دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

راهنمای خرید پارچه برزنتی | سفارش آنلاین برزنت درجه ۱

Guide-to-buying-tarpaulin-fabric راهنمای خرید پارچه برزنتی
راهنمای خرید پارچه برزنتی جهت کسب اطلاعات بیشتر کاربران در سایت های مجازی درج می گردد. شرکت بزرگ فروش اینترنتی، جهت سفارش آنلاین برزنت درجه ۱ و قیمت مناسب، بدون واسطه میزبان شما عزیزان است.

پارچه برزنتی چگونه پارچه ای است؟ 

از دیرباز تا کنون، نیاز به پارچه های بسیار مقاوم نیاز اصلی صنعت نساجی بود که این پارچه ها بتوانند با هرگونه شرایط آب و هوایی به خوبی سازگاری داشته یا در برابر آن ها مقاومت کنند.
برای مثال، پارچه هایی جهت دوخت انواع چادرهای صحرایی، کمپین، امدادی، مسافرتی، عشایری، نظامی و غیره که قطعا این محصولات در هر فصلی با شرایط گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و به طبع باید بتوانند در برابر باران، برف، نور خورشید، ضربه، مواد شیمیایی و ... مقاومت داشته باشند، همچنین از انعطاف پذیری خوبی نیز برخوردار شوند.
حتی پارچه هایی که جهت دوخت انواع چادر ماشین، سایبان ها، آلاچیق، کاور و لباس های بارانی استفاده می شوند در گذشته یکی از نیازهایی بود که به شدت احساس می شد.
امروزه با پیشرفت صنایع پتروشیمی پارچه هایی با الیاف طبیعی و مصنوعی (پنبه ای با مواد پلیمری مانند پلی استر) ترکیب شده اند که نتیجه این تولید پارچه هایی با نام برزنت می باشد.
برزنت ها، همان نیازی بودند که بشر در طول چندین دهه گذشته نیاز آن را حس می کرد، اگرچه محصولاتی نیز از گذشته تا کنون به تولید رسیده اند؛ اما این پیشرفت روز به روز بر میزان کیفیت آن ها افزود که همچنان نیز با رشد علم، بر میزان کیفیت و کاربرد پارچه ها افزوده می شود.
همانگونه که اشاره شد، این پارچه ضد آب، ضد حرارت، ضد حریق، ضد آفتاب، مقاوم در برابر وزش باد، وزن زیاد و اجسام تیز است؛ اما علی رغم مستحکم بودن دارای وزن بسیار متعادلی می باشد.

ناگفته نماند که این مشخصات به عنوان راهنمای خرید پارچه برزنتی جهت تهیه آن به کار می رود. 

انواع پارچه های برزنتی پرکاربرد درجه یک 

همانگونه که اشاره شد، برزنت ها یکی از انواع پارچه های بسیار باکیفیتی هستند که طبق علم روز و با تلاش و تجربه متخصصین به تولید رسیده اند.
در تهیه این پارچه مواد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که البته با توجه به نوع مواد و میزان کیفیت، برزنت ها دارای انواع مختلفی هستند و طبق این تقسیم بندی هر محصول با مشخصات خاصی در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
از انواع پرکاربرد برزنت های ضد آبی که کیفیت و مقاومت بالایی دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارچه برزنت شمعی:

پارچه های شمعی، شاید یک نام آشنا برای اغلب شما کاربران گرامی باشد، چرا که در گذشته محصولاتی با نام پارچه شمعی به تولید رسیده اند که نوعی پارچه ضد آب هستند؛ اما برزنت های شمعی یک نوع پارچه منحصربفرد و باکیفیت تر از پارچه ای شمعی بوده اند که به نام پارچه پنبه ای پلی استر نیز شناخته می شوند.
برزنت های شمعی به واسطه دارا بودن لایه چرم مصنوعی در رویه آن ها، علی رغم ضد آب بودن دارای انعطاف قابل قبولی نیز هستند و از این محصول بیشتر جهت تولید انواع لباس بارانی استفاده می کنند.

پارچه های برزنت بیمارستانی:

این نوع پارچه آشناترین و پرکاربردترین محصول برای تمامی افراد است که معمولا بسیار سبک و نازک می باشد و جهت دوخت انواع لباس بیمارستان و روکش تخت بیماران، کاور محافظ ماشین و ... استفاده می گردد.

پارچه برزنتی سایه بان:

یکی از انواع پارچه های برزنتی پرکاربرد و البته بسیار مقاوم، برزنت های سایبان است که حتما در برخی از محل های سرپوشیده با پارچه های مقاوم، آن را دیده اید.
انعطاف پذیری بالای پارچه های برزنتی باعث می شود، از آن ها به عنوان یک محصول کاربردی و مقاوم در تهیه محصولات دیگری نیز چون انواع آلاچیق، لباس های بارانی، چادر ماشین و ساک های تبلیغاتی استفاده کنند.

•  پارچه برای چادرهای مسافرتی برزنتی:

تمام افرادی که اهل تفریح و گردش هستند، به خوبی برزنت های چادر مسافرتی را می شناسند و با مشخصات این پارچه منحصربفرد آشنا می باشند.
این پارچه ها که با نام برزنت چادری باکیفیت نیز شهرت دارند، در چندین لایه تولید می گردند که هرچه تعداد لایه ها کمتر باشد پارچه سبک تر و انعطاف پذیرتر خواهد بود.

پارچه برزنت نسوز:

پرمصرف ترین و البته باکیفیت ترین نوع این پارچه ها، برزنت های نسوز است که در بازار به پارچه های ضد حریق و سرامیکی نیز شهرت یافته اند.
این‌ پارچه ها قادر هستند تا دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل نمایند که خود به انواع مختلفی چون برزنت نسوز فایبرگلاس، برزنت نسوز فویلدار، برزنت نسوز آزبست، برزنت نسوز سیلیکونی و برزنت نسوز تفلون دار تقسیم می شوند.
با توجه به گوناگونی انواع برزنت باید به هنگام خرید، نکاتی را جهت راهنمای خرید پارچه برزنتی در نظر گرفت تا یک پارچه منحصربفردی را بتوان تهیه کرد.

راهنمای خرید پارچه برزنتی 

پارچه های برزنتی که در زمره پارچه ها و منسوجات باکیفیت و قیمت مناسب قرار می گیرند، در مواردی خاص با کیفیت پایین و قیمت بالایی به فروش می رسند.
البته این موارد خاص، شامل تحریم ها و دخالت دست واسطه گران است که می توان با شیوه هایی درست بهترین انتخاب را انجام داد، اما چگونه؟
از بهترین شیوه های خرید پارچه های درجه یک برزنتی به صورت عمده، می توان به خرید آنلاین اشاره نمود که در این روش، واسطه ها از میان برداشته می شوند و کاربران به صورت مستقیم به تولید کننده دسترسی پیدا خواهند کرد.
اما کدام شرکت اینترنتی، در بازار معتبرتر است؟

در ادامه برترین شرکت مجازی را به عنوان راهنمای خرید پارچه برزنتی این مجموعه به شما مشتریان گرامی معرفی خواهیم کرد. 

سفارش آنلاین برزنت درجه ۱ از درب کارخانه 

این روزها فروشگاه های اینترنتی زیادی به عنوان زیر مجموعه شرکت های تولیدی فعالیت می کنند که در واقع این سایت های آنلاین یک پل ارتباطی میان کاربران و تولید کنندگان هستند‌.
مرکز بزرگ و اینترنتی انواع برزنت باکیفیت، از شرکت های موفق و قابل اعتمادی است که بهترین پارچه های برزنتی را با کیفیت تضمینی و قیمت رقابتی توزیع می کند.

جهت دسترسی به لیست راهنمای خرید پارچه برزنتی و یا خرید عمده این پارچه مرغوب و قیمت مناسب، با کارشناس فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. 

بهترین پارچه برزنتی تهران | فروش ویژه برزنت درجه ی...
پارچه برزنتی قیمت | فروشنده پارچه های برزنتی درجه ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat