دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت فروش | ارائه دهنده بهترین پارچه های برزنتی سنگین در ایران

rezent5 پارچه برزنت فروش

پارچه برزنت فروش با بهترین کیفیت و قیمت عمده، همین حالا از طریق مرکز ارائه دهنده انواع پارچه های برزنتی سنگین و مقاوم در ایران، بدون هیج واسطه ای به انجام می رسد. 

تولید کننده انواع پارچه برزنت

 شایان ذکر است که بگوییم پارچه های برزنت از مستحکم ترین و منعطف ترین پارچه های ضد آب می باشد که روی زیبایی آن زیاد کار نشده است و بیشتر روی کیفیت آن کار شده تا محصولی با کیفیت به شما متقاضیان ارائه شود.

لازم است بدانید پارچه های برزنت قیمت نسبتا مناسبی دارند و مانع از عبور نور خورشید و ضد آب می باشند و همین ویژگی ها سبب شده تا متقاضیان زیادی را مجذوب خود کند.
همچنین این نوع پارچه استحکام، ضخامت و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارد جنس آن از کرباس یا پلی استر می باشد و با روکش هایی از یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است.
این محصول دارای کاربردهای زیادی می باشد که در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
توجه داشته باشید که پارچه های برزنت در چادرهای مسافرتی، لباس های بارانی، سایبان ها، روکش کولر، چتر، کاربردهای نظامی، روکش روی ماشین، لباس های ورزشی، روکش های بستنی و ساخت کیف و ساک های پلاستیکی مختلف کاربرد دارند.
شایان ذکر است که بگوییم پارچه های برزنتی انواع گوناگونی دارند که از انواع آن می توان به پارچه برزنتی کانتینری، پارچه برزنت نسوز ،پارچه برزنت ضد آب، پارچه برزنتی ترانزیتی و پارچه برزنتی شمعی اشاره کرد.

عرض و گرماژ پارچه های برزنتی

 لازم است بگوییم این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین و پرفروش ترین شرکت ها اقدام به فروش پارچه برزنتی با گرماژ ۲۲۷ تا ۷۴۰ گرم در عرض ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متری کرده است.

به علاوه این مجموعه محصول مورد نظر را در رنگ های مختلف تولید کرده تا با هر نوع سلیقه شما مطابقت کند.
پیشنهاد ما به شما کارگاه ها و کارخانه های پارچه این است که محصول مورد نظر را از این شرکت معتبر به صورت عمده خریداری کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت پارچه برزنت

 همانطور که می دانید پارچه های برزنتی به سبب کاربرد و ویژگی هایی که دارند تعداد متقاضیان این پارچه ها روز به روز در حال افرایش است از این رو قیمت این محصول هم افزایش می یابد.

شایان ذکر است که بگوییم قیمت پارچه برزنت با توجه به نوسانات بازار، کیفیت، نوع بافت، جنس، سایز، نوع الیاف به کار رفته در آن و ضخامت متغیر است

پارچه برزنت فروش عمده و ارزان

 توجه داشته باشید که متقاضیان این محصول روز به روز در حال افزایش است از این رو فروش این محصول از سود زیادی برخوردار می باشد پس توسط مراکز گوناگونی به فروش می رسد بنابراین شما باید محصول خود را از مجموعه ای خریداری کنید که نسبت به آن اطمینان کافی داشته باشید.

این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان فروش و عرضه انواع پارچه های برزنت را برعهده گرفته و با حذف کردن واسطه ها این محصول را به صورت بی واسطه و مستقیم به صورت عمده در اختیار شما کارگاه ها و کارخانه های پارچه قرار می دهد.
به علاوه مجموعه دنیای چادر با درنظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه این محصول را با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر مراکز برایتان در نظر گرفته و با این کار کمک شایانی به متقاضیان این محصول کرده است.
اگر شما هم قصد دارید خریدی ایمن و آسان داشته باشید و محصول مورد نظر را در کمترین روز ممکن دریافت کنید همین حالا با ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.
برزنت دهانه کولر | بزرگترین مرکز فروش برزنت کولر د...
فروش عمده چادر ترانزیتی | ارائه دهنده بهترین چادره...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat