دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرجع فروش برزنت کانتینری تهران

kaaa5556 برزنت کانتینری تهران

 فروش برزنت کانتینری تهران هم اکنون در معتبرترین سایت اینترنتی با قیمت باورنکردنی عرضه می شود. برای خرید عمده باکیفیت ترین برزنت همین حالا اقدام کنید.

پارچه برزنت چیست؟ آیا با تنوع برزنت ها آشنایی دارید؟ پارچه برزنت، نوعی پارچه ضد آب، مستحکم، مقاوم، اقتصادی و پر کاربرد صنعت نساجی است که از پنبه و پلی استر و در عرض 100 تا 200 سانتیمتری تولید می شود.
تنوع طرح و رنگ برزنت ها محدود است؛ چرا که این پارچه به دلیل کیفیت آن است که کاربرد دارد.
برزنت ها با ساختار یک لا نخ تا شش لا نخ و در وزن های 220 الی 740 گرمی تهیه می شوند. این پارچه به دلیل الیاف مصنوعی کاربردی در آن از قیمت پایینی برخوردار است و پر کاربرد ترین نوع آن برزنت کانتینری می باشد. برای آشنایی بیشتر با این نوع برزنت و مصارف آن ادامه مطالب را بخوانید.

انواع برزنت کانتینری


پارچه برزنت کانتینری، نمونه ای بارز و مستحکم از خانواده برزنت ها می باشد که عمده کاربرد آن به جهت تولید چادر ماشین است. پارچه برزنت کانتینری از مزیت هایی چون، مستحکم بودن، ضد آب، ضد آتش، خاصیت کشسانی، منعطف بودن و ... بهره می برد.
این نوع برزنت معمولا در رنگ هایی مانند سفید، سبز، نارنجی و آبی تولید می شود که دارای ویژگی ضد پوسیدگی، ضد کپک، ضد اشتعال است.
ضد آب بودن این پارچه به این دلیل می باشد که توسط مواد محلول ضد آب لاستیک، پلی وینیل، کلراید، سیلیکون و موم پوشش داده شده؛ تا مقاومت آن در برابر رطوبت بالا برود.
ویژگی های منحصربفرد پارچه کانتینری باعث شده تا از آن علی رغم کاربرد به عنوان پوشش بار ماشین، در ساخت پوشش فضاهای باز، مسقف کردن سوله، چادرهای امدادی، انواع کیسه خواب، غرفه، انبار، حیاط، آلاچیق، سالن های ورزشی و بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده شود.
پارچه برزنت های کانتینری خود در دو نوع یک رو و دو رو تولید می گردند که نوع یک رو پارچه از یک لایه چرم مصنوعی و یک رو پارچه تشکیل شده؛ اما در پارچه کانتینری های دورو، هر دو لایه پارچه متشکل از چرم مصنوعی هستند. ناگفته نماند که پارچه برزنت کانتینری دو رو مقاومت و دوام بیشتری نسبت به نوع یک لایه برزنت کانتینری دارد.

سوالی که شاید برای اکثر خریداران برزنت کانتینری پیش بیاید، این است که چگونه و از کجا می توانم پارچه برزنت درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنم؟
اولین نکته خرید توجه به کیفیت پارچه است؛ اما با وجود اجناس تقلبی موجود در بازار که با برند شرکت های معتبر و با قیمت بالایی به فروش می روند باید گفت که اعتماد خریدارن نسبت به برخی از فروشندگان از بین می رود. پس جهت خرید بهترین پارچه کانتینری ارزان قیمت باید به یک مرجع معتبر مراجعه نمود.
مرکز فروش برزنت کانتینری در تهران، یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع تولید و توزیع برزنت در کشور است که توانسته است با چند سال تولید و عرضه پارچه کانتیتری درجه یک و قیمت مناسب، رضایت خریداران را جلب نماید.
شما می توانید از طریق کارشناسان مرکز فروش برزنت کانتینری در تهران همین حالا با ثبت سفارش خود، یک خرید لذت بخش و بصرفه را تجربه کنید.

چند نکته مهم قبل از خرید برزنت کانتینری در تهران


برای خرید هر محصولی باید نکاتی را مد نظر قرار داد که با توجه به رعایت این نکات می توان یک خرید مقرون بصرفه و باکیفتی داشت.
برزنت های کانتینری که به پارچه های ضد آب و مقاوم مشهود هستند و دلیل خواهان زیاد این پارچه همین مقاومت و کیفیت آنان می باشد؛ پس کاربردی بودن این پارچه دلیل موجهی است تا ما به هنگام خرید نکاتی را به واسطه کاربرد فراوان آن رعایت کنیم.
کیفیت برزنت کانتینری یکی از ارکان اصلی و مهم خرید این پارچه تلقی می شود، چرا که پارچه برزنت کانتینری بی کیفیت در برابر عوامل طبیعی مقاومت نداشته و طول عمر آن نیز کاهش می یابد. نمونه کاربرد پارچه کانتینری، چادر ماشین های باری است؛ پس ممکن است که بار ماشین حاوی مواد غذایی باشد که در این صورت چادر باید در برابر تمام عوامل اعم از باران، برف، تگرگ، سرما، گرما، حرارت، نور خورشید، ضربه، خراش و ... از خود مقاومت نشان دهد.
این ها نشانده حساسیت کاربرد پارچه برزنت کانتیتری است و این حساسیت، خریدار را ترغیب به رعایت نکات مهم قبل از خرید می کند.
کیفیت برزنت، نوع پارچه برزنتی ( یک رو یا دو رو)، میزان مقاومت و سختی بالای پارچه، شرکت تولیدی، مقاومت کششی و... همگی از نکات مهم قبل از خرید به حساب می آیند که اگر می خواهید بهترین پارچه را با کیفیت بالا بخرید باید الزاما به تمامی نکات توجه داشته باشید.

نمایندگی فروش برزنت کانتینری تهران


همانگونه که اشاره شد برزنت ها به دلیل کیفیت خوب از اهمیت بالایی برخوردارند و کاربرد فراوانی در اکثر صنایع دارند. به دلیل حائز اهمیت بودن برزنت کانتینری، مراکز بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید و توزیع این پارچه کرده اند.
اما از میان تمامی این شرکت ها، نمایندگی فروش برزنت کانتینری تهران، یکی از مراکز بزرگ و تجاری پارچه برزنت در کشور است که بهترین برزنت را تولید و به صورت عمده توزیع می کند.
با فروش اینترنتی این مرکز دیگر نیاز نیست، تا در بازارهای مختلف به دنبال خرید بهترین برزنت کانتینری ارزان قیمت، وقت خود را هدر دهید، بلکه کافیست تا با مطالعه مطالب ذکر شده و حتی اطلاع درج شده درباره کیفیت و قیمت برزنت کانتینری به مقایسه قیمت ها با سایر مراکز پرداخته و بعد محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید.
نمایندگی فروش برزنت کانتینری تهران، جهت فروش بهترین برزنت کانتینری، میزبان شما خریداران عزیز است.


ارزانترین قیمت رول برزنت ضد آب در بازار
قیمت انواع چادر برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat