دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان مغازه برزنتی | فروشنده بهترین سایبان برزنتی ارزان

Canvas-shop-canop_20210309-224012_1 سایبان مغازه برزنتی

سایبان مغازه برزنتی که از بهترین و باکیفیت ترین نوع برزنت ها می باشد، توسط بزرگترین فروشنده بهترین سایبان برزنتی ارزان به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن از درب کارخانه به فروش می رسد.

بهترین سایبان مغازه برزنتی و مشخصات آن

 پارچه های کاربردی، محصولی هستند باکیفیت بالا که به دلیل ویژگی های ساختاری برای مصارف مهمی مورد استفاده قرار می گیرند.

برزنت ها نیز نمونه ای از این‌ پارچه های بسیار مستحکمی می باشند که ضد آب، آتش، حرارت، ضربه، خراش و یخ زدگی هستند که با وجود این مشخصات مورد توجه صنایع زیادی برای کاربردهای متنوعی قرار گرفته اند.
این‌ پارچه های برزنتی، با توجه به کیفیت و نوع الیاف به کار برده شده در آن ها، انواع مختلفی دارند که برزنت سایبان نمونه ای از این پارچه ایده آل به شمار می رود.
این محصول که از الیاف نخی ضد آب بافته شده است، به عنوان سایبان، مغازه، فروشگاه، سوپر مارکت، رستوران، آلاچیق و ... مورد استفاده قرار می گیرد که تنوع رنگ و قابلیت چاپ پارچه نیز بر محبوبیت آن می افزاید.
سایبان های برزنتی، انعطاف بالایی دارند و باعث محافظت از افراد، وسایل و محصولات در برابر آفتاب، باران، باد و ... می شوند.
جلوگیری از نفوذ آب نیز از دیگر مشخصات این‌ محصول به شمار می رود که حتی ضد ضربه و خراش نیز بوده و در این صورت دوام و طول عمر آن افزایش می یابد.
پارچه سایبان مغازه برزنتی را حتی جهت دوخت دیگر محصولاتی نظیر ساک های تبلیغاتی، کوله، چادر، چتر و ... استفاده می کنند.

انواع چادر برزنتی سایبان مغازه

 سایبان ها، به عنوان یک پوشش مناسب جهت ورود هرگونه عوامل طبیعی استفاده می شوند که قطعا همه شمار در مراکز مختلفی کاربردهای متنوع سایبان ها را دیده اید.

سایبان مغازه برزنتی، همانگونه که از نام آن پیداست، جهت استفاده برای انواع مغازه ها می باشد که البته به عنوان سایبان های استخری، آلاچیق، کولر، پارکینگ، کولر، تراس و غیره نیز کاربرد دارد.
این چادر نیز همانند سایر محصولات دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

• سایبان برزنتی ثابت:

این نوع سایبان ها همانگونه که از نام آن ها پیداست، ثابت هستند و برای حفاظت دائمی از یک مکان به صورت دائم نصب می شوند.

• سایبان برزنتی متحرک:

این نوع سایبان برزنتی که پایه ها و چارچوب آن متحرک است، بر روی زمین محکم یا نصب نشده اند، پس به همین دلیل می توان آن ها را به راحتی از قسمتی به قسمت دیگر جا به جا کرد

فروشنده بهترین سایبان برزنتی ارزان

 همانگونه که مستحضر هستید، سایبان های برزنتی از انواع پرکاربرد پارچه های برزنتی به شمار می رود که قطعا این محبوبیت بالا به واسطه کیفیت مطلوب پارچه می باشد.

شرکت فروش اینترنتی بهترین پارچه سایبان، از انواع فروشندگان با سابقه ای است که بهترین پارچه برزنتی سایبان را در کمترین زمان ممکن، بدون واسطه به دست مشتری می رساند.
این مجموعه جهت توزیع عمده انواع سایبان برزنتی درجه یک و قیمت مناسب به صورت اینترنتی سفارش می پذیرد، اگر قصد خرید بهترین سایبان مغازه برزنتی را دارید با کارشناس فروش این مجموعه از طریق پل های ارتباطی تماس حاصل فرمایید.
قیمت چادر برزنتی ارتشی | فروش ویژه چادرهای نظامی
قیمت ارزان چادر ترانزیتی | بازار مستقیم بهترین چاد...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat