دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی عشایری

gheymat-chador-berezenti-ashayeri-3
قیمت چادر برزنتی عشایری همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مشتریان بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این محصول در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت چادر عشایری بسته به کیفیت محصول و نوع آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این محصول، شما می توانید به مرکز فروش دنیای چادر مراجعه کنید و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی دنیای چادر به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.

چه عواملی بر قیمت چادر برزنتی عشایری تاثیر می گذارد؟

همانطوری که می دانید کیفیت، مهمترین عامل در قیمت گذاری چادر برزنتی عشایری است. محصولات با کیفیت و پرکاربرد قطعا نسبت به محصولات معمولی قیمت بیشتری دارند. بر اساس مطالعات انجام شده مشخص شد که، چادرهای برزنتی از محصولات صنعتی پرمصرف می‌باشد و در ردیف کالاهای محبوب قرار گرفته است. علیرغم اهمیت ویژه ای که این محصول دارد، بازار این محصول استراتژیک همواره مستعد بروز نوسانات قیمتی می‌باشد.

از این رو در این مطلب عوامل موثر بر تعیین چادر برزنتی عشایری بررسی شده است. به این منظور، برای درک بهتر این عوامل آنها را به صورت جداگانه در زیر آورده ایم که عبارت هستند از:
 نوسانات ارزی
 بازار واردات و صادرات
 تولید سالانه این محصول
 قیمت جهانی برزنت
با بررسی های صورت گرفته در زمینه قیمت چادر برزنتی عشایری و همچنین با بررسی عوامل ذکر شده در بالا، به این نتیجه رسیدیم که پارامترهای موجود مخصوصا نوسانات ارزی در بازار بیشترین تاثیر را بر روی قیمت می گذارد، به طوری که با افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، قیمت خرید چادر عشایری نیز افزایش زیادی را به خود دیده است.

تولید چادر برزنتی عشایری 

در طول نیم قرن گذشته علاقه عشایر و سایر گروهای اجتماعی در جهان به چادرهای با کیفیت مانند چادر برزنتی عشایری به شدت افزایش یافته است. جستجوی اشکال ساختاری جدید برای اسکان و همچنین پوشش دهانه های طولانی و نیز ساخت خانه های موقت ارزان قیمت و ضد آب همواره هدف اصلی عشایر و دیگر گروه ها بوده است. با ظهور تکنیک های جدید تولید چادر، چادرهای برزنتی غالباً جواب صحیح را ارائه می دهند و از نظر اقتصادی و هزینه نگهداری بسیار مناسب هستند.

بهترین و مهمترین مزیت مانند چادر برزنتی عشایری این است که شما می توانید آنها را به مدت محدودی و یا طولانی به هر جایی ببرید و بعد از انجام کارتان آنها را جمع کرده و نگه دارید، به این ترتیب شما نیازی به درست کردن یک سرپناه دائم ها و صرف هزینه بیشتر ندارید.

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر یکی از بزرگترین و نیز محبوب ترین مراکز برای فروش چادر برزنتی عشایری در ایران است، این فروشگاه با داشتن نیروی متخصص و مجرب در این زمینه همواره تلاش نموده تا از نظر قیمت، کمترین و ارزانترین قیمت ها را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. پیشنهاد ما برای شما مراجعه به مرکز است. در ضمن می توانید سایر محصولات برزنتی را با ارزان ترین قیمت از این مرکز تهیه کنید. 

استعلام قیمت انواع چادر برزنتی نظامی
ارزانترین قیمت رول برزنت ضد آب در بازار
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat