دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | ۱۰ نکته مهم درباره انواع چادر برزنتی

10-nokte-mohem-darbare-chador-berezenti-jpg
آیا می خواهید چادر برزنتی بخرید! عالیه! بنابراین شما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ مشکلی نیست ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

خرید چادر های برزنتی شبیه به خرید ماشین، لباس یا کت و شلوار یا حتی یک لوازم صنعتی دیگر است. آنها تنوع گسترده ای در بازار دارند، بنابراین ممکن شما موقع انتخاب و خرید دچار سردرگمی شوید، این قضیه ممکن است منجر به انتخاب نادرست، یا حتی انصراف از خرید آنها باشد. جای نگرانی نیست، برای این که شما با با رعایت این نکات مفید می توانید بهترین و مناسب ترین چادر را برای مسافرت خارج از شهر، کمپینگ، اردوگاه خریداری کنید، و از کار کردن با آن لذت ببرید. 

۱۰ نکته مهم درباره انواع چادر برزنتی 

اگر به دنبال خرید بهترین چادر برزنتی هستید، اما نمی دانید کدام نوع چادر مناسب کار شما است، بهتر است به ۱۰ نکته زیر قبل از خرید توجه کنید:
۱- تعداد افرادی را که قرار است از چادر استفاده کنند را در نظر بگیرید (ظرفیت چادر را همواره بیشتر از تعداد موجود در نظر بگیرید)
۲- به شرایط استفاده فکر کنید (آیا قرار است در فصل تابستان از چادر استفاده کنید یا در فصل بهار، پاییز و زمستان)
۳- سهولت استفاده را در نظر بگیرید (چادر برزنتی تنوع زیادی دارد، برخی از آنها مانند چادرهای فنری به راحتی باز و بسته می شوند در کمتر از یک دقیقه)
۴- چادر مورد نظر از چه موادی ساخته شده اند(چادر برزنتی از مواد مختلفی مانند، برزنت، پلی استر، بوم، پلی اتیلن، پی وی سی و ... ساخته می شود و هر کدام از آنها صوصیات مخصوص به خود را دارند)
۵- وزن چادر خود را در نظر بگیرید (مهمترین عامل برای حمل و نقل راحت چادر وزن آن است، اگر از خودرو برای جابجایی استفاده می کنید که این مسئله خیلی جدی نیست، ولی اگر برای کوهنوردی نیاز دارد بهتر است حتما مدل سبکی را انتخاب کنید تا به راحتی با کوله پشتی خود آن را حمل کنید)
۶- به تهویه چادر فکر کنید (اگر قبلاً با چادر به اردو نرفته اید، ممکن است به این موضوع آگاه نباشید که صبح بیدار شوید و ببینید همه جا را رطوبت گرفته است. اما داشتن تهویه مناسب باعث می شود شما چنین شرایطی را تجربه نکنید

۷- از ویژگی های اضافی چادر برزنتی آگاه باشید ( سعی کنید به تعداد پنجره ها؛ کیف مخصوص بسته بندی، طناب، گیره و میخ های نگهدارنده چادر موقع خرید توجه کنید)
۸- از کفپوش چادر برزنتی غافل نشوید (کفپوش چادر مهمترین عامل نگهدارنده رطوبت و آب است، این موضوع کمک می کند موقع بارندگی آب و یا حشرات وارد چادر نشوند)
۹- متناسب با بودجه خود خرید کنید (تنوع چادرهای برزنتی به اندازه ای بیشتر است که شما می توانید مدل های با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری کنید)

۱۰- آیا خدمات پس از فروش ( از مراکز معتبر مانند شرکت دنیای چادر خرید کنید که خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود ارائه می کنند) 

قیمت چادر ترانزیتی تهران | بازار روز برزنت ترانزیت...
چادر خیمه ای برزنتی| همه چیز درباره چادر خیمه ای ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat