دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت روز چادر ترانزیتی | مرکز فروش بهترین چادرهای ترانزیتی

FSFRSF444 قیمت روز چادر ترانزیتی

قیمت روز چادر ترانزیتی را از بزرگترین سایت های فروش آنلاین می توان مطلع شد. مرکز فروش بهترین چادرهای ترانزیتی، هم اکنون انواع برزنت کانتینری درجه یک را با قیمت استثنایی به صورت عمده توزیع می کند. 

چادر ترانزیتی و مشخصات بارز این نوع برزنت 

 چادر ترانزیتی، از خانواده برزنت ها به شمار می رود که یک پارچه بسیار مقاوم، مستحکم و ضد آب می باشد.

این پارچه همانگونه که از نام آن مشخص است جهت ترانزیت نمودن ماشین های باری مورد استفاده قرار می گیرد و با نام های دیگری نظیر پارچه کانتینری، پارچه ترانزیتی، مشمع کانتینری، مشمع ترانزیتی، روکش ماشین و غیره شناخته می شود.
بی شک همه شما روکش های ماشین را دیده اید که برای حمل بار از آن ها استفاده می شود، بله این چادر از جنس برزنت می باشد که طبق قوانین باربری هر ماشین باربری باید از روکش استفاده نماید.
چادر ماشین، به جهت محافظت از بار ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا استحکام برزنت ها به اندازه ای می باشد که در برابر آب، باد، گرد و غبار، خراش، ضربه، یخ زدگی، آتش، حرارت، اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، مواد شیمیایی، مواد اسیدی، قلیایی و کپک زدگی مقاومت دارند.
پارچه برزنت، نسبت به روکش های فلزی وزن سبکی دارد و همچنین قابلیت انعطاف پذیری خود یک امتیاز مثبتی برای استفاده از این پارچه می باشد.
عموما این پارچه ها دارای دوام و طول عمر بالایی هستند و در لبه ها و گوشه های خود گیره های فلزی دارند که نصب و جمع کردن آن ها به سادگی انجام می پذیرد.
الیاف این نوع برزنت، معمولا از جنس فلامنت و پنبه است که این جنس از الیاف، ضمن این که انعطاف پذیری در حد قابل قبولی را به این نوع پارچه ها می دهد و به هر میزان که پارچه انعطاف بالایی داشته باشد، مقاومت آن نیز افزایش می یابد.
در میان انواع برزنت ها، چادر کانتینری از رنگ بندی متنوع و جذابی برخوردار است، که همین مسئله قدرت انتخاب مشتری را بالا می برد و البته بر قیمت روز چادر ترانزیتی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

انواع چادر ترانزیتی درجه یک 

همانگونه که اشاره شد، چادرهای ترانزیتی، یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع، انواع پارچه برزنت ضد آب به شمار می رود.
چادر ترانزیتی دارای مزیت ها و مشخصات بسیار بالایی می باشد که این مزایا واسطه ای شده به جهت کاربرد این‌ پارچه در مصارف مختلف که با پیشرفت علم و افزایش کیفیت پارچه، روز به روز بر میزان کارآیی پارچه نیز افزوده می شود.
پارچه های کانتینری یا ترانزیتی در دو نوع هستند که هر یک از این انواع برزنت، با توجه به میزان مقاومت خود کاربردهای عمده ای را در بر خواهند داشت.

• چادر ترانزیتی یک رو: این نوع برزنت همانگونه که از نام آن پیداست، از یک رویه تشکیل می شود که این یک لایه منظور همان چرم مصنوعی است و لایه دیگر آن را نیز پارچه تشکیل می دهد.

این لایه چرم مصنوعی باعث ضد آب بودن، افزایش مقاومت پارچه و انعطاف پذیری آن می گردد.

• چادر ترانزیتی دو رو: ترانزیت های دو رو از دو لایه چرم مصنوعی به وجود می آیند که این دو لایه چرم در کنار هم باعث افزایش مقاومت و انعطاف پذیری پارچه می شوند.

این‌ نوع برزنت در مصارف گوناگونی نظیر صنعت کشتیرانی، انواع سایبان، چادر، آلاچیق، روکش انواع محصولات صنعت کشاورزی و دامپروری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز چادر ترانزیتی یک رو و دو رو با یکدیگر متفاوت هستند و دلیل اصلی آن هم متفاوت بودن کیفیت دو پارچه می باشد. 

خرید قیمت روز چادر ترانزیتی باکیفیت: 

چادر ترانزیتی جزو بهترین نوع برزنت ها به شمار می رود که بنابر میزان کیفیت پارچه قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.
کیفیت پارچه به عواملی چون مواد به کار برده شده در تولید آن، نحوه تولید، نوع دستگاه های تولید کننده و ... بستگی دارد؛ اما عوامل تاثیرگذار قیمت شامل نوع برند شرکت، نوع مرکز فروش و نحوه خرید است که این عوامل همگی به انتخاب مشتری بستگی خواهد داشت.

مرکز بزرگ فروش انواع چادر برزنتی از معتبرترین شرکت هایی می باشد که قیمت روز چادر ترانزیتی در آن به صورت رقابتی عرضه می گردد.


چادر کانتینری تهران | مرکز فروش چادر کانتینری تهرا...
چادر ترانزیتی تهران | فروشگاه بزرگ و ارزان قیمت چا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat