دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنت ضد آب

قیمت پارچه برزنتی ضد آب

قیمت پارچه برزنت ضد آب

 

قیمت پارچه برزنت ضد آب با توجه به کیفیت پارچه و همچنین شیوه خرید و مراکز ارائه دهنده آنها با هم متفاوت می باشند. به همین دلیل در لیست قیمت آنها تنوع زیادی به چشم خورده و اغلب مشتریان با ابهاماتی در این زمینه مواجه میشوند. چادر 24؛ ارائه دهنده انواع پارچه برزنت ضد آب با قیمت ارزان است. در ادامه به فاکتورهای موثر در این زمینه اشاره خواهد داشت.

قیمت پارچه برزنتی ضد آب با کیفیت

تنوع در برزنت ضد آب بسیار زیاد بوده و ضخامت آنها با هم تفاوت زیادی دارد. این پارچه ها دارای بدنه اصلی پلی استر یا کرباس بوده و برای آنها از روکش های پلاستیکی یا پلی اورتان استفاده میشود. با توجه به ضخامت برزنت و وزن و گرماژ آنها و همچنین نوع مواد به کار رفته برای تولید بدنه اصلی کیفیت پارچه ترانزیتی متفاوت خواهد بود. 

به همین دلیل قیمت آنها نیز با هم فرق خواهد داشت، به طوریکه هر چه گرماژ بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت پارچه برزنت ضد آب گرانتر خواهد شد.

علاوه بر نوع متریال به کار رفته برای تولید پارچه اصلی برزنت، مواد استفاده شده برای روکش نیز می توانند نقش مهمی را در کیفیت پارچه ایفا کنند. به همین دلیل است که قیمت های ارائه شده برای پارچه های برزنت با روکش پلی یورتان با سایر مواد پلاستیکی متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت، هر چه پارچه کیفیت بیشتری داشته باشد، به همان اندازه قیمت های آنها بیشتر خواهد بود. 

 قیمت برزنت ضد آب خارجی

یکی از مهم ترین مواردی که باعث میشود تا برخی از پارچه های برزنتی قیمت بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند، وارداتی یا خارجی بودن آنها می باشد. پارچه های وارداتی با توجه به برند تولید کننده قیمت های متفاوتی داشته و در نهایت نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت آنها اثرگذار است. علاوه بر نوسانات نرخ ارز، قوانین گمرکی نیز بر قیمت نهایی این محصولات تاثیر زیادی داشته و در حالت کلی قیمت پارچه کانتینری ضد آب خارجی یا همان وارداتی بیشتر از نوع ایرانی می باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

چرا پارچه ترانزیتی بخریم؟

ویژگی های پارچه کانتینری مناسب

 قیمت خرید عمده پارچه برزنتی ضد آب

میزان سفارش خرید پارچه ترانزیتی همیشه با قیمت ارائه شده برای آنها ارتباط مستقیم دارد. به طوریکه هر چه متراژ بیشتری ثبت شود، تخفیف های بیشتری برای آنها ارائه خواهد شد. لذا می توان گفت، قیمت پارچه برزنتی ضد آب عمده و کلی ارزان تر از قیمت برزنت متری خواهد بود. لازم به ذکر است که همه مراکز فروش این پارچه ها قابلیت ارائه به صورت عمده را دارا نبوده و بسیاری از آنها خرده فروش می باشند. به همین دلیل بهتر است در زمان خرید پارچه برزنت به این مساله توجه داشته باشید. 

فروش اینترنتی پارچه برزنتی ضد آب

 کافیست قیمت برزنت در تهران و سایر شهرستان ها را با هم مقایسه کنید تا پی به تفاوت در آنها ببرید. دلیل اصلی این تفاوت ها در وجود واسطه های فروش می باشند که به شدت بر قیمت نهایی محصولات اثرگذارند. با توجه به اینکه در اغلب شهرستان های امکان دسترسی به واردکننده و تولیدکننده های اصلی این پارچه ها وجود ندارد، به همین دلیل واسطه های زیادی در این میان وجود خواهند داشت. از طرف دیگر، هزینه های ایاب ذهاب از شهرهای مختلف به تهران زیاد بوده و به همین دلیل بهتر است شیوه بهتری برای خرید این پارچه ها بدون واسطه و با قیمت ارزان انتخاب شود.

خرید اینترنتی پارچه برزنت ضد آب از بهترین راهکارها برای کاهش قیمت های آنها می باشد که چند مزیت مهم را به همراه دارد که عبارتند از:

- خرید پارچه های برزنت بدون واسطه و با قیمت ارزان

- مشاهده و مقایسه پارچه های متنوع از نظر کیفیت و جنس و رنگ در کمترین زمان به صورت آنلاین

- کاهش هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب در مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف

- دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سایت های فروشنده

البته اشاره به این نکته نیز الزامی می باشد که سایت های قابل اعتماد را برای این منظور باید انتخاب کنید. با توجه به تقاضای بسیار زیاد فروش اینترنتی برزنت در سالهای اخیر سایت های متعددی در این حوزه فعالیت دارند که تنها برخی از آنها استانداردهای لازم در این زمینه را دارا می باشند. لذا پیشنهاد می کنیم تنها ارزان بودن قیمت را ملاک در برتری سایت های فروشنده این پارچه ها قرار ندهید.

 قیمت خرید برزنت ضد آب از نمایندگی

تولیدکنندگان پارچه برزنت در ایران و خارج از کشور بسیار زیاد بوده و محصولات آنها از نظر کیفیت و رنگ و قیمت با هم تفاوت دارد. برای اینکه بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید و خدمات پس از فروش و گارانتی برای خریدتان ثبت شود، بهتر است نمایندگی ها را انتخاب کنید. قیمت پارچه کانتینری ضد آب در نمایندگی های معتبر به دلیل حذف واسطه ها و ارائه مستقیم همیشه ارزان تر از سایر مراکز فروش می باشند.

چادر 24 از جمله مراکز معتبر برای فروش انواع پارچه های برزنتی ضد آب با قیمت ارزان و بدون واسطه به صورت عمده و جزئی می باشد. این مجموعه برای تمام محصولات خود گارانتی و تضمین کیفیت ارائه داده و قیمت های آنها رقابتی و ارزان می باشد. با توجه به تنوع زیاد در برزنت و کاربرد متفاوت هر یک، کارشناسان فروش چادر 24 قبل از خرید این محصولات مشاوره رایگان ارائه می دهند. 

پارچه برزنت ضد رطوبت
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat