دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیت چیست؟

chador_teranzit.jpg

تریلی های ترانزیتی به دلیل اینکه حمل بار در سطح وسیعی انجام می دهند نیاز به چادر ترانزیت دارند. این چادر ها عموما از جنس برزنت انتخاب می شود و برای پوشش قسمت بارگیری کالای تریلی و ماشین های باری از این چادر ها استفاده می شود.

نصب این چادر ها برای تریلی ها ضروری است چرا که در حین حمل بار جلوی خیلی از آسیب ها را می گیرد و راننده و صاحب بار خیال شان راحت تر خواهد بود و نگرانی بابت جابه جایی و دزدیده شدن و یا حتی خیس شدن ندارند.
این چادر ها اصولا از یک لایه پارچه و یک لایه هم چرم مصنوعی ساخته می شوند تا دوام بالا تری داشته باشد و در برابر بارندگی نفوذ ناپذیر باشد.
با توجه به تنوع این پارچه ها در بازار، برای خرید چادر ترانزیت باید دقت لازم را داشته باشد تا نوع مرغوب آن را خریداری کنید.
بدلیل مرغوبیت و دوام بالای این پارچه ها استفاده های دیگری هم از این چادر های ترانزیتی می شود مثل پوشش برای سازه های اسپیس فریم، سقف های موقت و سایبان ها و همچنین وانت ها و نیسان ها هم از این نوع چادر ها استقبال و استفاده می کنند.
نوع دوخت چادر ترانزیت هم بسیار مهم است حتی ممکن است چادر ترانزیت تریلی ارزان قیمت برای خریداری وجود داشته باشد ولی ممکن است مرغوبیت و دوام لازم را نداشته باشد و به این نکته باید توجه کافی را داشته باشید.
نوع مرغوب این چادر ها استاندارد بالایی دارند و راننده ها و صاحبین تریلی با خیال راحت می توانند این چادر ها و سازه ها را نصب کنند.

کاربرد و ویژگی های چادر ترانزیت چیست؟
چادر ترانزیت علاوه بر پوشش قسمت بارگیری تریلی ها کاربرد های دیگری هم به دلیل مرغوبیت و استحکام شان دارند مثل سایبان های مکان های تفریحی و فروشگاهی، برای پوشش سازه های اسپیس فریم، بعنوان کاور برای پوشش کالا و اجناس در انبار ها، برای پوشش و روکش برای محصولات کشاورزی، در دوخت چادر های مسافرتی و چتر و کالسکه از پارچه های ترانزیتی استفاده می شود.
متقاضیان و مشتریان بدلیل دوام و استقامت این پارچه ها روز به روز در حال افزایش هستند.
خریداران تریلی های ترانزیتی باید خیلی زود اقدام به نصب چادر ترانزیت نمایند.
این چادر ها ویژگی هایی دارند که آن ها را متمایز کرده از جمله: مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر یخ زدن و حرارت بالا، منعطف و سبک بودن چادر ترانزیت، جنس با دوام این پارچه ها در برابر خیلی از مواد شیمیایی و دوام آن ها در برابر اشعه ی UV یا همان ماورا بنفش خورشید از مهمترین ویژگی های این پارچه ها است.
استفاده و نصب این چادر ها برای تریلی ها باعث می شود کالا و اجناس سالم به دست صاحب خود برسند و احتمال آسیب بطور قابل توجهی کاهش می یابد و راننده ی تریلی متحمل ضرر و زیان مالی و پرداخت خسارت نمی شود.

از چه جاهایی می توان چادر ترانزیت خریداری و تهیه کرد؟
متقاضیان و مشتریان چادر ترانزیت برای تهیه و خریداری می توانند به بازار هایی که فروش چادر ترانزیت انجام می دهند مراجعه کنند و یا حتی با جستجو در اینترنت، شرکت ها و کارگاه هایی که تولید چادر ترانزیت تریلی می کنند را می توان به راحتی پیدا کرد.
اصولا این کارگاه ها و شرکت ها دوخت چادر ترانزیت تریلی را خودشان انجام می دهند و برای فروش و عرضه آماده ی خدمت رسانی هستند.
برای انتخاب نوع مرغوب و جستجوی قیمت چادر ترانزیت باید جاهای مختلف را بررسی کنید تا بتوانید بهترین نوع این پارچه ها را خریداری کنید چرا که مطمئنا نوع نا مرغوب و نا مناسب هم در بازار بسیار زیاد شده و ممکن است در انتخاب دچار اشتباه شوید.
شرکت های معتبر فروش این چادر ها، مشاوران و متخصصانی دارند که شما را در خرید و نصب به طور کامل راهنمایی می کنند.
پس از خریداری نوع مناسب این چادر ها بهتر است برای نصب و راه اندازی درست، از نصاب های این چادر ها کمک بگیرید چرا که به تنهایی خود شما از پس این کار بر نمی آیید و کار چندان راحتی نیست و دچار مشکل می شوید، ولی نصب بوسیله ی نصاب این چادر ها که تجربه ی کافی را در این زمینه دارند، به درستی و خیلی سریع انجام می شود.
برزنت ضد آب و آفتاب
سازه چادری فرودگاه جده و کاربرد آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat