دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سازه کششی رستوران

سازه کششی رستوران

 سازه کششی رستوران

سازه کششی رستوران به دلیل استقبال بسیار زیاد از سرو غذا در محیط باز در روزهای مختلف سال، در سالهای اخیر با تقاضای زیادی مواجه شده اند. این سازه ها در واقع ترکیبی از بدنه فلزی و یک روکش پارچه ای می باشند که در نحوه نصب آنها قوس و انحنا وجود دارد. چادر 24 در این مطلب نگاهی جامع به انواع سازه پارچه ای و کششی برای رستوران و کافه خواهد داشت و قیمت و موارد مهم در خرید آنها را بررسی می کند.

 سازه کششی رستوران چیست؟

تنوع در رستوران ها در دنیای امروز بسیار زیاد می باشد، به طوریکه برخی از فضایی کاملا لوکس و سرپوشیده خدمات ارائه داده و برخی لذت غذا خوردن زیر آسمان را نیز برای مشتریان خود فراهم می کنند. علیرغم مزایای بسیار زیادی که رستوران های دارای فضای روباز به همراه دارند، تابش مستقیم نور خورشید یا بارش برف و باران می تواند به عنوان یک چالش در این شرایط در نظر گرفته شود. سازه کششی رستوران بهترین ایده برای رهایی از این قبیل محدودیت ها بوده و انتخاب آنها در واقع با یک تیر دو نشان زدن است.

سازه کششی رستوران به نوعی سازه گفته میشود که دارای بدنه تمام فلزی بسیار مقاوم در برابر وزش باد و برخورد با ضربه می باشد که روکش آن از نوعی پارچه با استحکام بالا است. این سازه ها از نظر معماری دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در سالهای اخیر نمونه های متنوعی توسط مهندسین و طراحان در این زمینه ارائه شده است. در حالت کلی، ساختار و شکل در نظر گرفته شده برای این سازه ها از چادر عشایر الهام گرفته شده و به همین دلیل در قسمت روکش آنها انحنا و قوس وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید:

مزایای سازه چادری در فضای سبز

سایبان پارچه ای مناسب فضای باز

انواع سازه کششی رستورانی

سازه های به کار رفته برای رستوران و کافه های روباز دارای تنوع زیادی می باشند و می توان آنها را بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی نمود. به عنوان مثال، با توجه به مدل سازه و طرح می توان نمونه های مدرن و پیچیده یا ساده را مشاهده نمود که با توجه به نوع کاربرد و شرایط نصب و همچنین بودجه مورد نظر طراحی آنها صورت میگیرد. 

در دسته بندی دیگر می توان انواع سازه های کششی برای رستوران ها را از نظر پارچه و جنس روکش دسته بندی کرد. پارچه های انتخاب شده برای این سازه ها تنوع زیادی دارند و انواع پارچه برزنت و کانتینری و ترانزیتی را می توان برای آنها استفاده نمود. پارچه های به کار رفته در این سازه ها باید ضد آب بوده و مقاومت بسیار بالایی در نفوذ باران و برف داشته باشند. علاوه براین، به دلیل نصب سازه کششی رستوران در محیط های روباز، ممکن است باران و برف به مقدار زیاد روی آنها ببارد و به همین دلیل میزان استحکام و مقاومت پارچه در برابر وزن نیز باید در سطح ایده آلی باشد.

مزایای سازه کششی برای رستوران

با توجه به اینکه قیمت اجرای این سازه ها نسبتا زیاد می باشد، ممکن است این سوال بوجود آید که چه لزومی برای نصب سازه کششی رستوران وجود دارد؟ به عبارت دیگر، این سازه ها چه مزایایی به همراه دارند که تا این اندازه مورد استقبال قرار گرفته اند؟ از مهم ترین مزایا و نقاط مثبت انواع سازه پارچه ای کششی کافه و رستوران می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

- نصب و راه اندازی بسیار سریع نسبت به ساخت بنا با مصالح
- تنوع بالا در طرح و مدل سازه و رنگ روکش
- قیمت ارزان نصب سازه های کششی نسبت به ساخت فضای سرپوشیده
- قابل اجرا در محیط های مختلف از قبیل حیاط و پشت بام و افزایش بهره وری از فضای روباز رستوران ها
- مقاومت بسیار بالا در برابر وزش باد و شرایط محیطی

بهترین نوع سازه پارچه ای کششی رستوران و کافه

به دلیل تنوع زیادی که در این سازه ها وجود دارد، در بسیاری از مواقع ابهاماتی در انتخاب آنها وجود دارد. به عبارت دیگر، ممکن است این سوال بوجود آید که کدام نوع و مدل از سازه های کششی را برای رستوران و کافه انتخاب کنیم؟ برای داشتن بهترین انتخاب لازم است چند نکته و مساله مهم مد نظر قرار گیرد که عبارتند از:

- تنوع در پارچه های برزنتی و کانتینری و پارچه ترانزیتی بسیار زیاد است. این پارچه ها از نظر میزان مقاومت و استحکام و ضد آب بودن درجه بندی میشوند. با توجه به اینکه سازه های کششی در اغلب مواقع برای مدت زمان طولانی مقابل تابش نور خورشید و باران و برف قرار میگیرند، لذا پیشنهاد می کنیم پارچه های ضد آب، نسوز و مقاوم در برابر اشعه UV را انتخاب کنید.
- متریال استفاده شده برای بدنه این سازه ها اهمیت بسیار زیادی دارد و در واقع در ارتباط مستقیم با طول عمر آنها می باشد. به همین دلیل لازم است متریال با کیفیت برای سازه استفاده شود تا در برابر تماس با مواد خورنده مقاوم بوده و زنگ زدگی در آنها ایجاد نشود.
- تناسب وزن روکش سازه با بدنه آن باید در زمان طراحی در نظر گرفته شود. علاوه براین، به این مساله نیز باید توجه شود که حرکت های شدید روکش در شرایط وزش باد نباید باعث ایجاد ترک و شکستگی یا تخریب بدنه فلزی سازه شود.

مطالب زیر را مطالعه کنید :

سازه کششی استخر چیست ؟ (مزایا، معایب و ویژگی ها)

قیمت سازه پارچه ای کششی رستورانی

قیمت سازه پارچه ای کششی برای کافه و رستوران بام و غیره با توجه به جنس پارچه، وزن بدنه و میزان متریال به کار رفته در آنها، مدل و طرح و همچنین اندازه و ابعاد کلی آنها تعیین می گردد. با توجه به تنوع زیاد در پارچه های روکش و سایر عوامل پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت سازه کششی رستوران با گروه چادر 24 تماس بگیرید.

خرید سازه کششی رستوران

چادر 24  از بزرگترین ارائه دهندگان و اجرا کنندگان انواع سازه چادری در محیط های مختلف می باشد که تنوع در طرح و مدل را در راستای خدمات خود قرار داده است. سازه های ارائه شده توسط این مجموعه از نظر جنس روکش بسیار متنوع بوده و انواع پارچه کانتینری، برزنت و پارچه ترانزیتی ضد آب و نسوز را در رنگ های مختلف مورد استفاده قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat