دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش برزنت | ارائه انواع برزنت بدون واسطه

erae-berezent-bedon-vasete.jpg فروش برزنت
فروش برزنت توسط این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت صورت می پذیرد این مرکز با ارائه انواع برزنت بدون واسطه محصولات را با قیمت های کاملا اقتصادی ارائه می دهد.

به طور کلی پارچه های برزنت در کارخانجات تولید کننده به شکل رول هایی با وزن های مختلف با توجه به عرض این محصولات به بازار عرضه می گردد.

خوب است قبل از اقدام به خرید پارچه های برزنتی به برخی از نکات مهم در انتخاب این محصول و همچنین قیمت گذاری این پارچه ها در سال جدید آشنا باشید. در اینجا سعی می کنیم تا برخی از مطالب مهم و کاربردی را برای انتخاب بهترین پارچه ها بیان کنیم. 

نکات مهم راجع به انتخاب انواع برزنت

پارچه های برزنتی در گروه پارچه های مقاوم و مستحکم قرار می گیرد و به راحتی از این پارچه ها در صنایع مختلف استفاده می شود، در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه های برزنت با کمک دستگاه‌ های پیشرفته و به روز تولید شده ‌اند، اگر به طور کامل شناخت دقیقی از انواع پارچه های برزنتی و موارد استفاده و کاربرد آنها داشته باشید در هنگام نیاز می توانید به شکل بهتری این پارچه ها را انتخاب نمایید.

پارچه های برزنتی به گونه‌ ای تولید می‌ شوند که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند، اما برخی از این پارچه ها به وسیله مواد پلیمری مخصوص پوشش داده می‌ شود که در برابر فشار ۱۰۰۰ میلی لیتر آب نیز کاملاً مقاوم هستند و به هیچ عنوان رطوبت را از خود عبور نمی دهد.
برخی از پارچه های برزنتی به گونه‌ ای تولید می‌ شوند که در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی داشته باشند و به همین سبب می توان از آنها در کوره آجر پزی و همچنین صنایع ریخته ‌گری استفاده های زیادی کرد.
به طور کلی در هنگام انتخاب پارچه های برزنتی باید به موارد خاصی توجه شود از جمله:
  1. نوع پارچه های برزنتی برحسب متریال های به کار برده شده در تولید آن
  2. توجه به ضخامت و گرماژ پارچه های برزنتی
  3. انتخاب عرض مناسب پارچه های برزنت
  4. نوع پوشش استفاده شده بر روی پارچه های برزنت
در صورت شناخت دقیق تنوع بالای پارچه های برزنتی می توانید بهترین آنها را مطابق با نوع نیاز و کارکرد خود انتخاب کنید.

قیمت برزنت چه تغییراتی در سال جدید دارد؟

معمولاً قیمت تمامی محصولات با سال جدید تغییر پیدا می کند، پارچه های برزنتی نیز از این مقوله مستثنی نمی باشند

در خرید پارچه برزنت برای افرادی که این محصول را در حجم های عمده نیاز دارند کیفیت و قیمت مورد توجه است.
قیمت پارچه برزنتی با توجه به مواردی در سال جدید تغییر پیدا می کند که در اینجا به بررسی برخی از این موارد می پردازیم از جمله:
  1. تغییرات قیمتی مواد اولیه از لحاظ نوع الیاف
  2. تغییرات قیمت در پوشش به کار برده شده بر روی پارچه های برزنت
  3. تغییرات در هزینه های کارخانجات از لحاظ دستمزد کارگران
  4. نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز
تمامی موارد ذکر شده می تواند بر قیمت برزنت در سال جدید تاثیر گذار باشند در صورت انتخاب مرکز عرضه معتبر برای تهیه این محصول می‌ توان این پارچه ها را با قیمت های مناسب تری تهیه کرد.

مرکز فروش برزنت با قیمت ارزان

با توجه به استقبال زیادی که از پارچه های برزنتی می شود مراکز زیادی وجود دارد که اقدام به عرضه پارچه های برزنتی در تنوع بالا کرده‌ اند اما در بین این مراکز پیدا کردن بهترین مرکز عرضه اهمیت پیدا می کند.

مرکز فروش برزنت جزء بهترین مراکز ارائه پارچه های برزنتی می باشد، زیرا به شکل مستقیم و بدون واسطه با کارخانجات تولید کننده این محصول همکاری دارد.
امکان عرضه انواع مختلف برزنت با قیمت ارزان توسط این مجموعه سبب شده تا دسترسی به تنوع بالا پارچه های برزنتی و قیمت مناسب تر برای همه مشتریان فراهم شود.
زیرا این مجموعه با ارائه محصولات خود به شکل حضوری، اینترنتی و همچنین تلفنی سبب شده تا از اقصی نقاط کشور امکان ثبت سفارش و خرید پارچه برزنت را داشته باشند.
قیمت خرید برزنت | مرجع رسمی فروش بهترین برزنت در ا...
پارچه برزنت نانو برای چادر مسافرتی | راهنمای خرید ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat