دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مقاومت پارچه برزنت در برابر مواد شیمیایی

Resistance-of-tarpaulin-fabric-to-chemicals-1

با خرید پارچه برزنت های مقاوم در برابر مواد شیمیایی با کیفیت در سایبان، حفاظت مورد نیاز خود را با قیمتی که می توانید بپردازید، دریافت کنید. برزنت های ویژه مقاوم در برابر مواد شیمیایی ما با یک پوشش پیشرفته ساخته شده اند که آن ها را در برابر حلال ها، اسیدهای خاص، مایعات خورنده، گریس، کپک و غیره کاملاً مقاوم می کند. این بدان معناست که بدون توجه به نوع مواد شیمیایی که با آن کار می کنید، محافظتی را که شما نیاز دارید، ارائه می دهند. هنگام تمیز کردن یا انجام پروژه های بازسازی از آن ها در اطراف خانه یا هنگام کار با مواد سوزاننده و عوامل خورنده از برزنت ها در محل کار استفاده کنید. 

برزنت های مقاوم در برابر سایش به اندازه کافی قوی هستند تا در هر شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و حتی می توانند در برابر اشعه ماوراء بنفش، سرمای شدید و غیره محافظت کنند. شما قادر خواهید بود تا از آن ها در تمام طول سال برای پوشش تجهیزات، اتومبیل ها، مکان های کاری و موارد حساس استفاده کنید. هنگامی که در صنعتی مانند کشاورزی، معدن یا حمل و نقل کار می کنید، باید با عوامل محیطی شدید و عوامل جوی خشن دست و پنجه نرم کنید. لذا داشتن برزنت های با کیفیت که برای مقابله با شرایط سخت طراحی شده اند، ضروری است.

 روکش برزنتی مقاوم در برابر مواد شیمیایی

روکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی سایبان ها و برزنت ها در طیف وسیعی از اندازه ها موجود هستند. پارچه برزنت ‌ها شامل گره‌ های از پیش تنظیم شده برای چسباندن یا آویزان شدن آسان و هم چنین لبه ‌های بادوام و تقویت ‌شده برای کمک به جلوگیری از شکستگی و پارگی هستند. آن ها در اندازه های کوچک برای خرید با قیمت ارزان موجود می باشند که برای مشاغل داخلی یا پوشاندن اقلام کوچک و هم چنین اندازه های بزرگ تر که برای مصارف صنعتی مناسب تر هستند، مناسب اند. اگر در بازاری فعالیت دارید که برای مقاومت در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی و هم چنین مایعات ساینده به یک برزنت سخت نیازمند هستید، برزنت های مقاوم در برابر مواد شیمیایی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشند. 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه برزنت مناسب ترانزیت ها

 برزنت های سنگین مقاوم در برابر مواد شیمیایی از چه چیزی ساخته می شوند

برزنت های سنگین معمولاً از یک پلیمر با چگالی بالا مانند پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی پروپیلن (PP) یا پلی اتیلن (PE) ساخته می شوند. این مواد دارای تعدادی ویژگی هستند که آن ها را برای کاربرد های سنگین ایده آل می کند. برزنت های پی وی سی معمولاً برای پوشش های کامیون و کاربرد های صنعت ساختمان استفاده می شوند در حالی که برزنت پلی اتیلن بافته شده یا برزنت پلی پروپیلن معمولاً در مواردی مانند پوشش های بزرگ پناهگاه، صفحات زمینی، برزنت های یونجه و پوشش های دانه استفاده می شود.

پارچه برزنت های سنگین ممکن است از مواد دیگری نیز استفاده کنند، به عنوان مثال، چشمک های فولادی ضد زنگ، حلقه های بافته شده تقویت شده با طناب، یا حلقه های فولادی ضد زنگ. انتخاب یک پارچه برزنت با کیفیت سفارشی به شما این امکان را می دهد که راه حل ایده آلی را برای نیازهای خود دریافت کنید، چه اندازه های فوق العاده بزرگ، درزهای جوش داده شده با حرارت، چشمک های تقویت شده، نگهدارنده اسناد یا هر ویژگی خاص دیگر. 

چه مواردی در ساخت یک برزنت سنگین در نظر گرفته می شود؟ 

یک پارچه برزنت سنگین در مواد PVC معمولاً تقریباً 900 گرم در متر وزن دارد که برای برزنت های رول در صنعت حمل و نقل استفاده می شود. وقتی صحبت از برزنت PVC بسیار سنگین می شود، وزن این ماده معمولاً تقریباً 1000 گرم در متر و بالاتر است که برای منابع آب، مخازن و سایر کاربرد های تخصصی مشابه ایده آل هستند. اگر یک برزنت PP یا PE (پلی پروپیلن یا پلی اتیلن) را در نظر می گیرید، تقریباً 300 تا 360 گرم در متر برزنت سنگین و یک برزنت فوق سنگین در PP یا PE (پلی پروپیلن یا پلی اتیلن) حدود 400 گرم در متر است. همیشه بهتر است برای مشاوره در مورد نیاز های خاص خود با سازنده متخصص پارچه برزنت صحبت کنید، زیرا برنامه هایی وجود دارد که برخی از مواد بدون در نظر گرفتن وزن، بهتر از سایرین عمل می کنند و هم چنین مقرون به صرفه تر هستند. این می تواند به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر ترک خوردگی، انعطاف پذیری و کاربرد خاص شما باشد. 

برزنت های سنگین در برابر مواد شیمیایی چقدر دوام می آورند؟ 

درز های چند لایه گرما بندی شده  پارچه برزنت های وینیلی سایش را کاهش می دهند. برزنت‌ هایی مانند این ها در صورت نصب بر روی کامیون‌ ها، مخصوصاً کامیون‌ های سنگین، می ‌توانند پنج تا ده سال در استفاده روزانه مقاومت کنند. پوشش آن ها به تجهیزات و حمل و نقل کامیون نیز گسترش می یابد. 

برزنت چقدر زیر زمین دوام می آورد؟ 

آب قسمت‌های پایین را پر می‌کند و باعث می‌شود سوراخ‌ های زیر برزنت نشت کند. درست روی هر چیزی که زیر آن است. اگر شیب سقف در نظر گرفته شود، یک برزنت پس از نصب صحیح باید دو سال کامل دوام بیاورد. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله روکش برزنتی غلات را نیز مطالعه کنید.

 

برنامه های کاربردی برای برزنت های سنگین مقاوم در برابر مواد شیمیایی

پارچه برزنت سنگین بسیار بزرگ در طیف گسترده ای از کاربرد ها در تعدادی از صنایع، از جمله کشاورزی، حمل و نقل و تدارکات، معدن، و صنعت ساختمان استفاده می شود. مثلا:

  • برزنت های مسطح برای پوشاندن منافذ سقف و دیوار ساختمان ها در حین ساخت
  • روکش برزنتی برای کانتینر های حمل و نقل
  • برزنت رول برای تریلی و کامیون
  • روکش های صاف یا دارای قالب برای ماشین آلات، تجهیزات و محصولات
  • پرده های کشویی برای کارگاه ها و غیره
  • برزنت های مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مطمئن نیستید که چه نوع یا اندازه ای برای برنامه شما مناسب است؟ با یکی از متخصصان دنیای چادر صحبت کنید. پارچه برزنت به صورت سفارشی و بنا به نیاز مشتریان گرامی تهیه می شود.. 

شما می توانید برای خرید مشمع کانتینری، ترانزیتی، برزنت و غیره با مشاوران و کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید. 

ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی
پارچه برزنت مناسب ترانزیت ها

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat