دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ارزانترین قیمت پارچه برزنت نسوز در تهران

nass5555 قیمت پارچه برزنت نسوز

قیمت پارچه برزنت نسوز در تهران مقرون بصرفه و اقتصادی است. مرکز فروش انواع برزنت تهران، برزنت نسوز را با کیفیت تضمینی و قیمت ارزان از ما خرید نمایید.

 همه آنچه از مشخصات پارچه برزنت نمی دانید​ 

برزنت پارچه ای مستحکم، منعطف و ضد آب می باشد که در تولید آن از پارچه های پلاستیکی چون کرباس استفاده می شود.

برزنت از کاربردی ترین نوع پارچه های صنعت نساجی می باشد که به علت کاربردی بودن و کیفیت بالا تولید می گردد و دارای زیبایی چندانی نیست؛ چرا که کیفیت بالا سبب استفاده این پارچه شده و زیبایی نقش چندانی در فروش و کاربرد آن ندارد.

پارچه برزنت های ضد آب بیشتر در تولید انواع چادر، روکش انواع وسایل کشاورزی و صنعتی، خیمه های اسکلتی، روکش ضد آب تمامی محصولات، روکش، آلاچیق، چتر، انواع کاور، روکش ماشین، کیف های تبلیغاتی و غیره استفاده می شوند.
از ویژگی های پارچه برزنت می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاومت بالا و مستحکم بودن
• ضد آب و ضد حرارت
• ضد خراش و ضربه
• استقامت کششی بالا و منعطف بودن

• مقرون بصرفه بودن قیمت انواع پارچه برزنت 

کاربرد انواع پارچه برزنت نسوز و ضد آب 

برزنت نسوز نوعی پارچه برزنتی مستحکم و ضد آتشی است که از الیاف های مختلفی نظیر فایبر گلاس تولید می شود و علی رغم ضد حریق بودن به برزنت ضد آب و مستحکم شهرت دارد.

این نوع برزنت دارای مقاومت بالایی می باشد که در استرس دمایی بالا تولید می گردد و البته قیمت پارچه برزنت نسوز با توجه به کاربردی بودن و کیفیت بالای آن بسیار اقتصادی می باشد.
برزنت های نسوز که از پر کاربردترین نوع پارچه برزنتی مستحکم هستند، خود به چند دسته ی بر زنت نسوز فویلدار، برزنت نسوز سیلیکونی، برزنت نسوز سرامیکی، برزنت های سیم، برزنت های بدون سیم، برزنت نسوز فایبرگلاس و برزنت نسوز تفلونی تقسیم می شوند که در ضخامت های ۰٫۵ mm الی ۳ mm با عرض ۱۰۰ سانتیمتر قابلیت و کیفیت مناسب جهت محافظت حرارتی تولید می گردند.
برزنت های نسوز به دلیل قابلیتی که دارند در درز گیری داکت های کوره ها، درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل، آستر کاری سطوح داغ، عایق پشتیبان کوره ها، برزنت نسوز مخصوص عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری و در صنایع ساختمانی به عنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری کاربرد دارند.

مناسب ترین قیمت پارچه برزنت نسوز 

مرکز خرید پارچه نسوز یکی از بزرگترین شرکت های تولید و فروش آنلاین انواع پارچه برزنت در تهران است که سال های زیادی را به جهت تولید و توزیع برزنت باکیفیت فعالیت می کند.

قیمت پارچه برزنت نسوز در مرکز تولید و فروش مستقیم پارچه های برزنتی به صورت رقابتی عرضه می گردد که البته این قیمت بسیار مناسب و اقتصادی می باشد به طوری که باعث افزایش مشتری و در نتیجه تولید بالای آن می شود.
برزنت های نسوز به نسب سایر برزنت ها از مواد بیشتر و مقاومتری تولید می گردند؛ تا بتوانند علی رغم ضد آب و مستحکم بودن در برابر حرارت زیاد نیز مقاومت کنند؛ اما با وجود تمام موارد ذکر شده قیمت پارچه برزنت نسوز در مرکز فروش مستقیم و اینترنتی ارزان است.
اگر قصد خرید دارید یا می خواهید از قیمت پارچه برزنت نسوز آگاه شوید با ما تماس حاصل فرمایید.
پارچه برزنتی ارزان قیمت
خرید برزنت کانتینری از درب کارخانه
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 08 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat