دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر ترانزیتی تهران | بازار روز برزنت ترانزیتی

vfdfsd44 قیمت چادر ترانزیتی تهران

قیمت چادر ترانزیتی تهران در بازار داخلی بصرفه تر از سایر مراکز است. بازار روز برزنت ترانزیتی بهترین نوع برزنت های درجه یک را با قیمت ارزان و به صورت عمده توزیع می کند. 

پارچه چادر ترانزیتی و مصارف آن 

پارچه ترانزیتی، یکی از انوع برزنت های درجه یک و قیمت مناسبی است که از الیاف مصنوعی چون پنبه، پنبه پلی استر با روکش یورتان تهیه می گردد.
چادر ترانزیتی در بازار داخل، به دلیل استفاده در مصارف متعدد با نام مختلفی نظیر چادر برزنتی، چادر کانتینری، روکش ترانزیتی، روکش کانتینری، روکش ماشین، پارچه کانتینری و غیره شناخته می شود.
این‌ پارچه در مدل های مختلفی نظیر برزنت کانتینری یک رویه و پارچه کانتینری دو رویه به تولید می رسد که در نوع یک رو، این پارچه از یک لایه چرم مصنوعی و یک لایه پارچه تهیه می شود؛ اما نوع دو رویه این نوع برزنت از دو رویه چرم مصنوعی حاصل شده که این رویه چرمی باعث افزایش انعطاف پذیری و ضد آب بودن پارچه می گردد و دو نوع دو رو این مقاومت و انعطاف پذیری در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

این پارچه همانطور که از اسم آن می توان متوجه شد، برای روکش نمودن محصولات و یا بار ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا طبق قوانین حمل و نقل جاده ای، تمامی ماشین های باری موظف هستند از چادر جهت محافظت از بار در برابر عوامل طبیعی چون، باد، باران، تگرگ، ضربه،، خراش، اشعه ماورإ بنفش تنور خورشید و ... استفاده نمایند. 

قیمت چادر ترانزیتی تهران در بازار روز 

 چادر ترانزیتی، که به جهت ترانزیت نمودن کالاهای ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد، بی شک باید دارای مشخصات خاص و مقاومت لازمه باشد.

کیفیت بالا در خرید پارچه های ترانزیتی یکی از مهمترین اصول رعایت خرید می باشد که قطعا باید لحاظ گردد؛ اما قیمت نیز جزو ارکان مهم است که برای بسیاری از مشتریان در جایگاه اول قرار دارد.
قطب برزنت یا مرجع توزیع عمده برزنت تهران از بهترین مراکزی است که در این راستا فعالیت دارد و قیمت چادر ترانزیتی تهران یقینا بصرفه تر از بازار روز می باشد.
این مجموعه جهت دسترسی راحت کاربران و کاهش هزینه های خرید اقداماتی انجام داده است که در ادامه، مختصرا بدان ها خواهیم پرداخت.

خرید عمده انواع پارچه ترانزیتی درجه یک 

همانگونه که در قسمت بالا نیز اشاره شد، مرکز پخش عمده برزنت تهران، به عنوان برترین قطب پارچه چادر ترانزیتی در کشور است که مشتری مداری یکی از ارکان مهم این مجموعه عظیم به شمار می رود.

قیمت چادر ترانزیتی تهران علی رغم کیفیت بسیار بالایی که دارد، ارزان و قابل پرداخت است و راز این فروش ویژه، توزیع اینترنتی می باشد.
در خرید اینترنتی، کاربران می توانند در کمترین زمان ممکن بدون دخالت دست واسطه گران، انواع برزنت درجه یک را از درب کارخانه به قیمت تولید بخرند.
این ارتباط مستقیم بین خریدار و تولید کننده، خود یکی از مهمترین امتیازهایی است که می توان برای این شرکت بزرگ فروش اینترنتی لحاظ گردد.
برای اطلاع دقیق از قیمت چادر ترانزیتی تهران و یا خرید عمده و آنلاین، می توانید همین حالا از طریق مشاورین این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.
تولیدی بهترین برزنت کانتینری | مرجع فروش پارچه برز...
چادر برزنتی | ۱۰ نکته مهم درباره انواع چادر برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat