دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

ویژگی های برزنت 3لا 6لا

ویژگی های برزنت 3لا 6لا

ویژگی های برزنت 3لا 6لا 

ویژگی های برزنت 3لا6لا آن را برای به بهترین برزنت در بین انواع مختلف برزنت ها تبدیل کرده است. این ویژگی های برزنت 3لا6لا به شما این امکان را می دهد تا آن را برای کاربرد های متفاوت استفاده کنید. در این مقاله شما را با ویژگی های برزنت 3لا6لا آشنا می کنیم.

توضیح ویژگی ها برزنت 3لا6لا

ویژگی های برزنت 3لا6لا آن را به پارچه بادی با نصب بسیار راحت تر نسبت به بقیه برزنت ها، تبدیل کرده است. همچنین در مقایسه با بقیه برزنت ها پارچه ای ارزان تر است. همچنین قابلیت حمل، با دوام بودن و استفاده بسیار راحت در بسیاری از محصولات را به حداکثر می رساند. پارچه برزنت 3لا6لا مراقبت های معقولی دارد که عمر آن را طولانی تر می کند. در ادامه به توضیح بیشتر ویژگی های برزنت 3لا6لا می پردازیم.

1.استفاده آسان، چسباندن و جوشکاری

برزنت های 3لا6لا در حال حاضر جایگزین منابع ساختمان به سبک قدیمی مانند: خاک رس، بتن، چوب و فلز در بسیاری از کاربردهای مختلف شده است. مقرون به صرفه بودن، تطبیق پذیری و بهترین استفاده از آن نشان می دهد که پارچه برزنتی 3لا6لا یکی از اساسی ترین پلیمرها در تمام بخشهای ساختمانی است که بیش از 60 درصد تولید اروپایی مواد مذکور را در سال 2006 به خود اختصاص داده است.

این پارچه برزنتی رایج ترین پلاستیکی است که اکثر مردم در ساختمان ها از آن استفاده می کنند. همچنین در کاور کامیون، قاب پنجره، ورقه های سقف، پوشش استخر، کفپوش، دیوارپوش، لوله فاضلاب، پرده جانبی، کابل، پارچه چادر، مخزن آب آشامیدنی و در سایر کاربردهای مختلف دیگر استفاده می شود. به این دلیل است که این پارچه جایگزین مدرن برای مصالح سنتی مانند: شیشه، لاستیک، چوب و فلز است.

2.راحتی در نصب

یکی از ویژگی های برزنت 3لا6لا این است که به راحتی قابل نصب است. این یکی از دلایل اصلی انتخاب اکثر مردم برای استفاده از این برزنت است، زیرا نصب آن خیلی آسان است. می توان آن را به شکل، جوش داده یا برش داد و به راحتی در سبک های مختلف به هم پیوست. وزن مناسب این محصول مشکلات جابجایی را کاهش می دهد.

3.قوی و سبک

جنس برزنت 3لا6لا وزن متوسطی دارد اما مقاوم است، قدرت و استحکام کششی بالایی دارد که مزایای کلیدی برای مصارف متفاوت است.

4. مواد ایمن

یکی از ویژگی های برزنت 3لا6لا نسبت به سایر پارچه ها این است که ایمن است. مواد ساخته شده این پارچه از یک ماده غیر سمی است به همین دلیل استفاده از آن بی خطر است. مواد ساخته شده پارچه برزنت3لا6لا مطابق استاندارد بین المللی بهداشت، ایمنی در استفاده از محصول در کالاهای مصرفی است.

5. بادوام

یکی دیگر از ویژگیهای خوب پارچه برزنت 3لا 6لا دوام آن است. این پارچه مقاوم در برابر پوسیدگی شیمیایی، سایش، هوازدگی و ضربه است. بنابراین، هنگامی که صحبت از چند محصول مختلف در فضای باز و زندگی می شود، استفاده از این پارچه ترجیح داده می شود. در حقیقت، استفاده طولانی مدت و با دوام این پارچه را در بازار فروش پارچه های برزنتی معروف کرده است.

6.ضد آب

یکی از ویژگی های شاخص برزنت 3لا 6لا، ضد آب بودن این پارچه است. این پارچه برزنتی صد در صد در برابر باران و آب مقاوم است و حتی ذره ای از آب هم قابل نفوذ به داخل آن نیست.

8. همه کاره

یکی از ویژگی های برزنت 3لا6لا این است که به طراح اجازه می دهد از آزادی بالایی در طراحی یا توسعه راه حل های محصول جدید برخوردار باشد. مواد ساخته شده این پارچه به عنوان مواد نوسازی و جایگزینی عمل می کنند. 

علاوه بر این برای طراحی داخلی، قاب پنجره ها، بیلبوردها ، سیستم های زباله یا آب شیرین و بسیاری از کاربردهای دیگر ترجیح داده شده است. این برزنت 3لا6لا اغلب ارزان تر و سبک تر از بقیه بزرنت ها است و مزایای عملکرد بیشماری را ارائه می دهد.

همانطور که متوجه شدید ویژگی های برزنت 3لا6لا آن را به بهترین پارچه برای استفاده در کاربرد های متفاوت تبدیل کرده است. در ادامه با کاربرد های بیشتر این برزنت آشنا می شوید.

  • ایجاد محل های بازی تمیز را برای کودکان در فضای داخلی یا خارجی خانه.
  • ایجاد فضایی مناسب مهمانی ها.
  • از آن برای ساختن کمپی در جنگل در روز طبیعت گردی با بچه ها و خانواده استفاده می شود.
  • در پیست یخ، در آب و هوای سردتر می توان از این برزنت برای ایجاد هیجان استفاده کرد.
  • پوشش زمین.
  • پوشاندن مبلمان، هنگام رنگ کاری در خانه .
  • پوشش دادن حیاط یا مبلمان باغ در هوای سرد زمستان.
  • پوشش برای دوچرخه و ماشین.
  • پوشش وسایل نقلیه
  • برای پوشش تجهیزات، کالاها و محموله ها، چه در داخل کامیون ها و چه در فضای باز به عنوان مثال: کامیون های باربر، یا حتی به عنوان پانل های جانبی برای برخی از انواع کامیون ها و وسایل نقلیه استفاده می شود.
  • روکش های قایق بادبانی، یک برزنت 3لا6لا می تواند یک پوشش عالی و ارزان برای همه اندازه قایق، قایق بادبانی، یا سایر کشتی های دریایی ایجاد کند. زمانی هم اگر بادبان اصلی شما خراب شود، این برزنت ها حتی می توانند به عنوان بادبان های بسیار موثر برای قایق ها استفاده شوند.
  • ایجاد انواع آلاچیق و چتر های برزگ و کوچک.
  • ایجاد سیلوها .
  • استفاده به عنوان کاور های مقاوم دستگاه های خاص در بخش های مختلف بیمارستان.
  • سرپناه ، امدادرسانی بشردوستانه و شرایط اضطراری: در کشورهای توسعه یافته برزنت های 3لا6لا یک منبع اضطراری بسیار مهم در هنگام وقوع فاجعه هستند. می توان از این نوع برزنت به عنوان برانکارد یا برای ایجاد یک دستگاه شناور استفاده کرد.
  • اگر محصول آسیب دیده است، می توان از آن برای تعمیر با چسب استفاده کرد.

9.قابلیت شستشو

علاوه بر همه کاره بودن این نوع برزنت ویژگی قابلیت شستشو آن را به محبوب ترین نوع پارچه تبدیل می کند. استفاده از پارچه های متفاوت در هر کاربردی بعد از مدتی کثیف و آلوده می شوند تمیز کردن و شستشوی آن ها به خصوص اگر قابل مشاهده باشند بسیار مهم است. این برزنت با خاصیت ضد آب بودن این ویژگی را در خود دارد که با مواد مناسب بتوان آن را شست و کاملاً تمیز کرد. اگر هم می خواهید نسبت به خرید و سفارش این مدل پارچه اقدام کنید نیاز دارید که مقاله خرید پارچه برزنت در تهران را مطالعه کنید.

سفارش پارچه برزنت در مدل های متنوع

اگر نیاز به پارچه برزنت در مدل های متنوع و با کیفیت بالا دارید می توانید با شرکت تولید کننده ، چادر 24 در ارتباط باشید. شرکت چادر 24 با در نظر گرفتن و استفاده از بهترین متریال برای شما بهترین را ارائه خواهد داد و اینکه از این پارچه می توانید برای سازه چادری ، سازه کششی ، سازه پارچه ای و دیگر سازه ها استفاده نمود. 

برای سفارش انواع پارچه برزنت با کیفیت و قیمت مناسب کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat