دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت برای کولر | سفارش آنلاین برزنت کولر ارزان

Tarpaulin-for-cooler خرید برزنت برای کولر

خرید برزنت برای کولر در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است‌. مرکز سفارش آنلاین برزنت کولر ارزان، جهت توزیع عمده برزنت باکیفیت و مقرون بصرفه میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود.

پارچه برزنت کولر و مشخصات آن

 کاربران گرامی قطعا تا این اندازه بر تولیدات ما واقف هستند که جهت جلوگیری از آسیب برخی عوامل و ... برای بسیاری از تجهیزات و وسایل از کاور استفاده می نمایند.

پارچه برزنت کولر نیز، نوعی پارچه برای پوشش کولر است که در واقع به عنوان یک کاور عمل می کند و کولر را در تمام فواصل از شرایط آب و هوایی متنوع در امان نگه می دارد.
محل قرار گیری کولر معمولا در پشت بام ها و یا در محل های آزاد هست که این وسیله مستقیم زیر تابش آفتاب قرار دارد و باد و باران نیز به صورت مستقیم با آن برخورد می کنند.
بی شک دیده اید دریچه کولر را که هوا از آن عبور می کند و چادری که در این قسمت قرار دارد. بله این همان چادر برزنتی است که اولا جهت هدایت هوا و مانع ارتعاشات صدا می شود و ثانیا اینکه به عنوان یک محافظ عمل می کند.
در اصل برزنت کولر برای جلوگیری از آسیب به کولر، نفوذ گرد و غبار از طریق کولر به داخل و جلوگیری از هدر رفتن انرژی به کار می رود که این پوشش باید به اندازه ای مقاوم باشد که بتواند در برابر تمام شرایط مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
توجه داشته باشید که به هنگام خرید برزنت برای کولر تمام مشخصات پارچه را در نظر داشته باشید، تا یک خرید بصرفه ای را انجام دهید.

مناسب ترین راه خرید برزنت برای کولر

پارچه برزنت از پارچه های بسیار پرکاربردی است که کیفیت بالا در تولید چنین پارچه هایی حرف اول را می زند و قطعا به هر میزانی که کیفیت پارچه بیشتر باشد، دوام و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد.
با دارا بودن بسیاری از ویژگی های منحصربفرد این‌ پارچه مورد توجه حوزه های مختلفی قرار گرفته است که به ارتقا سطح فروش آن ختم می شود. اما مناسب ترین و اقتصادی ترین روش خرید برزنت برای کولر چیست؟
همه ما می دانیم جهت خرید و فروش، دو گزینه خرید آنلاین و حضوری وجود دارد که یقینا هر کسی تابع یک روش با دلایل خاص خود است، اما ما می گوییم که خرید اینترنتی بهتر است، چرا؟
روش اینترنتی، راهی است کا می توان از این طریق واسطه ها را از میان برداشت و در کمترین زمان ممکن با تولیدکننده ارتباط برقرار نمود و از درب کارخانه خرید خود را انجام داد.

پس در این صورت باید به یک سایت قابل اعتماد نیز مراجعه کرد که در ادامه برترین شرکت توزیع عمده را معرفی خواهیم کرد. 

سفارش آنلاین برزنت کولر ارزان

 شرکت بزرگ اینترنتی پخش انواع پارچه برزنت، از مراکز موفقی است که سالهاست در این راستا فعالیت کرده و با کسب تجربه نیاز بازار را می شناسد و در راستای تامین آن می کوشد تا بهترین کیفیت را به دست مشتری برساند.

این مجموعه جهت خرید آسان، به صورت مجازی سفارش می پذیرد و در این صورت کاربران با کیفیت و قیمت تولیدی خرید خود را انجام می دهند.
جهت خرید برزنت برای کولر همین حالا می توانید با مشاورین این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
پخش مشمع ترانزیتی تهران | راهنمای خرید بهترین مشمع...
دوخت و طراحی پارچه های برزنتی | خرید و فروش انواع ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat