دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ضد آب استخر | نمایندگی فروش پارچه برزنت با کیفیت

pool-waterproof-tarpaulin

 برزنت ضد آب استخر درجه یک، توسط معتبرترین نمایندگی فروش آنلاین کشور با مقرون به صرفه ‌ترین قیمت به ‌صورت عمده و بی واسطه بفروش می‌رسد. جهت خرید پارچه برزنت با کیفیت می ‌توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن با مجموعه فروش ما ارتباط بگیرید.

استخر پارچه ای چیست؟ 

همانطور که مستحضر هستید؛ استخر خانگی یکی از امکانات می‌باشد که در خانه‌ های لوکس و اعیانی مناطق بالا شهر کلان ‌شهرها وجود دارد. با توجه به قیمت‌ های سرسام ‌آور منزل مخصوصاً در طی یکی ۲ سال اخیر داشتن یک منزل با مساحت بسیار کم برای تعداد قابل‌ توجهی از افراد جامعه آرزو می باشد چه برسد به داشتن خانه لوکس و بزرگ استخر دار.
با این تفاسیر می ‌توان نتیجه گرفت که؛ اکثریت قریب به‌ اتفاق مردم جامعه از داشتن استخر در منزل خود محروم هستند.
از آنجایی‌که شنا به عنوان یک ورزش بسیار مفید شناخته شده است و حتی برای بسیاری از بیماری ‌ها مخصوصا ناراحتی های مفصلی توصیه می‌گردد، وجود بیماری کرونا در این روزها تقریباً تمام افراد جامعه را از بهره بردن از مزایای این ورزش با ارزش محروم کرده است.
خوشبختانه با توجه به پیشرفت علم امروزه با استفاده از هزینه‌ های کم نیز می‌ توان به امکاناتی دست یافت یکی از این امکانات درست کردن یک استخر پارچه ‌ای حتی در فضای کوچک منزل می باشد.

با استفاده از قابلیت‌ های که برزنت ضد آب استخر دارد طرف ‌داران شنا می ‌توانند به ‌راحتی یک استخر با کیفیت بالا را در منزل خود دست یابند. 

نحوه خرید ارزان برزنت ضد آب استخر 

همانطور که متوجه شدید پارچه برزنت ضد آب استخر این امکان را برای تمام اقشار جامعه به وجود می ‌آورد که بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ ای قادر باشند در منزل خود به یک استخر مقرون به صرف دسترسی داشته باشند.
شما متقاضیان و خریداران عزیز مخصوصاً متقاضیان و خریدارانی که قصد دارید برزنت ضد آب استخر را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی به‌ صورت عمده خرید کنید این است که به ‌صورت مستقیم به نمایندگی‌ های مجاز اینترنتی فعال در این زمینه مراجعه کنید.
در این صورت شما با صرف زمان و هزینه کمتری قادر هستید به متراژ بالا این پارچه ضد آب را خرید کرده و از ویژگی ها و قابلیت های آن بهره مند گردید.

بزرگ‌ ترین مرکز عرضه پارچه برزنت ضد آب در کشور 

با توجه به قابلیت‌های بالایی که انواع و اقسام پارچه‌های برزنتی دارند این روزها مراکز زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند.
اکثریت خریداران علی ‌الخصوص خریداران عمده که قصد دارند پارچه ‌های برزنتی ضد آب، مخصوصاً خرید پارچه برزنت استخری را با قیمتی اقتصادی خرید کنند به دنبال مراکزی هستند که با انتخاب آن موفق به صرف هزینه‌ های کمتری باشند.
بهتر است درباره ی پارچه برزنت برای روکش قایق ها در این مقاله بیشتر بخوانید!
مرکز فروش آنلاین ما با کسب سال ‌ها تجربه در این عرصه به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پارچه برزنت ضد آب را با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با پل های ارتباطی ما تماس بگیرید. 


قیمت خیمه برزنتی | خیمه برزنتی چیست و چه کاربردی د...
چادر مسافرتی ضد آب و سرما | مرجع فروش چادر برزنتی ...

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat