دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت ارزان چادر ترانزیتی | بازار مستقیم بهترین چادرهای ترانزیتی

Cheap-transit-tents قیمت ارزان چادر ترانزیتی

قیمت ارزان چادر ترانزیتی را در کمترین زمان از معتبرترین سایت فروش آنلاین تهیه کنید. این شرکت، به عنوان بازار مستقیم بهترین چادرهای ترانزیتی کیفیت عالی، قیمت مناسب و مشتری مداری را جزو ارکان فروش خود می داند.

بهترین پارچه چادر ترانزیتی چه ویژگی هایی دارد؟

چادر ترانزیتی، نوعی پارچه ی منحصربفرد و مرغوبی است که جهت ترانزیت کردن محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه که از جنس برزنت باکیفیت است در برابر باد، آتش، آب، یخ زدگی، حرارت، ضربه و غیره مقاومت دارد و می تواند به خوبی از اشیایی که با آن پوشیده شده، محافظت کند.
پارچه ترانزیتی در رنگ های متفاوتی اما بدون طراحی تولید می شود که زیبایی در پارچه های کاربردی چندان حائز اهمیت نمی باشد، بلکه کیفیت حرف اول را در کاربرد برزنت ها دارد.
بافت پارچه کانتینری می تواند متفاوت باشد و حتی تنوع زیادی در تعداد رویه ها دارد و به هر میزان رویه یا لایه های آن ارتقا یابد مقاومت آن نیز افزایش می یابد‌.
چادر ترانزیتی از نوع برزنت های بسیار ایده آلی است که با نام های دیگری نظیر پارچه کانتینری، چادر کانتینری، چادر ترانزیتی، پارچه ترانزیتی، روکش بار، مشمع ترانزیتی و ... شناخته می شود.
یکی از نکات مهم درباره این محصول و کاربرد آن، درمورد حمل محصولات خوراکی است که این‌ پارچه سبب می شود باکتری ها و ویروس ها امکان نفوذ به داخل بار مواد غذایی را نداشته باشند.

کیفیت پارچه های برزنتی بسیار مطلوب است که البته کیفیت بالا و قیمت ارزان چادر ترانزیتی را باید از مراکز معتبر خریداری نمود. 

کاربرد پارچه چادر ترانزیتی درجه یک

 پارچه ترانزیتی، از انواع پارچه های منحصربفردی است که از نظر مقاومت و انعطاف پذیری، جزو پارچه های محبوب کاربردی به شمار می رود.

باتوجه به مشخصات و ویژگی های این‌ پارچه از آن در محافظت محموله های بهداشتی نیز استفاده می شود و حتی یک کاور مستحکم برای محافظت از ماشین های شخصی در برابر اشعه خورشید می باشد.
این نوع برزنت ها را به منظور تولید چادرهای مسافرتی نیز به کار می برند و یک گزینه مناسب برای ساخت سازه هایی عمرانی خواهند بود که اهمیت عایق کاری و محافظت برای جلوگیری از نفوذ رطوبت را دارد.
سازه های نمایشگاهی نیز از دیگر موارد کاربرد این پارچه هستند که برای ساخت غرفه های سازه ها استفاده می شوند.
البته کاربرد پارچه چادر ترانزیتی با توجه به کیفیت آن مشخص می گردد که قیمت ارزان چادر ترانزیتی نیز دلیل بر کیفیت پایین‌ پارچه نیست.

خرید قیمت ارزان چادر ترانزیتی به صورت آنلاین

مرکز توزیع انواع پارچه برزنت، از شرکت های معتبری است که همیشه کیفیت عالی و قیمت متناسب با بودجه کاربران را ارائه می دهد، یعنی اینکه قیمت های محصولات آن رقابتی خواهند بود.

کیفیت بالا و قیمت ارزان چادر ترانزیتی را در این‌ مجموعه می توان یافت، چرا که بهترین پارچه ترانزیتی را با تضمین کیفیت و قیمت رقابتی توزیع می کند.
جهت اطلاع از قیمت فروش عمده پارچه ترانزیتی و یا خرید، با کارشناس فروش این مجموعه تماس بگیرید.
سایبان مغازه برزنتی | فروشنده بهترین سایبان برزنتی...
دوخت پارچه برزنتی مشمایی | سفارش بهترین برزنت مشما...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat