دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی قیمت | فروشنده پارچه های برزنتی درجه یک

foroshande-parchehaye-berezenti-daraje-yek.jpg پارچه برزنتی قیمت

 پارچه برزنتی قیمت مناسب را تنها در بازار بزرگ برزنت با کیفیت عالی می توانید بیابید. فروشنده پارچه های برزنتی درجه یک، هم اینک این پارچه منحصربفرد را با قیمت زیر بازار و حذف واسطه ها به صورت مستقیم از درب کارخانه توزیع می کند.

پارچه برزنتی و کاربردهایی که دارد 

این روزها همه جا، حرف از کیفیت بالا و قیمت مناسب است، البته می توان گفت که یکی از دغدغه های بزرگ تولید کنندگانی می باشد که جهت تولیدات خود باید موادی را به صورت عمده خریداری کنند و حتی فروشندگان جز هم شامل این موارد هستند.
اما پارچه هایی با کیفیت بالا که کاربردی باشند و بتوان آن ها را جهت مصارف زیادی استفاده نمود، امروزه با پیشرفت تکنولوژی به تولید رسیده اند که یکی از پرکاربردترین و مرغوب ترین نمونه های آن ها، پارچه های برزنتی کاربردی خواهد بود.
برزنت، یکی از انواع پارچه هایی است که از پارچه‌ های دیگری چون کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک های دیگری منظیر پلی اتیلین به تولید می‌ رسد.
این پارچه انعطاف بسیار بالایی دارد که اصلی ترین ویژگی آن ضد آب و آتش بودن است؛ اما با دارا بودن مواد uv می تواند در برابر اشعه نور خورشید و کپک زدگی نیز به شدت مقاومت کند.
برزنت ها در برابر مواد شیمیایی و اسیدی نیز بسیار مقاوم هستند که حتی در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی دارند و همین مشخصات بارز باعث کارآیی بالای این نوع پارچه های کاربردی می شود.
در تولید چتر، خیمه، سایبان، انواع روکش ها، کاور، پرده های ضخیم و عایق حرارت، لباس های نظامی، ساخت انواع ساک و کیف، کوله و ... از برزنت ها استفاده می کنند.
حتی می توان گفت که پارچه های برزنتی، بهترین نوع پارچه برای دوخت انواع چادرهای امدادی، نظامی، مسافرتی و آلاچیق می باشند که قادر به تحمل هر نوع شرایط آب و هوایی هستند‌.
در کل می توان گفت؛ هر جایی که خاصیت ضد آب، حرارت و مقاوم بودن قابل اهمیت باشد، پارچه های برزنتی در آنجا نقش و کاربرد مهمی دارند.

پارچه برزنتی، علی رغم کیفیت بسیار بالا، دارای قیمت مناسب نیز است که این ویژگی ها هر دو در کنار هم باعث پرطرفدار بودن برزنت ها می شوند. 

از کجا پارچه برزنتی قیمت مناسب مرغوب تهیه کنیم؟ 

همانگونه که مستحضرید، برزنت ها یکی از پارچه های بسیار پر کاربرد و ایده آلی می باشند که دارای جنس ضخیم اما منعطف و بسیار سبک هستند که در بازار به عنوان محبوب ترین پارچه کاربردی شناخته می شوند.
با توجه به کاربرد زیاد برزنت های ضد آب، نیاز بازار افزایش می یابد که البته تولید کنندگان محصولات برزنتی اقدام به خرید برزنت باکیفیت می کنند؛ اما امروزه با شرایط حاکم بر بازار و نوسانات ارز، تهیه کالایی مرغوب و قیمت مناسب کمی سخت شده است.
شاید بپرسید، پس برای تهیه پارچه برزنت مرغوب باید چه اقداماتی انجام داد؟
تهیه این پارچه هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم امکان پذیر است که هر روش مزیت های خاص خود را دارد؛ اما با توجه به پرطرفدار بودن روش مجازی به این نتیجه می رسیم که روش خرید آنلاین جزو راه های بصرفه دسترسی به پارچه برزنتی درجه یک خواهد بود.
با مراجعه به کارخانه تولیدی و یا نمایندگی های معتبر، می توان خرید لذت بخشی را تجربه نمود؛ اما از کدام شرکت معتبر باید خرید خود را انجام داد؟

در ادامه قابل اعتمادترین شرکت و راه های مهم و بصرفه دسترسی به پارچه برزنتی قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد. 

قیمت عمده برزنت های درجه یک در بازار 

تهیه پارچه برزنتی قیمت مناسب و مرغوب این روزها دغدغه بسیاری از خریداران این پارچه منحصربفرد است.
قیمت عمده فروشی پارچه برزنت معمولا همیشه بصرفه تر از خرید جزئی می باشد؛ اما همین قیمت عمده نیز در بسیاری از مراکز با اختلاف شدیدی همراه است که تمامی مشکلات بازار به واسطه همین نوسانات ارز و دخالت دست واسطه گران خواهد بود.
ناگفته نماند که خرید پارچه برزنتی از عمده فروشی موجب می شود تا این محصول با قیمت کمتری عرضه شود، چرا که واسطه ها حذف می شوند؛ اما چگونه می توان این دسترسی را راحت کرد؟
در گذشته جهت دسترسی به تولیدی ها، معمولا یا باید از واسطه ها خرید صورت می گرفت یا اینکه مشتریان مسافت های بسیار زیادی را برای خرید عمده برزنت باکیفیت طی می کردند که هم خستگی زیادی را در بر داشت و هم اینکه هزینه های رفت و آمد افزایش می یافت.
پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن اکثر امورات زندگی روزمره ما، باعث ارتقا سطح خرید و فروش نیز شد و بدین واسطه، فرآیند خرید و فروش نیز به صورت مدرن و با استفاده از تکنولوژی صورت می گیرد.
این روش کلاسیک، همان روش خرید آنلاین است که باعث حذف واسطه ها می گردد، ولی این تنها راه رسیدن به خرید مقرون بصرفه نیست، بلکه انتخاب یک شرکت معتبر جزو ارکان مهم و اولیه ای به شمار می رود که در تعیین کیفیت پارچه نیز نقش دارد.
آیا شرکت معتبری را جهت خرید عمده بهترین پارچه برزنتی درجه یک می شناسید؟

ادامه مطالب را بخوانید تا با برترین مرکز مطرح کشور آشنا شوید. 

فروشنده پارچه های برزنتی درجه یک

برای تهیه پارچه برزنتی قیمت ارزان و عالی، باید ابتدا روش خرید مقرون بصرفه و نوع شرکت معتبر توزیع عمده انواع برزنت درجه یک را انتخاب نمایید.
ناگفته نماند که راه های زیادی برای سفارش عمده برزنت وجود دارد که ما در این جا قصد داریم، یکی از پرطرفدارترین و اقتصادی ترین روش ها را به شما معرفی کنیم.
شرکت معتبر پخش پارچه های ضد آب، از مراکز بسیار بزرگی است که باکیفیت ترین پارچه های تولید شده را با قیمت ایده آل به دست مشتری می رساند.

اگر شما هم جزو خریداران پارچه برزنتی قیمت خوب و باکیفیت هستید، می توانید از طریق پل های ارتباطی با کادر فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایید. 

راهنمای خرید پارچه برزنتی | سفارش آنلاین برزنت درج...
خرید برزنت بالکن | ارائه دهنده بهترین پارچه برزنتی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat