دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت کانتینری از درب کارخانه

gsgdf88 خرید برزنت کانتینری

خرید برزنت کانتینری از درب کارخانه با قیمت تولیدی همین حالا امکان پذیر است. معتبرترین مرکز فروش اینترنتی انواع برزنت، بهترین پارچه برزنت ارزان را بصورت عمده و ارزان عرضه می کند.

آیا می دانید پارچه برزنت چیست؟
آیا با انواع برزنت پارچه آشنایی دارید؟
همانگونه که می دانید با توجه به ارتقا سطح علم تکنولوژی تمامی عرصه های اعم از صنعت نساجی تحت تاثیر این پیشرفت رشد کرده و هم اکنون با تولید کنندگان خارجی به رقابت می پردازند. امروزه با بهره مندی از تکنولوژی روز و تجارب متخصصین اهل فن، کیفیت و قدرت تولید پارچه های داخلی افزایش یافته و همین امر موجب اهمیت بالای بخش تولیدات داخلی کشور شده و روز به روز نیز این اهمیت بیشتر و کیفیت محصولات ارتقا می یابد.
پارچه برزنت نوعی پارچه مصنوعی و مستحکمی است که به جهت کاربردهای فراوانی تولید و توزیع می گردد؛ البته ناگفته نماند که پارچه برزنت خود دارای تنوع بسیاری به جهت انواع مواد کاربردی و مصارف های گوناگون دارد.
یکی از کارآمدترین نوع برزنت ها، پارچه برزنت کانتینری می باشد که در ادامه به شرح توضیحات بیشتری درباره تولید، کیفیت و خرید برزنت کانتینری خواهیم پرداخت.


برزنت کانتینری را بیشتر بشناسید


پارچه کانتینری نوعی برزنت محکم و ضد آب است که از مواد انعطاف پذیر، پلی استر، بوم یا پلاستیک تولید می شود.
برزنت های کانتینری دارای دو نوع، پارچه کانتینری یک رو و پارچه کانتینری دو رو هستند و معمولا در گوشه، کناره و لبه های خود، گیره های اتصالی دارد که این گیره های فلزی سبب اتصال راحت این پارچه ها می گردد.
• برزنت های کانتینری یک رو از یک لایه ی پارچه و یک لایه ی چرم مصنوعی تشکیل می شوند و این لایه مصنوعی باعث مقاوم و ضد آب بودن پارچه شده است.
• پارچه برزنت کانتینری دو رو همانگونه که از نام آن مشخص می باشد، دارای دو رویه است که هر دو لایه پارچه از چرم مصنوعی هستند، و به نسبت نوع یک و برزنت ها یک رو از مقاومت بسیار بالاتری بهره مند می باشند. (این نوع برزنت کانتینری بیشتر مورد توجه صنعت حمل و نقل قرار گرفته می گیرد.)
این محصول برای روکش ماشین های باری به کار می رود و با قابلیت ضد آب، ضد حرارت، ضد ضربه، آنتی باکتریال، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی در مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
می دانیم که صنعت حمل و نقل از مهم ترین صنایعی می باشد که به جهت حفظ بار ماشین و طبق مقررات این صنعت استفاده از چادرهای حفاظتی الزامی می باشد.
از مصارف دیگر پارچه برزنت کانتینری می توان به تولید انواع چادر، انواع کاور، چادرهای بنری، روکش کالسکه، روکش در صنایع خودرو، آلاچیق، انواع سایبان، صنعت کشتیرانی و ریلی و غیره اشاره نمود.



۴ نکته مهم قبل از خرید برزنت کانتینری

پارچه برزنت کانتینری جزو پارچه های کاربردی است که کیفیت نقش بسزایی در دوام و طول عمر بالای آن دارد؛ پس به هنگام خرید باید به کیفیت پارچه توجه زیادی داشت.
نوع مرکز خرید برزنت کانتینری نیز جزو فاکتورهای مهم رعایتی قبل از خرید پارچه می باشد؛ زیرا مراکز معتبر و مطمئن با توزیع بهترین و باکیفیت ترین نوع برزنت ها به این اعتبار و قدرت دست یافته اند و کیفیت بالای محصول فروشی از ارکان مهم فعالیت آنان می باشد.
لازم به ذکر است بدانید که روش خرید اینترنتی نیز جزو فاکتورهای خرید و فروش می باشد و با روش آنلاین می توان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرد.
در کلام‌ آخر به مهم ترین نکته قبل از خرید که توجه مارک پارچه است اشاره می کنیم. پارچه برزنت های مارک معتبر که خود تضمین کیفیت پارچه می باشند با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند.



قیمت برزنت کانتینری بصورت عمده:

قیمت برزنت کانتینری در بازار زیاد خوشایند نبوده؛ زیرا این روزها با افزایش شدید قیمت تمامی محصولات مواجهه هستیم و از طرفی دخالت واسطه گران نیز عاملی موثر بر این افزایش شدید قیمت ها است.
مرکز خرید برزنت کانتینری با فروش اینترنتی باعث ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مشتری و از طرفی حذف واسطه ها می شود که همین امر موجب حذف قسمتی از هزینه های اضافی می گردد.
از طرفی این مجموعه جزو فروشندگان عمده انواع پارچه برزنتی می باشد که قیمت عمده فروش محصولات آن رقابتی بوده و با درج قیمت خرید برزنت کانتینری، امکان مقایسه قیمت ها را برای کاربران فراهم می کند.
بهترین پارچه برزنت کانتینری را بصورت عمده و ارزان از این مجموعه بخرید.




مزایای خرید اینترنتی پارچه کانتینری

مرکز خرید برزنت کانتینری، با توجه به دگرگونی روش خرید و فروش و آنلاین شدن این فرآیند به جمع فروشندگان مجازی پیوسته و انواع پارچه برزنت کانتینری را بصورت اینترنتی عرضه می کند.
همانگونه که می دانید اکثر مردم پا به پای پیشرفت علم و ماشینی شدن تمامی زمینه ها حرکت کرده و به نوعی تابع علم روز و مد هستند و همین روش خرید جدیدی که به سرعت جای روش های قدیمی را گرفته از زیر شاخه های علم روزی می باشد که همین افراد از آن تبعیت کرده و بصورت اینترنتی خرید می کند.
این روش جدید به سرعت در جایگاه ویژه ای قرار گرفت؛ زیرا دارای مزیت هایی می باشد که در روش قدیمی و حضوری این ویژگی ها نبوده و همین مزایا باعث تمایز این دو روش از یکدیگر می گردد.
مرکز خرید برزنت کانتینری که جزو شرکت های اینترنتی است، با وارد شدن به دنیای مجازی با افزایش شدید مشتریان مواجهه شد، چرا که مشتریان این مجموعه اینترنتی نیز از مزایای خرید و فروش اینترنتی بهره مند خواهند شد.
از مزایای خرید برزنت کانتینری بصورت اینترنتی می توان دسترسی به مناسب ترین کیفیت و قیمت برزنت کانتینری اشاره نمود و همچنین سرعت و قدرت انجام خرید، دسترسی به گستردگی و تنوع محصولات، سفارش آنلاین و ... از دیگر مزیت های خرید اینترنتی به شمار می روند.

ارزانترین قیمت پارچه برزنت نسوز در تهران
انواع برزنت سقفی درجه یک مستحکم
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat