دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پخش مشمع ترانزیتی تهران | راهنمای خرید بهترین مشمع ترانزیتی

moshameatranzity پخش مشمع ترانزیتی تهران

شرکت پخش مشمع ترانزیتی تهران هم اکنون به صورت اینترنتی بهترین نوع پارچه برزنت را به قیمت زیر بازار عرضه می کند. در این مجموعه راهنمای خرید بهترین مشمع ترانزیتی جهت انتخاب برتر و راهنمایی کاربران ارائه می شود. 

مشمع ترانزیتی تولید جدید

مشمع ترانزیتی، یک پارچه مقاوم، مستحکم، منعطف، ضد پوسیدگی، ضد آب، ضد انقباض و مجهزبه تثبیت کننده های UV است که مهمترین هدف استفاده از این‌ پارچه، محافظت از کالای موجود در ماشین های باری در برابر عناصر بیرونی مانند، باد، باران، برف، نور خورشید و ... می باشد.

مشمع ترانزیتی در برابر سایش و پارگی مقاومت بالایی دارد و حتی ضد مواد شیمیایی و کپک زدگی است که با این حساب برای روکش نمودن محصولاتی نظیر مواد غذایی نیز مناسب خواهد بود.
این‌ پارچه علی رغم کاور نمودن ماشین های سنگینی نظیر تریلی، کامیون، خاور، نیسان، وانت و ... در شرایط اضطراری برای پوشاندن پنجره شکسته، سقف آسیب دیده، پناهگاه موقت، چادر امداد رسانی، انواع کیف، کاور، روکش محصولات صنعتی و غیره به کار گرفته می شود.
با وجود میزان مقاومت این نوع برزنت و البته کاربرد زیاد آن، در ایران شرکت های زیادی اقدام به تولید انواع پارچه برزنت ضد آب کرده اند که شرکت پخش مشمع ترانزیتی تهران از برترین هایی است که کیفیت بالا را نیاز اصلی تولید و البته ادامه راه خود می داند.

راهنمای خرید بهترین مشمع ترانزیتی

مشمع ترانزیتی از انواع برزنت های محبوبی است که به نسبت انواع برزنت دیگر، کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

از این پارچه به دلیل کیفیت مطلوب آن در مصارف دیگری نظیر تولید انواع سایبان، سقف های متحرک، آلاچیق، دریچه کولر، کیف، کاور و ... استفاده می کنند و قطعا کیفیت تعیین کننده این میزان کارآیی برزنت ترانزیتی می باشد.
پس با این حساب برای اینکه ما محصول باکیفیت و با دوامی را خریداری کنیم، قطعا به هنگام خرید باید نکاتی را رعایت کنیم که این موارد عبارتند از:
• توجه به میزان کیفیت و مشخصات پارچه؛ زیرا مشمع ترانزیتی در چندین نوع با چند لایه متفاوت تولید می شود که میزان کیفیت هر یک با دیگری متفاوت است.
• توجه به مارک یا برند محصول، که ضامن کیفیت آن است؛ اما این مورد زمانی صدق می کند که مشتری خبره بوده و با کیفیت پارچه آشنایی کافی داشته باشد، زیرا امروزه بسیاری از شرکت های تازه کار محصولات تقلبی و بی کیفیت را با مارک و اعتبار دیگر شرکت های معتبر به فروش می رسانند‌.
• نوع مرکز پخش، که می توان گفت شرکت پخش مشمع ترانزیتی تهران از قابل اعتمادترین های بازار است.
• روش خرید که می تواند باعث حذف واسطه ها شود.

شرکت اینترنتی پخش مشمع ترانزیتی تهران

شرکت پخش مشمع ترانزیتی تهران از مراکزی قابل اعتمادی است که با برقراری ارتباط عمده بین تولیدکنندگان و البته فروشندگان زیادی، در صدد رفع نیاز داخلی با فروش باکیفیت ترین محصول می باشد.

این‌ مجموعه به عنوان قطب برزنت، کیفیت را مبنای جلب رضایت مشتری می داند که در نهایت این چرخه به ارتقا سطح فروش شرکت ختم می شود.
اگر می خواهید از لیست قیمت مشمع ترانزیتی درجه یک این مجموعه مطلع شوید و یا به صورت عمده و اینترنتی خرید کنید، همین حالا با کارشناسان خبره این مرکز تماس حاصل فرمایید.
فروش برزنت چادر کانتینری | ارائه دهنده کیفیت خوب پ...
خرید برزنت برای کولر | سفارش آنلاین برزنت کولر ارز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat