دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش برزنت چادر کانتینری | ارائه دهنده کیفیت خوب پارچه برزنت

tenetkantainer فروش برزنت چادر کانتینری

فروش برزنت چادر کانتینری هم اکنون توسط بزرگترین شرکت توزیع آنلاین انجام می شود. ارائه دهنده کیفیت خوب پارچه برزنت هم اکنون برزنت کانتینری را با قیمت زیر بازار و بدون واسطه به فروش می رساند.

چادر کانتینری و کاربردهای آن

چادر کانتینری، نوعی چادر برای کانتینر کردن‌ ماشین های باری یا همان‌ کانتینرها می باشد که یکی از انواع پارچه های مقاوم و با دوام صنعت نساجی به شمار می رود.

این‌ پارچه ها کاربرد بسیار گسترده ای در پوشش بار و کالا دارند که البته طبق قوانین باربری جهت ترانزیت نمودن هر گونه باری باید از روکش مناسب برای محافظت از بار ماشین استفاده کرد.
پارچه های کانتینری، از برزنت های بسیار مستحکمی هستند که با نام پارچه های ضد آب و انعطاف پذیر شناخته می شوند و از الیاف پلی استر پنبه و پنبه تولید می گردند.
این‌ پارچه ها معمولا در عرض های 4 متر و با طیف وسیعی از رنگ‌ های زیبا تولید خواهند شد.
جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل چادر از ویژگی های مهم پارچه کانتینر می باشد که حتی در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی نیز مقاومت بالایی دارند.
این پارچه را به عنوان پوشش های خود خاموش شونده نیز می شناسند که مقاومت در برابر اشعه یو وی از دیگر ویژگی ها چادر کانتینری به شمار می رود.
ویژگی های منحصربفرد پارچه باعث شده تا مورد توجه صنایع دیگری چون صنعت کشتیرانی، حمل و نقل ریلی، حمل بار با قطار، روکش بار در صنایع کشاورزی و دامپروری قرار بگیرد.
برزنت های کانتینری در کیفیت و لایه های متفاوتی تولید می شوند که هریک کاربرد منحصربفرد خود را دارند و این‌‌ تنوع پارچه را می توان از مراکز فروش برزنت چادر کانتینری خریداری نمود..

قیمت فروش برزنت چادر کانتینری 

قیمت هر محصولی قطعا طبق کیفیت آن مشخص می گردد و قیمت چادر کانتینری نیز همانند سایر انواع پارچه ها و ... با توجه به کیفیت و عرض آن تعیین می شود.

اما قیمت همیشه هم تنها به واسطه کیفیت مشخص نخواهد شد، بلکه عوامل دیگری هم در تعیین میزان قیمت محصولات مختلف دخالت دارند.
نوع مرکز فروش از موارد مهمی است که توجه خاصی باید به آن داشت، چرا که یک مرکز معتبر قطعا کالای منحصربفرد و ایده آلی را عرضه می کند.
اما کدام شرکت در بازار توزیع انواع برزنت قابل اعتماد می باشد؟
امروزه مراکز فروش برزنت چادر کانتینری زیادی در راستای تامین نیاز بازار در حال فعالیت هستند که باید با دید باز و آگاهی لازمه یکی از بهترین ها را انتخاب نمود.
ما در این‌ جا قصد داریم تا شما را جهت انجام خرید مقرون بصرفه راهنمایی کنیم، پس ادامه مطالب را بخوانید.

ارائه دهنده کیفیت خوب پارچه برزنت

شرکت بزرگ فروش برزنت چادر کانتینری از معتبرترین مراکز توزیع عمده می باشد که بهترین پارچه برزنت را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
کیفیت خوب و قیمت مناسب هر دو از مهمترین ارکانی به شمار می روند که این شرکت پایه و اساس کار خود را این دو فاکتور قرار داده است.

برای اطلاع از لیست بهترین قیمت برزنت و یا خرید از معتبرترین مرکز فروش برزنت چادر کانتینری با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. 

دوخت پارچه برزنتی مشمایی | سفارش بهترین برزنت مشما...
پخش مشمع ترانزیتی تهران | راهنمای خرید بهترین مشمع...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat