دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ارزانترین قیمت رول برزنت ضد آب در بازار

zedabujtfjj5 برزنت ضد آب

رول برزنت ضد آب در بازار اینترنتی مرکز تولید و توزیع انواع پارچه برزنت؛ با قیمت مناسب عرضه می گردد. ارزانترین برزنت ضد آب را همین حالا بدون واسطه بخرید.

 پارچه برزنت، نوعی پارچه ای پیشرفته و کارآمد است که به جهت جنس و الیاف مصنوعی که در آن به کار برده شده، با نام پارچه های مصنوعی و اما بسیار پر کاربرد از آن استفاده می شود.

برزنت، با توجه به جنس و کاربرد آن دارای انواع مختلفی است که یکی از رایجترین نوع برزنت ها، برزنت ضد آب می باشد. در ادامه توضیحاتی را از قبیل مشخصات، کیفیت و قیمت رول برزنت ضد آب ارائه خواهیم داد.

پارچه برزنت ضد آب و هر آنچه از آن نمی دانید

برزنت ضد آب پارچه ای مقاوم و مستحکم می باشد که از جنس کرباس، پلی استر با روکش یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است.
منظور از ضد آب بودن برزنت، یعنی این‌ پارچه بتواند در برابر فشار ۱۰۰۰ میلیمتر آب مقاومت کند و نشتی نداشته باشد.
برزنت های ضد آب به علت همین ویژگی عدم رطوبت است که جایگاه ویژه ای در صنعت نساجی پیدا کرده اند.
این نوع برزنت ها، از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید، آب، حرارت، ضربه و خراش برخوردار بوده و از مواد uv ضد اشعه ماوراء بنفش خورشید ساخته شده اند.
برزنت ضد آب علاوه بر موارد ذکر شده در برابر رشد و تکثیر باکتری ها مقاوم می باشد و همین مزیت دلیلی است، تا از آن برای استفاده در بیمارستان و مراکز بهداشتی انتخاب شود.
تمامی این ویژگی ها واسطه ای شده اند تا پارچه برزنت ضد آب در مصارفی مانند روکش اتومبیل، داربست های موقتی، انواع چادر ماشین، چادرهای مسافرتی، چتر، آلاچیق، کالسکه، روکش کولر، صنعت کشتیرانی، صنعت کشاورزی، صنعت دامپروری و غیره استفاده شود.
توجه داشته باشید که در تولید برزنت ها ضخامت این پارچه ها بر زیبایی آنان برتری داشته و دارای رنگ و طرح محدودی هستند و از برزنت ضد آب به همین دلیل است که به عنوان یک پارچه کاربردی استفاده می شود.
یک پارچه برزنت ضد آب دارای انعطاف بوده و خاصیت کشسانی دارد و این پارچه ها در لبه ها و گوشه های خود دارای گیره های فلزی هستند که استفاده و نصب آنان را راحتر کرده اند.


قیمت رول برزنت ضد آب چه نرخی در بازار دارد؟

همانگونه که اشاره شد، برزنت دارای ساختار پارچه ای، ضد آب و مستحکم و در اشکال مختلفی نظیر رولی و توپی تولید و عرضه می شود.
قیمت رول برزنت ضد آب نیز با توجه به همین اشکال ساختاری و حتی کیفیت پارچه تعیین می گردد.
یعنی قیمت رول برزنت ضد آب با عواملی از جمله جنس پارچه برزنت، همچنین ضد آب بودن و حتی نحوه خرید آن ارتباط مستقیم دارد.
اما با تمامی این موارد ذکر شده باید گفت که قیمت این پارچه در بازار نیز دچار نوسان شده و به دلیل تحریم های علیه ایران با افزایش قیمت شدیدی همراه بوده است؛ اما اگر قصد خرید بهترین رول برزنت ضد آب ارزان قیمت را دارید می توانید از طریق ارتباط با مشاورین این مجموعه پارچه برزنت ضد آب را از درب کارخانه با قیمت اقتصادی تهیه کنید.

فروش ویژه بهترین برزنت ضد آب با قیمت درب کارخانه

مرکز فروش رول برزنت ضد آب، با فروش اینترنتی سبب ارتباط مستقیم بین خریداران و تولید کننده شده است. این مرجع در تلاش بوده تا با این فرآیند، موجب حذف واسطه گران شده و بهترین رول برزنت ضد آب را به قیمت تولیدی به دست مصرف کننده برساند.
جهت خرید رول برزنت ضد آب درجه یک و ارزان قیمت، همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت چادر برزنتی عشایری
مرجع فروش برزنت کانتینری تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat