دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه کانتینری در تبریز

فروش پارچه کانتینری در تبریز

فروش پارچه کانتینری در تبریز 

 فروش پارچه کانتینری در تبریز با بهترین کیفیت یکی از خدمات منحصر به فرد در گروه چادر 24 می باشد که تنوع بالایی از این چادرها را در بر گرفته است. این مجموعه که به عنوان نمایندگی پارچه کانتینری فعالیت دارد، امکان خرید انواع پارچه مشمع کانتینری، یک رو و دو روی ضد آب و نسوز در رنگ های مختلف را فراهم نموده است. قیمت، جنس و نحوه خرید عمده و جزئی بدون واسطه از نمایندگی در تبریز را برای برزنت های کانتینری در ادامه بررسی خواهیم نمود.

فروش انواع پارچه کانتینری ضد آب و نسوز

پارچه برزنت کانتینری کاربردهای گسترده ای دارد که از مهم ترین آنها می توان به نصب کامیون، نیسان و وانت و ماشین های مخصوص حمل بار اشاره نمود. به همین دلیل این پارچه ها برای مدت زمان طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار میگیرند. 

علاوه براین، ابن پارچه ها ممکن است برای مدت طولانی زیر بارش برف و باران و تگرگ در دمای بسیار سرد و یخبندان قرار گیرند. به همین دلیل مقاومت و استحکام اهمیت بسیار زیادی در آنها دارد. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که دنیای چادر برای انتخاب و ارائه محصولات خود مد نظر میگیرد، کیفیت و استحکام و ماندگاری در شرایط محیطی مختلف می باشد.

فروش چادر کانتینری در تبریز که دارای زمستان های بسیار سرد می باشد، لازم است پارچه های ضد آب را به خوبی پشتیبانی کند. نوع برزنت مورد استفاده در این چادرها به گونه ایست که دارای بافت چند لایه بوده و روکش پلی استر برای آنها در نظر گرفته میشود. استفاده از روکش پلی استر یا پی وی سی باعث میشود تا بدنه چادر کاملا ضد آب بوده و امکان نفوذ قطرات باران و برف در آنها وجود نداشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این چادرها در برابر آتش سوزی نیز کاملا مقاوم می باشند. به همین دلیل به خوبی می توانند از محصولات و بار قرار گرفته پشت کامیون و خودرو در برابر شعله های آتش محافظت کنند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

خرید پارچه ترانزیتی تریلی

پارچه کانتینری ضد سرقت

از دیگر محصولات بسیار مناسب که توسط چادر24 ارائه می گردد، برزنت های مقاوم و ضد سرقت می باشند. برزنت های ارائه شده توسط این مجموعه از چند لایه ضخیم تشکیل شده و گرماژ بالایی دارند. به همین دلیل امکان پارگی در صورت برخورد با اشیای نوک تیز همچون چاقو در آنها وجود ندارد. به همین دلیل امکان پاره شدن و سرقت کالاهای پشت خودرو با این نوع از پارچه های کانتینری وجود نخواهد داشت.

فروش اینترنتی چادر کانتینری در تبریز

پس از شیوع ویروس کرونا تمام دنیا اهمیت و نقش خریدهای اینترنتی را به خوبی درک کردند. این مساله در تمام جوانب زندگی نقش داشت و نمونه ای از آن را می توان در نحوه خدمات دهی چادر 24 مشاهده نمود. فروش اینترنتی پارچه کانتینری در تبریز و سایر شهرها از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می باشد. با این امکان چیزی به نام تعطیلات معنا نداشته و در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ایران که باشید، می توانید سفارش خود را ثبت نموده و درب محل آن را تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی این چادرها در تبریز، می توانید در یک نگاه محصولات مختلف را با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. این شیوه خرید بر هزینه های اقتصادی تان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. به طوریکه دیگر نیاز به مراجعه حضوری و پرداخت هزینه های زیاد حمل و نقل و همچنین از دست دادن زمان برای طی مسافت های طولانی را نخواهد داشت. پیشنهاد میکنیم مطلب خرید پارچه کانتینری عمده و جزئی را هم مطالعه کنید.

فروش عمده پارچه برزنت کانتینری

تمام محصولات ارائه شده در چادر24 به صورت عمده و جزئی ارائه می گردند. همکارانی که به عنوان فروشنده در تبریز و سایر شهرها فعالیت دارند، با خرید عمده پارچه کانتینری می توانند از تخفیف برخوردار شوند. لازم به ذکر است که تمام فروش های عمده و جزئی به صورت تلفنی نیز قابل ثبت بوده و نیاز به مراجعه حضوری به دفتر فروش نخواهد بود.

با فروش عمده پارچه برزنت کانتینری در تبریز فرصت بزرگی فراهم میشود تا فروشندگان خرید خود را با تخفیف ثبت نمایند. در نهایت این تخفیف ها منجر به کاهش قیمت فروش نهایی آنها به مشتریان خواهد شد. علاوه براین، این خدمات دارای پشتیبانی بوده و تضمین کیفیت برای آنها ارائه میشود.

چطور پارچه کانتینری ارزان در تبریز بخریم؟

برای خرید ارزان پارچه کانتینری در تبریز کافیست چند ترفند و نکته مهم را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

- همیشه سعی کنید خرید از نمایندگی ها را انتخاب کنید. با این انتخاب نه تنها فرصت خریدهای ارزان برایتان فراهم میشود، بلکه امکان دریافت خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت نیز وجود دارد.
- با خریدهای عمده می توانید از تخفیف های عالی برخوردار شوید. لذا اگر به عنوان فروشنده در این زمینه فعالیت دارید، بهتر است سفارش خود را با متراژ بالا و عمده ثبت نمایید.
- تا حد امکان واسطه های بین تولید کننده و خریدار را کاهش دهید. هر چه تعداد واسطه ها بیشتر باشند، به همان نسبت قیمت نهایی کالاها افزایش پیدا می کنند.
- همیشه ارزان بودن دلیل بر خرید عالی نیست و نباید کیفیت را فراموش کرد. این مساله مخصوصا برای پارچه کانتینری که روزهای متوالی ممکن است زیر بارش باران و برف و تابش نور خورشید باشد اهمیت بیشتری دارد.

نمایندگی فروش پارچه کانتینری در تبریز

چادر24 یکی از بزرگترین تیم ها و نمایندگی های فعال در حوزه فروش پارچه های کانتینری ضد آب و نسوز در تبریز و سایر شهرها می باشد. این مجموعه علاوه بر ارائه تنوع بسیار بالا در پارچه ها، تیم پشتیبانی را به منظور مشاوره رایگان تشکیل داده است.

کارشناسان این مجموعه در تمام ساعات کاری هفته نه تنها پشتیبانی پس از فروش ارائه می دهند، بلکه می توانید از مشاوره های رایگان قبل از خرید آنها نیز استفاده نمایید. تمام محصولات دنیای چادر بدون واسطه با قیمت درب کارخانه به سراسر ایران قابل ارسال می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های محصولات دنیای چادر و نحوه ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat