دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

دوخت پارچه برزنتی مشمایی | سفارش بهترین برزنت مشمایی

moshamaeei دوخت پارچه برزنتی مشمایی

دوخت پارچه برزنتی مشمایی با کیفیت عالی و قیمت استثنایی انجام می شود. شما می توانید از مرکز اینترنتی سفارش بهترین برزنت مشمایی، در کمترین زمان و به صورت مستقیم از درب کارخانه خرید خود را انجام دهید.

برزنت مشمایی و دوخت پارچه برزنتی مشمایی 

 با پیشرفت روزافزون علم، تمامی صنایع ما اعم از صنعت نساجی به سرعت رشد کرده اند که حاصل این پیشرفت علم، تولید پارچه های کارآمد و ضد آب است که قدرت مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.

پارچه های برزنتی، یکی از انواع پارچه های مستحکم‌ کاربردی هستند که با این قابلیت های ذکر شده جهت کاربرد در رنگ های متنوع و کیفیت خوب به تولید رسیده اند.
برزنت مشمایی نمونه ای از انواع پارچه های مقاوم برزنتی با مقاومت و نفوذ ناپذیری بالا می باشد که از جنس پنبه و پلی استر است.
همانگونه که از نام این پارچه پیداست، به صورت مشمعی است که این ویژگی انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد و این منعطف بودن به خاطر لایه چرم مصنوعی است که در پارچه به کار می رود.
مقاومت بالا، ضد آب بودن، ضد حرارت، ضد یخ زدگی، عایق بودن و تولید در متراژهای بالا از ویژگی های این نوع پارچه می باشد که البته از فاکتورهای مهم تولید آن کیفیت بالای پارچه خواهد بود.
تمامی انواع برزنت ها معمولا به عنوان عایق حرارتی نیز کاربرد دارند که در این صورت در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.
مشمع برزنتی را پس از بافت، رنگ آمیزی کرده و طی فرآیندی باعث ایجاد خاصیت عایق رطوبت و حرارت در پارچه می شوند.
از این نوع پارچه های برزنتی بیشتر برای تولید چادر وسایل نقلیه سنگین، آلاچیق، پوشش کالا ها، دیوار غرفه های نمایشگاهی، کاور استخر، انواع سایبان و غیره استفاده می کنند.
برزنت مشمایی به عنوان یک پوشش مقاوم در برابر مواد شیمیایی و کپک زدگی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار قوی و بادوام هستند.
مقاومت کششی بالا و اقتصادی بودن قیمت پارچه از دیگر مزیت های برزنت ها به شمار می رود
.کیفیت پارچه های برزنتی در دوام و ماندگاری آن تاثیر دارند که این کیفیت به نوع مواد تولیدی و دوخت پارچه برزنتی مشمایی تاثیر بستگی خواهد داشت.
برزنت های مشمایی از آن جهت که کاربردی هستند و مورد توجه ارگان های زیادی قرار گرفته اند، باید برای تبدیل به مصارف کاربردی دوخته شوند که قطعا دوخت از عوامل بسیار تاثیرگذار در کیفیت پارچه می باشد.

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت برزنت مشمایی

 برای خرید هر محصولی، مد نظر قرار دادن کیفیت و قیمت آن جزو فاکتورهای مهم به شمار می روند که حتما باید رعایت گردند.

اما موارد زیادی بر کیفیت و قیمت تاثیر دارند که در تعیین کیفیت، نوع مواد کاربردی، نحوه تولید آن، تعداد لایه های پارچه و دوخت پارچه برزنتی مشمایی به شدت تاثیر گذار هستند و به هر میزانی که کیفیت ارتقا یابد، قطعا قیمت نیز طبق آن مشخص می گردد.
بر قیمت پارچه نیز، علاوه بر کیفیت، مراکز خرید، روش خرید، دخالت واسطه گران و ... تاثیر دارند که به انتخاب کاربران بستگی خواهد داشت.

سفارش بهترین برزنت مشمایی

شرکت توزیع و دوخت پارچه برزنتی مشمایی یکی از انواع مراکز بسیار معتبری است که بهترین برزنت را با کیفیت عالی به فروش می رساند.
قیمت برزنت های مشمایی که بر اساس نوع پارچه و میزان مقاومت آن مشخص می شود در این مجموعه به صورت رقابتی عرضه می گردد و همچنین کیفیت آن تضمینی خواهد بود.

اگر قصد اطلاع از قیمت پارچه برزنتی مشمایی را دارید و یا می خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین پارچه ایده آل را با قیمت ارزان بخرید، با مشاورین این مرکز تماس بگیرید. 

قیمت ارزان چادر ترانزیتی | بازار مستقیم بهترین چاد...
فروش برزنت چادر کانتینری | ارائه دهنده کیفیت خوب پ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat