دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | ۵ معیار مهم برای انتخاب و خرید چادر برزنتی چند لا

5-meyar-mohem-entekhab-kharid-chador-berezenti-chand-la

قبل از خرید چادر برزنتی همیشه اندازه وسیله نقلیه خود را اندازه بگیرید، یا اگر قصد خرید چادر مسافرتی برزنتی را دارید ظرفیت آن را مشخص کنید– یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از خرید چنین محصولاتی انجام دهید اندازه گیری است. برآورد نکن اگر در حال سرمایه گذاری در یک پارچه خوب هستید، کار عاقلانه این است که اندازه مناسب را بدست آورید. برای اندازه گیری وسیله نقلیه و یا ظرفیت چادر خود کمی وقت بگذارید زیرا بعداً باعث دردسرهای زیادی می شود. اگر اندازه مورد نیاز شما در دسترس نیست، همیشه با توجه به نیازهای خود، سفارشی سازی کنید. حتی اگر هزینه بیشتری نیز داشته باشد، یک چادر مناسب برای شما در آینده صرفه جویی زیادی خواهد کرد. 

معیار مهم برای انتخاب و خرید چادر برزنتی چند لا 

کیفیت خوب– صرف نظر از مواد چادر برزنتی شما، کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. صرفاً به این دلیل که محصولی ظاهری جذاب و ارزان دارد، و فروشنده تخفیف زیادی به شما می دهد خریداری نکنید. فقط به این دلیل که فروشنده با شما صحبت کرده است چیزی خریداری نکنید. از مکانی معتبر چیزی بخرید تا بعداً مشکلی برایتان پیش نیاید.
جزئیات چادر برزنتی را بررسی کنید - اگر پوشش چادر می گوید در برابر سرما مقاومت می کند، آن را بررسی کنید و ببینید میزان مقاومت آن تا چه اندازه ای است. یک چادر خوب باید بتواند تا ۳۰- درجه سانتیگراد سرما را تحمل کند. انتخاب چادری که بتواند تا ۵ـ درجه سرما را مقاومت کند، فایده ای ندارد، خصوصاً اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دمای زمستان ممکن است به زیر ۱۰ـ درجه برسد. بررسی کنید که حداکثر گرمای آن را می تواند تحمل کند. یک بار دیگر اگر حد حرارت چادر کمتر از آنچه معمولاً در آب و هوای خود تجربه می کنید، فایده ای نخواهد داشت.
یک رنگ خوب انتخاب کنید - اگر شما یکی از کسانی هستید که در یک محیط غبارآلود زندگی می کنید، انتخاب یک چادر برزنتی تیره تر بسیار مفید خواهد بود. اگر کسی هستید که در یک محیط های با طبیعت زیبا زندگی می کند، خرید برخی از رنگ های جالب روشن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

آنچه شما باید در مورد چادر برزنتی بدانید در مطالب فوق وجود دارد. یک خلاصه کامل به شما دانش مربوط به نوع چادر برزنتی را می دهد. همچنین شامل مواردی است که قبل از انتخاب چادر باید به خاطر بسپارید. این فقط یک راهنما است که به شما کمک می کند تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای خود خریداری کنید. 

بهترین و معتبرترین فروشنده چادر برزنتی ارزان قیمت 

برای خرید چادر برزنتی می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مرکز معتبرترین مرکز فروش چادرهای برزنتی در کرج و تهران است، شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی این محصول را با قیمت ارزان از ما خریداری کنید.

شما می توانید در زمینه خرید چادر برزنتی مشاوره رایگان از ما دریافت کنید. 

برزنت کیفی ارزان قیمت | مرکز خرید بهترین برزنت در ...
چادر برزنتی تهران| بزرگترین عرضه کننده چادر برزنتی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat