایت کاربران خود را جلب کند. ما در اینجا قصد داریم تا بهترین و معتبر ترین مرکز فروش را به شما عزیزان هموطن معرفی کنیم.
این سایت فروش، متعلق به بزرگترین سایت فروش، بهترین* قیمت پارچه برزنت نانو در کرج است که سالیان سال، با فروش برزنت با کیفیت توانسته است خوش بدرخشد و کیفیت خود را آوازه ی خاص و عام کند.
این مرجع فروش، با عرضه ی مستقیم، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پارچه برزنت نانو، در کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان صنعت نساجی نقش بسزایی داشته است؛ زیرا که این دلالان سبب افزایش قیمت شدید و اختلال در بازار روز می شود.


بهترین قیمت پارچه برزنت نانو در مجموعه دنیای چادر


آیا بدنبال منصفانه ترین قیمت پارچه برزنت نانو هستید؟
آیا با دنیای چادر آشنایی دارید؟
دنیای چادر، به یقین برای بسیاری از شما شناخته شده است و می دانید که این مرکز فروش انواع برزنت، از بزرگترین مراکز فروش انواع چادر برزنتی با کیفیت است. این مرکز پارچه های برزنتی را با قیمت فوق العاده مناسب و بصرفه به فروش می رساند.
ما باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هیچگاه، کیفیت را نباید فدای قیمت کرد؛ زیرا که بسیاری از افراد فقط به دنبال قیمت مناسب یک کالایی هستند و کیفیت اصلا برای آنان مهم نیست.

خرید از کارخانه تولید چادر ترانزیتی تریلی
مشمع کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat