دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری | مرکز فروش آنلاین چادرهای برزنتی

hadooor1 قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری

قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری در بزرگ‌ ترین مرکز فروش آنلاین چادرهای برزنتی در کشور یک قیمت کاملاً استثنایی می باشد. اگر قصد خرید چادر برزنتی ۱۲ متری به صورت عمده و بی واسطه را دارید به شما توصیه می کنیم همین حالا جهت خرید اقدام، و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری ‌شده را از ما تحویل بگیرید. 

مشخصات فنی و کاربرد چادر ۱۲ متری 

چادر مسافرتی ۱۲ متری یا ۱۲ نفره یکی از کاربردی ‌ترین و بهترین نوع چادر در مکان ‌هایی که قابل اسکان گزیدن و مناسب برای نشستن است، به شمار می‌رود.
شایان ذکر است که؛ چادر مسافرتی ۱۲ نفره به عنوان چادر مسافرتی هلال احمر نیز خوانده می‌شود به همین دلیل یکی از پرکاربردترین نوع چادر در مناطق زلزله‌ زده و یا مناطقی که دچار بلایای طبیعی شده‌ اند است. این نوع چادر به خاطر داشتن ویژگی‌ های خاص نسبت به دیگر چادرهای موجود، قادر است پناهگاهی امن و ایمن را برای کاربران آن به وجود بیاورد.
این نوع چادر، دارای بدنه ‌ای از جنس فلز تاشو با مقاومت و کیفیت بسیار بالا بوده که در برابر فشار، ضربه و شرایط مختلف جوی قادر است عملکرد قابل‌ قبولی را از خود به نمایش بگذارد.
مهم‌ترین ویژگی مثبت چادر مسافرتی ۱۲ متری مربوط به جنس رویه آنست؛ که یک نوع پارچه برزنت بسیار با کیفیت می باشد. همانطور که مستحضر هستید؛ پارچه برزنت مخصوص چادر یکی از نفوذ ناپذیرترین و مقاوم‌ ترین نوع پارچه در مقابل عبور آب و رطوبت است، که همین عامل سبب شده کاربران با خیالی کاملاً راحت در هر محیطی فارغ از وجود رطوبت و حتی بارش برف و باران از آن استفاده بکنند.
در واقع جنس رویه چادر ۱۲ نفری برزنتی مهم ‌ترین و قابل ستایش ترین ویژگی مثبت این نوع چادر به شمار می‌رود که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت، در سایر موارد مانند: پیشگیری از نفوذ نور خورشید به داخل چادر و همچنین مقاومت بسیار بالاتر برابر باد و طوفان نیز دارای نمره قابل ‌قبول است.
به‌ طور کلی مشخصات فنی چادر ۱۲ نفره برزنتی به شرح ذیل می باشد.
این نوع چادر دارای طول ۴ هزار سانتی‌متر و عرض ۳ هزار سانتی‌متر با ارتفاع ۲۱۰ سانتی‌متر بوده دارای پایه‌های فلزی تاشو با پارچه رویه برزنت ضد آب درجه ۱ است.

قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری در نمایندگی آنلاین بهترین و مناسب ترین قیمت برای خرید هست. 

ارزان‌ ترین قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری در نمایندگی 

اگر قصد خرید چادر ۱۲ متری برزنتی درجه ۱ را دارید به شما توصیه می‌کنیم جهت بهره‌مندی از قیمت مناسب و اقتصادی به نمایندگی ‌های مجاز آن‌ مراجعه بفرمایید.
زیرا این نمایندگی ‌ها با فراهم آوردن شرایطی منجر به حذف دلال‌ ها و سودجو ها از چرخه خرید و فروش شده و به همین سبب شما قادر هستید با کنار زدن بزرگ ‌ترین معضل خرید و فروش بازار ما یعنی دلال و واسطه‌گر به‌صورت مستقیم و بدون واسطه توسط نمایندگی های مجاز اقدام به خرید کنید.

قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری در نمایندگی‌ های مجاز آن در مقایسه با سایر فروشگاه ها برای شما، بسیار ارزان ‌تر خواهد بود. لازم به ذکر است که انتخاب نمایندگی فروش آنلاین نیز تا حدودی از هزینه ‌های خرید شما در مقایسه با انتخاب مراجعه حضوری خواهد کاست. 

خرید آنلاین چادر برزنتی ۱۲ متری 

همانطور که گفتیم؛ خرید قیمت چادر ۱۲ متری برزنتی در نمایندگی های آن به مراتب ارزان ‌تر از سایر مراجع فروش است. اما باید متذکر شد که این قیمت در نمایندگی‌ های فروش آنلاین به مراتب ارزان ‌تر از مراجعه حضوری می باشد.

زیرا در این صورت شما مجبور به صرف زمان و هزینه رفت ‌و آمد نیستید و این هزینه‌ ها نیز از گردن شما برداشته خواهد شد. به همین سبب هست که درحال حاضر خرید از نمایندگی های آنلاین یکی از مناسب‌ ترین و مقرون به صرفه ‌ترین شیوه خرید به حساب می‌رود.
مرکز فروش ما با عرضه بهترین چادر ۱۲ متری با نازلترین قیمت به ‌صورت مستقیم و بی ‌واسطه به شما خریداران عمده چادر برزنتی مسافرتی این امکان را می‌دهد که با صرف کمترین هزینه بهترین و مرغوب ‌ترین چادر مسافرتی ۱۲ متری را خریداری کنید جهت خرید فقط کافی است با ما تماس بگیرید.
قیمت چادر برزنتی عشایری | چه عواملی بر قیمت چادر ب...
برزنت کیفی ارزان قیمت | مرکز خرید بهترین برزنت در ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat