دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت در کرج

buy-tarpaulin-in-karaj

 خرید برزنت در شهر کرج

با توجه به گسترش کاربرد های چادر ها و پارچه های برزنتی، تقاضا برای این محصولات بیش تر شده است. فروشگاه ها و مراکز فروش بسیاری در سراسر کشور به فروش نمونه های مختلفی از پارچه ها و چادر های برزنت می پردازند.

 خرید برزنت در کرج می تواند از جمله دغدغه های متقاضیان این محصول و افراد ساکن کرج باشد. این که کدام فروشگاه می تواند معتبر باشد و از کجا می توان این محصولات را با قیمت ارزان تری خرید خود معضل بزرگی است.

فروشگاه چادر 24 با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات و چادرهای برزنتی آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد .

 

پارچه برزنت چیست ؟

پارچه های برزنتی یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که اغلب از مواد پلی آستری و نخ پنبه ای تولید می شود. این الیاف بسیار مستحکم می باشند و مقاومت آن ها بسیار بالاست و به همین دلیل طول عمر زیادی دارند.

یکی از مهم ترین قابلیت این پارچه ها تحمل گرمای بسیار بالای آن ها می باشد به نحوی که نه در دماهای بالا و نه در دماهای پایین بافت آن ها دچار آسیب نمی گردد. خرید برزنت در کرج و سایر شهر ها از طریق فروشگاه های فروش برزنت امکان پذیر است. 

چادر 24 از معتبر ترین فروشگاه های فعال در زمینه ی فروش پارچه ها و چادر های برزنتی است که امکان خرید را برای متقاضیان از طریق سایت خود و یا مراجعه ی حضوری به فروشگاه فراهم نموده است.

 

کاربرد های انواع پارچه های برزنتی :

این پارچه ترانزیتی ها با توجه به قابلیت های فراوانی که دارند در مکان های مختلف و تولید محصولات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر چند نمونه از این محصولات و کاربرد آن ها را بیان می نماییم.

  • سایبان ها : برزنت ها را با توجه به ویژگی ضد رطوبتی آن ها برای تولید بسیاری از سایبان ها می توان استفاده کرد. این سایبان ها می توانند یک چتر ساده، سایبان های چتری قابل حمل، سایبان کالسکه ی کودکان و نمونه های دیگر آن باشند. از سایبان های ساخته شده از پارچه های برزنتی در مکان های مختلف می توان استفاده نمود هم چون سقف استخر های روباز، بالکن ها و تراس خانه، سقف سوله و... .
  • تولید لباس های ورزشی و دیگر پوشاک : پارچه های برزنتی در صنعت پوشاک کاربرد های زیادی دارند و از آن ها برای تولید لباس های ورزشی و کاپشن ها و بارانی ها استفاده می شود که این استفاده بیش تر به جهت ضد آب بودن آن هاست.
  • کاور های کالا ها و دستگاه های صنعتی : امروزه برای حفاظت از بسیاری دستگاه ها و... از کاور به عنوان پوشش روی آن استفاده می نمایند. این کاور ها برای محصولاتی از جمله کامپیوتر ها، کولر ها، دستگاه های صنعتی و... می تواند ساخته شود.
  • پارچه های بیمارستانی : بسیاری از پارچه ها در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند که جنس آن ها از برزنت است.
  • کوله ها و ساک های ورزشی : بسیاری از کوله ها و خصوصا کوله های کوهنوردان از جنس پارچه های برزنتی است. کوله های تهیه شده از پارچه های برزنتی بسیار مقاوم هستند و تحمل وزن سنگین وسایل را بیش تر از دیگر نمونه ها دارند.
 ویژگی های پارچه های برزنتی :
  • مهم ترین ویژگی این پارچه ها ضد آب بودن آن هاست. بافت و ساختار این پارچه های برزنت به نحوی است که اجازه ی عبور کوچک ترین ذرات آب را از خود نمی دهد.
  • علاوه بر عدم عبور آب از این پارچه ها، نور خورشید هم نمی تواند عبور کند و به همین دلیل است که آن ها را به عنوان سایبان مورد استفاده قرار می دهند.
  • پارچه های برزنتی عمر طولانی مدتی دارند و بسیار مقاوم هستند به طوری که با یک بار خرید آن ها تا سالیان سال قابل استفاده می باشند و هیچ گونه مشکلی برایشان پیش نمی آید.
  •  نسبت به کارایی که برزنت ها دارند قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد. شما می توانید بهترین و ارزان ترین خرید برزنت در کرج را از طریق فروشگاه چادر 24 تجربه نمایید.
  • کوچک ترین خط و خشی بر روی این پارچه ها ایجاد نمی گردد و به همین دلیل از نظر ظاهری با گذشت زمان دچار مشکل نمی شوند.
  • برخی از برزنت ها امکان چاپ طرح و نوشته را بر روی خود دارند و به همین جهت می توانند جنبه ی تبلیغاتی هم داشته باشند.
 نحوه ی خرید برنت در کرج :

خرید برزنت در کرج می تواند از طریق فروشگاه های بسیاری در این شهر انجام پذیرد اما ما به شما فروشگاه دنیای چادر را پیشنهاد می نماییم که از معتبر ترین فروشگاه های موجود برای خرید برزنت در کرج می باشد.

با مراجعه به این فروشگاه می توانید ضمن مقایسه ی طرح، نوع محصولات و هم چنین قیمت آن ها از فروشندگان با تجربه ی چادر 24 هم برای خرید کالای مورد نیاز خود مشاوره بگیرید. 

فروشگاه دنیای چادر امکان دیدن محصولات و استعلام قیمت کالاهای خود را از طریق سایت اینترنتی فروشگاه خود فراهم نموده است.

سخن نهایی:

امروزه کاربرد پارچه های برزنت را در مکان های مختلف و محصولات گوناگون می بینیم. این پارچه ها از بهترین مواد پلی آستر و پنبه ای می باشند که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند و ضد رطوبت هم هستند.

این دو ویژگی سبب گشته تا آن ها را بتوان در ساخت انواع کالاها به کار برد و هم چنین با اطمینان خاطر محصولات برزنتی را خرید. یکی از مطمئن ترین راه های خرید پارچه برزنت در کرج از طریق فروشگاه چادر 24 می باشد

این فروشگاه با سالیان سال تجربه در این زمینه، آماده ی خدمت رسانی به تمامی شهروندان و متقاضیان محصولات برزنتی در سراسر کشور می باشد.

قیمت برزنت سقفی
فروش پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat