دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت استخری را بیشتر بشناسیم!

پارچه برزنت استخری را بیشتر بشناسیم!

 پارچه برزنت استخری را بیشتر بشناسیم

 اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به داشتن استخر در منزل علاقمند می باشید ولی به دلیل محدودیت های مالی و مکانی امکان محقق شدن این خواسته دل شما وجود ندارد، به شما پیشنهاد میدهیم از طریق خرید بهترین برزنت ضد آب استخر هم به خواسته دل خود برسید و هم آنکه در منزل و حتی محل کار خود از فواید بیشمار ورزش شنا، که این روزها ویروس کرونا اقشار زیادی را از آن محروم کرده است بهره مند گردید.

شاید برخی از شماها اولین بار باشد که عنوان بهترین برزنت ضد آب استخر را می شنوید و برایتان این سوال به وجود بیاد که، مگر با پارچه هم می توان استخر درست کرد؟

در پاسخ باید بگویم که اگر پارچه مورد نظر، بهترین برزنت ضد آب استخر باشد، بله چنین امکانی براحتی برای تمام اقشار جامعه با هر شرایط مالی امکان پذیر می باشد.

پارچه برزنت ضد آب استخر، یک نوع پارچه مستحکم و مقاوم می باشد که، به دلیل داشتن برخی ویژگی های خاص نظیر عایق بودن در برابر نفوذ مایعات، و همچنین داشتن قابلیت بالا در برابر وزن آب و همچنین انسان امروزه یک ایده بسیار عالی جهت داشتن استخر خصوصی در منزل و حتی محل کار می باشد.

استخر برزنت ضد آب حتی قابل استفاده در منازل آپارتمانی نیز بوده و افراد می توانند در حمام نیز از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که بهترین برزنت ضد آب استخر نه تنها هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر مدل های استخر ندارد، بلکه به دلیل سبک بودن، امکان جابجایی راحت و قابلیت استفاده آسان و بدون محدودیت و همچنین به صرفه بودن از نظر اقتصادی یک سر و گردن نیز بالاتر می باشد.

مهمترین ویژگی های برزنت استخری

با توجه به مطالب قبلی متوجه شدیم که پارچه برزنت استخر یک محصول نوین بوده که امروزه به همت کارشناسان و صنعتگران خوشنام دنیای چادر به مردم ایران عرضه شده است. این خدمت بزرگ مجموعه چادر 24  سبب شده است که داشتن استخر خانگی از انحصار پول داران و ثروتمندان درآمده و مردم عادی نیز با صرف اندکی هزینه امکان داشتن استخر شخصی در محل زندگی خود را داشته باشند.

بطور کلی مهمترین ویژگی های بهترین برزنت ضد آب استخر به شرح زیر می باشد.

1- ضد آب بودن

همانطور که گفتیم بهترین برزنت ضد آب استخر یک نوع پارچه برزنتی بوده که همچون دیگر هم خانواده های خود تولید شده از الیاف طبیعی پنبه با روکش پلی استر مصنوعی می باشد. پلی استر یک نوع روکش پلاستیکی درجه یک بوده که به پارچه برزنت استخر بهترین عملکرد را در برابر مقاومت از نفوذ آب و مایعات می دهد.البته گاهی اوقات نیز ممکن هست که جنس روکش برزنت استخر چرم بوده که در این شرایط نیز همچنان یک پارچه کاملا ضد آب می باشد.

با توجه به مطالب گفته شده به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های بهترین برزنت ضد آب استخر ضد آب بودن آن است.

۲- داشتن استحکام و مقاومت بالا

بهترین برزنت ضد آب استخر، کاملا تخصصی ساخته شده و از استحکام و مقاومت قابل قبولی بهره مند است. استحکام و مقاومت مناسب پارچه برزنت استخر سبب شده است که علاوه بر قابل استفاده بودن جهت ساخت استخرهای تفریحی و موقت، جهت تولید انواع لباس های ضد آب همانند لباس های بارانی نیز کاربرد داشته باشد.

بافت این نوع پارچه برزنت دارای قابلیتی است که توان استقامت در برابر حجم بالایی از آب داشته و امکان پاره شدن و درز پیدا کردن و همچنین نشتی داشتن در آن بسیار نادر هست.

۳- داشتن اندازه متناوب

بهترین برزنت ضد آب استخر ، در عرض ها و ضخامت های گوناگونی تولید می گردد. این امکان به خریداران و متقاضیان خرید این نوع پارچه برزنت این امکان را می دهد که آن را متناسب با بودجه و اندازه محل مورد نظر خود خریداری کنند. 

۴- داشتن تنوع در طرح:

بهترین برزنت ضد آب استخر که بواسطه بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های برزنتی در کشور یا همان مجموعه تولیدی دنیای چادر به مردم ایران عرضه می گردد دارای دنیایی از طرح و رنگ بوده که این ویژگی به خریداران کمک می کند گزینه متناسب با سلیقه خود را بخرند. میتوانید با مطالعه پارچه برزنت 3 لا و 6 لا اطلاعات بیشتری راجع به نوع برزنت ها پیدا کنید.

نکات مهم قبل از خرید بهترین برزنت ضد آب استخر

مهمتربن نکته هنگام خرید برزنت استخر کیفیت آن است. زیرا این پارچه باید از آنچنان کیفیتی برخوردار باشد که هنگام استفاده از آن به هیچگونه مشکلی از قبیل نشتی آب، پاره گی و موارد مشابه دیگر روبه رو نشود. به همین دلیل توصیه ما این است که این نوع برزنت را به صورت مستقیم بی واسطه از نمایندگی های مجاز آن بخرید تا بدین شکل از شر کلاهبردان نیز در امان باشید.

اگر شما جزو خریداران عمده این محصول هستید و می خواهید بهترین برزنت ضد آب استخر را بدون واسطه و مستقیم خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم همین حالا با کارشناسان فروش دنیای چادر ارتباط گرفته و با تمام شرایط خرید آنلاین و بی واسطه را از آنها جویا شوید. لازم به ذکر است که مجموعه چادر 24 همواره جهت کسب رضایت مشتریان خود تمام تمهیدات لازم را اندیشیده و تمام شرایط مورد نیاز جهت خرید ارزان و آسان را در نظر گرفته است. به نحوی که شما هموطنان عزیز در هر کجای کشور که باشید بدون نیاز به مراجعه حضوری از تمام مزایای خرید عمده و بی واسطه بهره مند شوید.

مجموعه چادر 24 جهت باز بودن دست خریداران برای انتخاب و خرید، نحوه عرضه و فروش پارچه برزنت استخر را به صورت رولی، کیلویی و توپی انجام می دهد. همچنین برای خریداران عمده خود یک سری تخفیفات خاص و ویژه ای را نیز در نظر دارد. کافی است شما هموطنان عزیز فقط یک بار از این مجموعه خرید کنید، مطمئن باشید مزایا و تخفیفات ویژه آن سبب می گیرد شما نیز به مجموعه مشتریان وفادار آن بپیوندید. 

خرید و قیمت بهترین برزنت ضد آب استخر

خرید و قیمت بهترین برزنت ضد آب استخر درجه یک و با کیفیت بواسطه بزرگترین نمایندگی آنلاین فروش و عرضه انواع برزنت استخر ضد آب به فروش می رسد. اگر قصد خرید مقرون به صرفه در کمترین زمان ممکن را دارید همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید.
پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat