دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی | راهنمای خرید برزنت چادری خوب

rahnamaye-kharid-berezent-chadori-khob.jpg پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی
برزنت نانو برای چادر مسافرتی در این مجموعه آنلاین زیر قیمت بازار به فروش می رسد. راهنمای خرید برزنت چادری خوب و باکیفیت برای سفارش آسان مشتریان، در وب سایت قرار گرفته است.

حتما تا به حال محصولات مختلفی را که با فناوری نانو به تولید می رسند، مشاهده کرده اید. یک نوع خاص از پارچه های برزنتی وجود دارد که به برزنت نانو معروف است و کاربردهای فراوانی دارد. در این مقاله شما را با پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی و راهنمای خرید آن آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. 

 آشنایی با پارچه برزنت نانو

آیا اطلاعاتی درباره فناوری نانو و محصولاتی که با این تکنولوژی نوین تولید می شوند، دارید؟

فناوری نانو یا نانو تکنولوژی به استفاده از مواد در ابعاد بسیار ریز (اتم، مولکول و فرامولکول) در کاربردهای صنعتی گفته می شود. در واقع این فناوری جدید توانایی ساخت، کنترل و استفاده از مواد نانومتری است.
وقتی صحبت از محصولات نانو می شود منظور محصولات تولید شده و یا محصولات بهبود یافته با فناوری نانو است، یکی از این محصولات پارچه برزنت نانو می باشد.
برزنت نانو جزو منسوجات صنعتی جدید محسوب می شود که دارای بافتی ضخیم، مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر بوده و یک طرف آن با روکشی از جنس پلاستیک یا چرم مصنوعی پوشیده شده است.
همانطور که می دانید انواع مختلف پارچه های برزنتی به ضد آب بودن معروفند، برزنت نانو نیز از این قاعده مستثنی نیست و این خاصیت را به طور کامل تری در خود دارد.
مهم ترین تفاوت های برزنت نانو با برزنت معمولی عبارتند از:
  1. طول عمر و دوام برزنت نانو بالاتر از برزنت معمولی است.
  2. در فرآیند تولید برزنت نانو از بهترین رنگدانه ها استفاده می شود.
  3. برزنت نانو برای استفاده در فضاهای باز مناسب تر است و مقاومت بالاتری در برابر اشعه های مضر خورشید دارد.
  4. دارای قابلیت شست و شو هستند.
  5. در برابر عوامل شیمیایی و آسیب های فیزیکی مانند پاره شدن، ترک خوردن، خط و خش بسیار مقاومند.

ویژگی ها و کاربردهای برزنت نانو

همانطور که متوجه شدید برزنت نانو یک نوع پارچه برزنتی با فناوری نوین است که در مقایسه با برزنت های معمولی جنس مرغوب تری دارد.

این پارچه به خاطر روکشی که دارد، به طور کامل ضد آب و رطوبت است و هیچ گونه نشتی در آن بروز نمی دهد. علاوه بر این در برابر شرایط جوی مختلف مانند باد شدید، طوفان، تگرگ، باران و ... کاملا مقاوم است.
از این رو مناسب ترین گزینه برای دوخت چادرهای مسافرتی ضد آب می باشد.
برزنت نانو برای چادر مسافرتی از تنوع مدل و رنگ بالایی برخوردار است که مصرف کننده بر حسب نیاز خود، آن را تهیه می نماید.
پارچه برزنت نانو علاوه بر چادر مسافرتی مصارف دیگری از قبیل تولید و دوخت لباس های نظامی، استخرهای بادی، کاور کولر، چادر کمپینگ، روکش اتومبیل و ... دارد.
لازم به ذکر است که قیمت برزنت نانو در مقایسه با برزنت های معمولی گران تر است که این تنها به خاطر کیفیت درجه یک پارچه می باشد.

راهنمای خرید برزنت چادری باکیفیت و مرغوب

از آنجایی که مصرف کنندگان عمده، پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی را در متراژهای بالا مورد استفاده قرار می دهند، اطلاع داشتن از قیمت برزنت نانو و همچنین آگاهی از نحوه خرید برزنت نانو ارزان می تواند برای خریدار از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

به طور کلی فروش پارچه برزنت به دو صورت جزئی و عمده انجام می گیرد. اگر مصرف کننده پارچه برزنت مورد نیاز خود را به صورت جزئی خریداری کند، مجبور به پرداخت بهای سنگین تری خواهد بود.
در حالی که خرید پارچه برزنت به صورت عمده می تواند به سود مصرف کننده باشد چرا که قیمت عمده پارچه ها همیشه کم تر و مقرون به صرفه تر از قیمت جزئی آن ها می باشد.
یکی دیگر از عوامل مؤثر بر مقدار قیمت پارچه برزنت نانو، خرید آن به صورت متری یا کیلویی می باشد، زیرا این پارچه ها به دو صورت متری و توپی تولید و به بازار عرضه می شوند.
معمولا پارچه های توپی را برحسب وزن می فروشند و نحوه محاسبه قیمت آن ها به صورت گرم بر متر مربع است.
پارچه های برزنت نانو توپی در گرماژ یا وزن های مختلف قابل سفارش و تولید هستند که هر کدام از این وزن ها مصارف خاص خود را دارند.
اما پارچه های برزنت متری را بر مبنای طول و عرض پارچه به فروش می رسانند. به عبارتی هم طول و هم عرض در قیمت تمام شده پارچه موثر است، به صورتی که هر چقدر طول و عرض بیشتر باشد قیمت نهایی برزنت گران تر خواهد بود.
معمولا برزنت های متری را در عرض های 100 الی 200 سانتی متر تولید و روانه بازار می کنند.

 سفارش آسان برزنت چادری نانو با قیمت استثنایی

همه ما می دانیم که خرید اینترنتی، بهترین روش خرید بدون دغدغه و دردسر است که مزایای زیادی به همراه دارد.

اکنون می خواهیم معتبرترین مرجع فروش آنلاین چادر برزنتی خوب و باکیفیت را به شما معرفی کنیم.
این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه عرضه و فروش برزنت چادر نانو با کارخانجات تولیدی مطرح و به نام کشور در ارتباط است.
مرغوب ترین برزنت نانو برای چادر مسافرتی را با کیفیت درجه یک، از این مجموعه خریداری نمایید و یک خرید بی واسطه و هوشمندانه را تجربه کنید.
ما برای شما خریداران عزیز مناسب ترین قیمت برزنت را در نظر گرفته ایم پس همین حالا برای سفارش آسان برزنت نانو اقدام کنید و از مزایای ویژه بهره مند شوید.
فروش برزنت | ارائه انواع برزنت بدون واسطه
لیست قیمت برزنت ضد حریق | مرجع فروش ویژه انواع برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat