دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی تهران | فروشنده پارچه برزنت با قیمت باورنکردنی

berezenttehran1 فروش پارچه برزنتی تهران

فروش پارچه برزنتی تهران با قیمت باورنکردنی از طریق بزرگترین مرکز فروشنده انواع پارچه های برزنتی درجه یک، هم اکنون به انجام می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید. 

 پارچه برزنت و هر آنچه از آن نمی دانید

یکی از پارچه هایی که به دلیل مقاومت بالا مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می گیرد، پارچه برزنت می باشد. این پارچه ضد آب بوده و در برابر بارندگی بسیار مقاوم است. به همین خاطر انتخاب بسیار مناسبی جهت دوخت چادرهای مسافرتی می باشد.
پارچه برزنت همچنین بالاترین مقاومت را در مقابل نور خورشید داشته و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. برزنت ضد آب توسط پی وی سی و نوع معمولی آن با یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است. جنس داخلی این پارچه از کرباس یا پلی استر می باشد.
نوع ضد آب پارچه برزنت قدرت تحمل فشار ۱۰۰۰ میلی متر آب را داشته و آب را نشت نمی کند. این پارچه همچنین به دلیل خاصیت ضد باکتریایی بودن در مصارف پزشکی نیز دیده می شود. به طور کلی از پارچه برزنت در موارد زیر استفاده می شود:
بیمارستان ها
تولید و ساخت چتر
ساخت سایبان ها
تولید پرده های کلفت و ضخیم
چادر وسیله های نقلیه سنگین مثل کامیون و تریلی
روکش کولر
در صنایع نظامی، ارتشی و سپاهی
چادرهای مسافرتی و ...
عرض پارچه های برزنتی معمولاً ۱ تا ۲ متر بوده و در وزن های ۲۲۰ تا ۷۲۰ گرم در متر مربع تولید و عرضه می شوند که با توجه به نیاز مشتری و صنعت خواسته شده متغیر است. همچنین موارد گفته شده تاثیر بسزایی در قیمت پارچه برزنت خواهند داشت.
نوعی از پارچه برزنت ضد آبی که به وسیله پی وی سی و چرم پوشانده می شود، در بازار به نام های پارچه برزنت ترانزیتی، پارچه برزنت کانتینری و مشمع ترانزیتی شناخته می شود. رول های این پارچه به طور معمول ۲۸ متری می باشند.
یکی از انواع پارچه برزنتی که در سال های اخیر فروش بالایی داشته، پارچه برزنت ویژه تولید کیف، کاور، کوله پشتی و ساک می باشد. این پارچه ضمن وزن پایین و مقاومت در برابر آب، جهت تولید انواع کیف و کوله تولید و ارائه می گردد.

به طور خلاصه پارچه برزنت ضمن استحکام، دارای انعطاف بوده و در دو طرح ساده و خط دار یافت می شود. البته یک مزیتی که لازم است در مورد پارچه برزنت به آن اشاره کنیم، ضد آتش بودن می باشد. 

بهترین راه خرید پارچه برزنت در تهران کدام است؟ 

راه های بسیاری برای خرید پارچه برزنت در تهران وجود دارد اما باید همه آن ها را بررسی کنید تا بهترین راه خرید این پارچه را انتخاب کنید. ضمن خرید پارچه برزنت اصل و با کیفیت باید خرید ما به طور مستقیم و بدون واسطه باشد.

بورس پارچه برزنت تهران یکی از بهترین روش های خرید می باشد زیرا هیچ واسطه ای در کار نیست. بهترین راه خرید در تهران آن است که با توجه به ترافیک های سنگین تهران، امکان خرید غیر حضوری را فراهم آورده و در سریع ترین زمان ارسال نماید. 

 فروش پارچه برزنتی تهران در مجموعه فروش دنیای چادر

گاهی ممکن است بسیاری از افراد به مرکز فروش پارچه برزنتی تهران دسترسی نداشته، از شهرهای دیگر بوده و یا علاقه ای به خرید حضوری نداشته باشند. مجموعه فروش دنیای چادر به این افراد احترام گذاشته و امکان خرید اینترنتی را برای این افراد فراهم آورده است.

این مجموعه که یکی از معتبرترین مراکز فروش پارچه برزنتی تهران می باشد، توانسته تا با کیفیت بالا جوابگوی نیاز خریداران باشد. تنوع بالای این مجموعه باعث شده تا خریداران حق انتخاب های بیشتری داشته و افراد بتوانند به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایند.

قیمت پارچه برزنت چادری | سفارش آسان پارچه های برزن...
بورس پارچه برزنت تهران | ۴ نکته مهم در خرید پارچه ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat