دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی ارتشی | فروش ویژه چادرهای نظامی

Army-tarpaulin-tent قیمت چادر برزنتی ارتشی

قیمت چادر برزنتی ارتشی به نسبت انواع برزنت ها مناسب تر است. مرکز توزیع انواع برزنت در فروش ویژه چادرهای نظامی بهترین کیفیت و قیمت ارزان را بدون واسطه به دست مشتریان می رساند.

هر آنچه که از چادر برزنتی ارتشی نمی دانید

برزنت ها یکی از انواع پارچه های ضد آب و مستحکمی هستند که در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند و از آن جهت که این پارچه قابلیت چاپ نیز داشته، مورد توجه ارگان های نظامی نیز قرار گرفته است.
قطعا همه شما پارچه های ارتشی یا نظامی را دیده اید که در طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و هر رنگ و طرح مختص به یک حوزه می باشد.
دلیل تنوع رنگی لباس های نظامی، به جهت حساسیت و اهمیت استتار در شرایط حساس بحرانی است که این مسئله در این ارگان یکی از الزامات مهم به شمار می رود.
برای مثال از این پارچه ها حتی برای دوخت چادرهای نظامی نیز استفاده می کنند که ممکن است گاهی این‌ چادرها به مدت زمان زیادی زیر هرگونه آب هوایی قرار بگیرند، پس کیفیت، مقاومت، ضد آب، آتش، باد و ... باید از مهمترین مشخصات پارچه های نظامی باشد.
این نوع برزنت، از پلی استر و ویسکوز تولید می شود که از آن حتی جهت دوخت چادرهای تریلی، برزنت کامیون، کانتینری، انواع سایبان، آلاچیق، کیفیت و کلاه های نظامی، چادرهای عشایری و امدادی نیز استفاده می کنند.

کیفیت و قیمت چادر برزنتی ارتشی جزو دو فاکتور مهم خرید محصول به شمار می روند که باید به آن ها توجه زیادی کرد. 

لیست قیمت چادر برزنتی ارتشی

 همانگونه که اشاره شد، چادرهای برزنتی ارتشی از بهترین نمونه های انواع برزنت موجود در بازار می باشند که این پارچه ها علی رغم‌ کیفیت بالا، قابلیت چاپ نیز دارند.

کیفیت برزنت های نظامی بسیار خوب است و به همین سبب پارچه های نظامی، برزنت ایده آلی هستند که مورد توجه ارگان های دیگر نیز جهت تولید محصولات مختلف قرار گرفته اند.
قیمت چادر برزنتی ارتشی نیز همانند کیفیت آن مناسب است؛ اما این قیمت خوب در صورتی خواهد بود که کاربران از یک مرکز معتبر با روش مقرون بصرفه ای خرید خود را انجام دهند.
اما کدام شرکت فروش انواع چادر برزنت نظامی ضد آب، قابل اعتماد است؟
یا از کدام روش می توان بهترین کیفیت برزنت را همراه با قیمتی منحصربفرد خریداری نمود؟
در ادامه توضیحاتی را جهت پاسخ به سوالات شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

فروش ویژه چادرهای نظامی به صورت آنلاین

شرکت بزرگ پخش انواع پارچه برزنت مستحکم از انواع مراکز مطرح و معتبر در سطح کشور است که مدت هاست در این عرصه فعالیت می کند.

این شرکت بر مبنای مشتری مداری آغاز به کار کرده و در تلاش است، تا بهترین کیفیت را همراه با قیمت قابل پرداخت از طریق آسان ترین روش خرید به دست مشتری برساند.

جهت اطلاع از قیمت چادر برزنتی ارتشی و یا خرید عمده آن، تنها کافیست تا با مشتریان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
فروش پارچه برزنتی کوله پشتی | بازرگانی انواع پارچه...
سایبان مغازه برزنتی | فروشنده بهترین سایبان برزنتی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat