دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی ارزان قیمت

parche-berezenti-arzan-gheymat-3
از پارچه برزنتی به روش های مختلفی در صنعت استفاده می شود که مهمترین کاربرد آن در کشاورزی است. کشاورزان در مقیاس کوچک و بزرگ و به خصوص برای ساخت گلخانه از این پارچه استفاده می کنند زیرا در گلخانه باعث رشد سریع گیاهان شده و به راحتی تنظیم می شود. برای خرید پارچه های برزنتی ارزان قیمت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.

کاربرد پارچه برزنتی ارزان قیمت در کشاورزی و دامداری

پارچه برزنتی را می توان برای پناهگاه موقت دام در ماه های گرم یا سرد استفاده کرد. آنها یک ماده اصلی در اطراف مزرعه و خانه هستند، به خصوص اگر در منطقه مستعد بارندگی یا هوای شدید زندگی می کنید. این نوع پارچه ها ضد آب هستند و در شرایط مختلف آب و هوایی می توانند از محصولات کشاورزی و دامی شما محافظت کنند.
دام برای کشاورز ایرانی سرمایه مهمی است. برخی از کشاورزان به طور انحصاری، اقدام به نگهداری و پرورش گاو، بز، گوسفند و ... می کنند. در هر صورت، دام نشان دهنده سرمایه گذاری مهمی است که کشاورز توانایی پرداختن به آن را ندارد. آنها باید از چنین دامهایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت کنند. در این زمان پارچه های برزنتی بسیار مفید و نجات دهنده خواهند بود.

اگرچه حیوانات به اندازه انسان در معرض شرایط محیطی نیستند، اما هوای نامناسب هنوز می تواند برای دام مضر باشد. به همین دلیل است که کشاورزان برای دور نگه داشتن حیوانات از هوای نامناسب، انبارها و سازه های دیگری می سازند. با این حال ، گاهی اوقات یک انبار بزرگ حیوانات به راحتی قابل اجرا نیست. چنین مواردی برای پارچه برزنتی مناسب است. با کمی خلاقیت و ابزار مناسب لوازم کشاورزی، کشاورز می تواند یک پناهگاه برزنتی بسازد که بتواند از حیوانات خود و یا محصولات کشاورزی خود محافظت لازم را ایجاد کند.
1. محافظت در برابر خورشید
در شهرستان های گرم، به ویژه در جنوب و جنوب غربی ، آفتاب گرم می تواند برای دام به اندازه زیادی خطرناک باشد. با این وجود ساخت چندین انبار در وسط مزارع غیر عملی است. از پارچه برزنتی در کشاورزی می توان برای ایجاد محافظت کافی که هم موقتی و هم قابل حمل است استفاده کرد.

اغلب اوقات این پناهگاه های قابل حمل را می بینید که به فرم شکل "U" ساخته شده اند. پارچه برزنتی ممکن است توسط یک قاب آلومینیومی پشتیبانی شود که می تواند به سرعت جدا شده و به مکان دیگری منتقل شود ، یا بخشی از یک ساختار چوبی دائمی باشد که حتی هنگام حذف پارچه برزنتی نیز باقی بماند. در هر صورت ، این نوع پناهگاه از هر دو طرف باز است. تنها هدف آن ایجاد سایه مورد نیاز برای حیوانات است.

عرضه پارچه برزنتی ارزان قیمت

دنیای چادر مدل های مختلفی از پارچه برزنتی را در رنگ بندی های مختلف و با کیفیت بسیار خوب برای مشتریانش عرضه می کند. شما با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به این فروشگاه می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین نوع برزنت را برای فعالیت خود انتخاب کنید. 

چادر برزنتی و انواع آن
ارزانترین قیمت پارچه برزنت نسوز در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat