دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی کوله پشتی | بازرگانی انواع پارچه برزنت ضخیم

Canvas-cloth-backpack فروش پارچه برزنتی کوله پشتی

فروش پارچه برزنتی کوله پشتی درجه یک به صورت عمده و بی واسطه توسط بزرگترین بازرگانی آنلاین انواع پارچه برزنت ضخیم، همین حالا با مقرون به صرفه ترین قیمت در حال انجام است.

پارچه برزنت کوله پشتی دارای چه ویژگی هایی میباشد؟

همانطور که ملاحظه می فرمایید؛ پارچه برزنت کوله پشتی یک نوع پارچه برزنتی میباشد و به همین سبب حاوی تمامی ویژگی های پارچه های برزنتی است. در واقع این نوع پارچه برزنت مانند دیگر برزنت ها تولید شده است کرباس یا پلی استر با روکش پلاستیکی هست.

با توجه به مطالب گفته شده به راحتی می توان به این نکته پی برد که پارچه برزنت کوله پشتی یک نوع پارچه ضد آب می باشد. یکی از دلایل استفاده از پارچه های برزنتی برای تولید انواع ساک کوله پشتی، به علت ویژگی ضد آب بودن آن است. زیرا ساکهای کوله پشتی باید دارای قابلیتی باشند که از اجزا و لوازمی که در درون آنها گذاشته می‌شوند محافظت و نگهداری کنند. به همین دلیل اولین ویژگی در نظر گرفته شده برای پارچه برزنتی مناسب کوله پشتی ضد آب بودن آن است.
دیگر ویژگی مهم این نوع پارچه برزنتی داشتن مقاومت و استحکام بالای آن است. معمولا ساک‌های کوله پشتی جزوه لوازم پرکاربرد روزمره در زندگی مخصوصاً توسط دانش آموزان هستند. به به همین دلیل باید دارای جنسی محکم و مستحکم باشند.
یکی دیگر از ویژگی های مورد نیاز برای پارچه های برزنتی مناسب کوله پشتی داشتنی وزنی سبک است. این پارچه ها باید به نحوه تولید شوند که دارای وزنی سبک باشند زیرا صورت داشتن وزن سنگین در هنگام استفاده و قرار دادن آنها بر روی دوش موجبات خستگی و دردهای ستون فقرات و گردن را در پی خواهد داشت. این موضوع به دلیل اینکه با سلامت کاربران کوله های پشتی در ارتباط است از اهمیت بیشتری برخورداری هست.

فروش پارچه برزنت کوله پشتی به صورت عمده

 فروش پارچه برزنت کوله پشتی به صورت عمده و بی ‌واسطه این امکان را برای خریداران و متقاضیان عمده به وجود می آورد که بتوانند با پرداخت هزینه‌های کمتر محصول بیشتری را با کیفیت بالاتر خریداری کنند.

به همین دلیل است که امروزه خرید به صورت عمده و مستقیم از طرف متقاضیان انواع پارچه های برزنتی مخصوصاً پارچه برزنت کوله پشتی از استقبال بالایی برخوردار است.
امروزه به دلیل پیشرفته علم و تکنولوژی خریداران و متقاضیان می ‌توانند راحت تر و بی دغدغه تر جهت خرید عمده و مستقیم اقدام کنند. زیرا فروش پارچه برزنتی کوله پشتی به صورت آنلاین از طریق سایت ها و نمایندگی های فروش معتبر و وابسته به تولیدی های بزرگ کشور این امکان را فراهم آورده تا متقاضیان عمده انواع پارچه های برزنتی به راحتی بدون هیچ گونه سختی و رفت و آمد و صرف هزینه‌های اضافی جهت خرید اقدام کنند.

بزرگترین مرکز فروش آنلاین پارچه های برزنتی

همانطور که ملاحظه فرمودید امروزه متقاضیان و خریداران عمده پارچه های برزنتی می توانند از طریق سایت ها و نمایندگی های فروش آنلاین به راحتی جهت خرید عمده و بی ‌واسطه اقدام کنند.

به همین دلیل مجموعه فروش ما با ارائه بهترین و مرغوب ترین انواع پارچه های برزنتی به صورت عمده و مستقیم از طرف بزرگترین تولیدکنندگان پارچه های مرغوب و درجه یک موجود در کشور تلاش می کند تا بهترین و مناسب ترین شرایط را برای خرید خریداران مهیا کند.
در واقع فروش پارچه برزنتی کوله پشتی توسط این مجموعه فروش با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد.
شما می توانید همین حالا بدون هیچ گونه محدودیتی جهت خرید با متراژ بالا انواع پارچه های برزنتی از ما بخرید.
پخش عمده برزنت کامیون | طراحی و دوخت انواع چادر بر...
قیمت چادر برزنتی ارتشی | فروش ویژه چادرهای نظامی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat