دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ضد آب و آفتاب

Waterproof-and-sunproof-tarpaulin

برزنت نوعی از جنس پارچه محسوب می‎گردد که از خصایص پارچه برزنت ضخامت، استحکام، ضد آب و ضد آفتاب بودن آن را می‏توان بیان نمود. از موارد استفاده جهت خرید برزنت می‏توان به ساخت و تولید کیف و ساک به خصوص ساک‏های تبلیغاتی، دوخت و استفاده چادرهای مسافرتی که در ابعاد و اشکال مختلف انجام می‎گیرد.

همینطور جهت تولید کیف‎های ضد آب، کاربردهای نظامی، تولید چتر، تولید روکش برای کولر و نظایر آن، چادر ماشین به ویژه وسایل نقلیه سنگین، تهیه سایبان و خیمه، جهت دوخت پرده‏های ضخیم، روکش وسایل و تجهیزات کشاورزی یا جهت کاور برای انواع و اقسام اجناس و غیره را نام برد. نکته مهم و اساسی در مصرف و خرید برزنت مقاومت مطلوب آن در برابر آفتاب و آب را می‏توان بیان نمود به طور مثال در امر تولید ساک‏های تبلیغاتی کیفیت مطلوب آن موجب میشود که به راحتی کار چاپ به خوبی و با کیفیت بالا بر روی برزنت محقق گردد. 

 فروش برزنت ضد آب

برزنت ضد آب اصولا با لایه‏ای از جنس پی‎وی‎سی پوشانده می‎گردد. خرید برزنت به جهت اینکه این پارچه می‎تواند در مقابل فشار تقریبی 1000 میلی‎لیتر آب مقاومت و دوام بالایی داشته باشد توصیه می‏گردد. به گونه‎ای که هیچ نوع درز یا شکافی در آن بوجود نخواهد آمد و به راحتی قابلیت تحمل در برابر فشارهای بالای آب را خواهد داشت.

لذا به دلایل ذکر شده برزنت ضد آب خواهان بیشماری در صنعت پوشاک دارد. از جمله موارد کاربرد و خرید برزنت به ویژه برزنت ضد آب در بیمارستانها و مراکز درمانی و اورژانس‏ها و غیره می‎باشد. علت این امر هم غیرقابل نفوذ بودن برزنت و مقاومت مطلوب آن جهت مقابله با انواع باکتریهای مهلک ذکر گردیده است.

 فروش برزنت ضد آفتاب

به جهت مقاومت بالا و ضخامت بسیار بالای پارچه برزنت به نور خورشید از برزنت ضد آفتاب استفاده می‎گردد. برزنت ضد آفتاب دارای قابلیت نسوز بودن و ضد آتش می‎باشد. لذا تحمل بالایی در برابر حرارت مستقیم دارد. از جمله کاربردهای برزنت ضد آفتاب می‎توان به استفاده آن در صنایع جوشکاری و ریخته‎گری و ساختمانی نام برد که عمدتا به عنوان عایق مورد استفاده می‎باشند

دنیای چادر همچنین در این زمینه مقاله های زیر برای خواندن پیشنهاد می دهد:

پارچه ترانزیتی نقره ای

چه محصولاتی با پارچه برزنت می توان تولید کرد؟

قیمت برزنت در بازار

قیمت برزنت ضد آب با توجه به نوسانات بازار و همینطور نبود امکانات و تجهیزات لازم جهت تولید مواد اولیه آن و همچنین نوسانات موجود بر قیمت دلار و ارز، دائما در حال تغییر می‏باشد. به گونه‏ای که در برخی موارد قیمت برزنت همچون کالاهای مهم و اساسی که دستخوش تغییر می‏گردند، قیمت انواع و اقسام پارچه برزنت هم در حال تغییر است.

البته باید این مطلب را ذکر نمود که ناخودآگاه این تغییر و تحولات در قیمت هم سبب گمراهی و بلاتکلیفی مصرف کنندگان گرامی و همچنین موجب سردرگمی تولیدکنندگان نیز می‎شود که بعضا جهت فروش برزنت ناچار به ذکر قیمتهای حدودی به مشتریان عزیز می‎گردند.

این در حالی است که همواره مشتریان به دنبال برزنت ارزان قیمت می‎باشند. بر حسب نوع بافت پارچه برزنت و نیز ضخامت و نوع الیاف مورد استفاده در آن، قیمت برزنت متفاوت می‎باشد. فروش برزنت در ابعاد و اندازه‏های گوناگون صورت می‎پذیرد. پارچه برزنتی جهت استفاده در مکان‎هایی با فضای باز، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می‏باشد.

خرید و فروش برزنت

یکی از کاربردی‎ترین نوع پارچه‎های برزنت، پارچه برزنتی شمعی می‎باشد که این قبیل پارچه‎ها جهت خرید و استفاده برای ساخت چادرهای محافظ خودرو، ساخت آلاچیق و همچنین پوشش استخرها و مکان‏های مسقف بزرگ خریدار فراوانی دارد که در رنگ‎بندی‏های مختلف و در عرض بین 100 تا 200 و در وزن‎های 220 تا 750 عرضه می‎گردد. یکی دیگر از انواع پارچه ‏های برزنتی که مورد فروش فراوانی دارد، برزنت مخصوص جهت تولید و عرضه انواع کیف، کاور و ساک‏های تبلیغاتی می‎باشد.

با نگاهی به لیست قیمت اینگونه پارچه‏ها متوجه خواهید شد که با توجه به کیفیت بالا و عرضه کار خوب بالاخص جهت چاپ در کارهای تبلیغاتی، پارچه برزنتی مقرون به صرفه خواهد بود. عرض اینگونه پارچه‏ها 160 و رول آن 50 متر است که در انواع و اقسام رنگهای مختلف به کار می‏رود. 

پارچه ‏های برزنتی ضد آب و نفوذ اشعه نور خورشید که با لایه‏ هایی مانند پی‏وی‏سی یا چرم پوشانده می‎ شوند، با نامهای همچون برزنت ترانزیتی یا کانتینری شهرت دارند که جهت فروش عرضه می ‎گردند. عرض آنها تقریبا 150 متر و طول رول آنها تقریبا 28 متر است. این قبیل پارچه‏ها جهت استفاده برای چادر تریلر یا کامیون مرسوم می‎باشد. 

شناخت پارچه برزنت نظامی
چادر ترانزیت چیست؟

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat