دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی عشایری | چه عواملی بر قیمت چادر برزنتی عشایری تاثیر می گذارد؟

che-avameli-ghaymat-chador-berezenti-ashayeri-tasir-migozarad-1

چادر برزنتی عشایری پارچه ای ضد آب است که توسط مواد با کیفیت بالا مانند بوم پلی اتیلن یا بوم با روکش اورتان یا پلی استر ساخته می شود. این ماده در مناطق مختلف توسط عشایر مورد استفاده قرار می گیرد. عشار از این مواد همچنین برای نگهداری دام و کشاورزی استفاده می کنند. قیمت چادر های برزنتی عشایری بستگی به کیفیت و جنس آن دارد. شما می توانید این محصول را از مجموعه ما با قیمت ارزان خریداری کنید. 

 چه عواملی بر قیمت چادر برزنتی عشایری تاثیر می گذارد؟

اگر می خواهید از خود و لوازم خود در فضای باز خارجی در برابر شرایط جوی ناخواسته محافظت کنید، چادر برزنتی عشایری را در کرج و تهران از ما با قیمت مناسب تهیه کنید. وقتی نوبت خرید برزنت برای هر منظور است، باید بر روی ویژگی های آن تمرکز کنید زیرا ویژگی ها به شما کمک می کنند تا برزنت مناسب بخرید.
۱. سخت - هنگامی که نوبت به خرید چادر برزنتی عشایری می رسد، باید بر روی قدرت آن تمرکز کنید. اگر برزنتی ضخیم تر بخرید، از مقاومت بیشتری برخوردار است. هرچه وزن و تعداد بافت نخ های بیشتر در چادر باشد، برزنت قوی تر و سخت تر می شود.
۲. مقاومت کششی - به منظور خرید برزنت از فروشگاه معتبر، برزنتی را انتخاب کنید که دارای مقاومت کششی زیادی باشد. هنگامی که برای خرید چادر برزنتی عشایری به فروشگاه می روید، می توانید مواد مختلفی مانند، پلی اتیلن، بوم، وینیل و نایلون را مشاهده کنید. استحکام کششی و قابلیت کشش برزنت به شما امکان می دهد آن را به هر طریقی که می خواهید ذخیره کنید زیرا می توان آن را به راحتی تا کرد و با خود به هر جایی حمل کنید. علاوه بر این، می توانید از آن به عنوان روکش مانند چادر استفاده کنید و همچنین می توانید از آن به زیر انداز استفاده کنید.
۳. ضد آب بودن - چادر برزنتی عشایری ضد آب را بخرید تا خود را از باران، نور مستقیم خورشید و غیره محفوظ نگه دارید. این روزها بسیاری از عشایر به دنبال چنین محصولی می گردند تا در روزهای بارانی از خود محافظت کنند.
۴. راحت - اگر می خواهید از چادر برزنتی عشایری برای اهداف خارجی استفاده کنید، مطمئن شوید که آن را از تامین کننده معتبر خریداری کرده اید. فروشندگان معتمد این اطمینان را به شما می دهند تا که محصولی مناسب و مقاوم خریداری می کنید، تا فضای خصوصی سریع و خشک و دنج را فراهم کند. خانواده های عشایر می توانند به طور موقت در زیر چادرهای برزنتی پناه بگیرند تا از آب و هوا سخت در امان باشند.

۵. حمل و نقل آسان - چادر برزنتی عشایری سبک وزن است به همین دلیل به راحتی از یک مکان به مکان دیگر قابل انتقال است. اگر آن را از فروشگاه پیشرو خریداری کنید، می توانید هنگام پیاده روی به سمت مکان های قرار است آنجا ساکن شوید، به راحتی آنها را با خود به همراه داشته باشید.

۶. ارزان - ساخت چادر برزنتی عشایری با کیفیت عمدتا از پلی اتیلن بافته شده است. فارغ از اینکه از پلی اتیلن یا بوم یا وینیل تشکیل شده باشد و بخواهید برای چه هدفی بخرید، ارزان هستند و می توانید با قیمت مناسبی آنها را خریداری کنید. 

چادر برزنتی عشایری | ۱۰ نکته مهم درباره چادر برزنت...
قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری | مرکز فروش آنلاین چادرها...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat