دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان

فروش پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان

فروش پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان 

  فروش پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از بهترین خدمات ارائه شده در مجموعه دنیای چادر می باشد. این پارچه ها از بهترین و شناخته شده ترین انواع پارچه ترانزیتی در دنیا بوده و ضد آب و نسوز بودن آن تضمین شده است. قیمت ارزان، عرضه مستقیم و بدون واسطه و فراهم شدن امکان سفارش آنلاین همگی از ویژگی های انتخاب چادر 24 برای خرید این پارچه ها می باشند.

پارچه ترانزیتی کره ای چیست؟ 

پارچه های ترانزیتی از کاربردی ترین انواع پارچه ها در صنعت تولید چادر ماشین های سنگین می باشد که از چند لایه تشکیل شده و الیاف نخی و غیره در آنها استفاده میشود. پارچه کانتینری دارای انواع مختلف یک رو و دو رو بوده و توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید میشوند.

پارچه ترانزیت کره ای از نمونه های بسیار مرغوب در میان این پارچه ها می باشد که وارداتی بوده و چند ویژگی مهم در آنها وجود دارد که عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و تماس با اشیای نوک تیز
  • مقاومت بالا و عایق بودن در برابر دما و حرارت و نفوذ آب
  • استحکام بالا پارچه و ممانعت از ایجاد خراش بر روی سطح آنها
  • قابلیت شستشوی آسان به دلیل روکش پلی استر و پی وسی قرار گرفته در یک یا هر دو روی پارچه
  • کاربرد گسترده برای تولید چادر نیسان، کامیون، ماشین های سنگین و غیره
  • تنوع بالا در رنگ و نوع 
پیشنهاد میکنیم که مطالعه ی مقاله ی فروش پارچه کانتینری در تبریز را هم فراموش نکنید.

فروش انواع پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان

چادر 24 که از بزرگترین مراکز فروش این پارچه ها در اصفهان می باشد، تنوع زیادی را در آنها ارائه داده و متناسب با خواسته مشتری حق انتخاب بالایی را برای آنها فراهم نموده است.

پارچه های ارائه شده توسط این مجموعه از نظر نوع روکش و سطح آنها در دو گروه دو رو و یک رو گروه بندی میشوند.

برای فروش پارچه ترانزیت یک رو کره ای پارچه هایی ارئه میشوند که یک روکش پارچه ای داشته و روکش دیگر چرم مصنوعی می باشد. به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر نفوذ ذرات و قطرات آب دارند.

نوع دیگری از این پارچه ها دو رو می باشند و در هر دو طرف روکش چرم مصنوعی در نظر گرفته شده است.

این گروه از پارچه ها مقاوم ترین نوع را دارا بوده و فشار و ضربه نیز بر ساختار آنها تغییری ایجاد نمی کند. از اصلی ترین مشتریان پارچه های ترانزیتی کره ای در اصفهان، ماشین های سنگین می باشند که اغلب در مسیرهای بین المللی تردد و در شرایط آب و هوایی مختلف در ساعات و روزهای طولانی تردد دارند.

از دیگر انواع پارچه های موجود از این نوع می توان به رنگ بندی های مختلف و همچنین تعداد لایه های به کار رفته در بافت آنها اشاره نمود. یکی از بهترین انواع این نوع پارچه مشمع کانتینری می توان به نوع شش لایه آنها اشاره کرد که استحکام بسیار بالایی داشته و طول عمر و ماندگاری آنها کاملا تضمین شده می باشد. لازم به ذکر است که این پارچه ها نسوز و ضد آب می باشند.

مشاوره قبل از فروش پارچه ترانزیت کره ای
به دلیل تنوع بالا در این پارچه ها و همچنین نمونه های تقلبی بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، چادر 24 مشاوره قبل از خرید ارائه می دهد.

کارشناسان این مجموعه ویژگی های ظاهری و باطنی این پارچه ها را به طور کامل اطلاع داشته و با ارائه شیوه های مختلف تست تشخیص اصل بودن پارچه، مشتریان را قبل از خرید راهنمایی می کنند.

توجه داشته باشید که بسیاری از فروشندگان پارچه های ترانزیتی کره ای در اصفهان اجناس بی کیفیت با قیمت ارزان را به فروش می رسانند که متاسفانه خسارت های زیادی را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

لذا پیشنهاد میکنیم قبل از خرید این پارچه ها حتما از راهنمایی ها و تجربه و تخصص افراد ماهر در این حوزه استفاده کنید تا در نهایت خرید ایده آلی را تجربه نمایید.
قیمت پارچه ترانزیتی کره ای در اصفهان

در تعیین قیمت فروش پارچه های ترانزیتی کره ای در اصفهان چند عامل مهم نقش دارند که مهم ترین آنها جنس و نوع پارچه می باشد. پارچه های دو رویه به دلیل استفاده از دو لایه روکش چرم مصنوعی پلی استر و پی وی سی قیمت بیشتری نسبت به نوع یک رو دارند. 

علاوه براین، پارچه های اصل به دلیل کیفیت بالا و استفاده از متریال های مقاوم قیمت بیشتری داشته و یکی از راه های تشخیص اجناس تقلبی از اصل نیز همین گزینه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این پارچه ها وارداتی می باشند و به همین دلیل به شدت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار میگیرند. پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت روز این پارچه ها با کارشناسان فروش گروه چادر 24 تماس بگیرید.

فروش اینترنتی پارچه ترانزیتی کره ای عمده و جزئی

علاوه بر ارائه تنوع بالا از پارچه های ترانزیتی کره ای در مرکز فروش آنها در اصفهان، چادر 24 امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم نموده است. 

خرید پارچه ترانزیتی ، کانتینری و مشمع کانتینری به صورت عمده و جزئی و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل سفارش بوده و همگی از تخفیف برخوردار می باشند. 

توجه داشته باشید که کارشناسان چادر 24 برای تمام خریدها اعم از جزئی و عمده مشاوره رایگان ارائه داده و تمام آنچه لازم است درباره ویژگی های آنها و نحوه ثبت و خرید بدانید را ارائه خواهند داد.

با کلیک بر روی دکمه ی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat